Kirjoittaja Aihe: Itchy & Scratchy  (Luettu 44645 kertaa)

Vs: Itchy & Scratchy
Vastaus #15 29.01.11 - 15:42
Se on ihan liian hauska! Repeen aina sille musiikille.

Vs: Itchy & Scratchy
Vastaus #16 30.04.11 - 22:10
Se musiikki on kieltämättä hulvaton, kuvasta hyvin sarjan menoa. Mulle on jäänyt se lauluosuus "The Itchy & Scratchy Show". Hyvä lopetus sille tunnarille. :)

Jotenkin musta tuntuu, että Itchyä & Scratchyä näkyy neloskaudella enemmän kuin kuudennella ja kahdeksannella kaudella.

Se on hyvä hauska pätkä, jossa Itchy ja Scratchy tappelivat Hitleriä vastaan ja jossa hiiri deilasi kissan. Vanha meno jatkui kun natsihulluoli pois pelistä. :D

Sekin Itchy & Scratchy Movien mainos oli myös hauska.

Vs: Itchy & Scratchy
Vastaus #17 01.05.11 - 10:04
Sekin Itchy & Scratchy Movien mainos oli myös hauska.

Samaa mieltä, ei kuitenkaan kaikista rajuinta kamaa :D

Vs: Itchy & Scratchy
Vastaus #18 19.05.11 - 21:36
Minä en tykkää niistä koska kun kissaa kidutettaan :(   koska itse pidän kissoista :)

JA HIIRI ON SIINÄ MURHAAJA! :P

Vs: Itchy & Scratchy
Vastaus #19 19.05.11 - 23:58
Minä en tykkää niistä koska kun kissaa kidutettaan :(   koska itse pidän kissoista :)
No joo, mut se onkin piirretty. Ei piirrettyjä kannata ottaa tosissaan, koska ne ovat satuja.

Vs: Itchy & Scratchy
Vastaus #20 24.05.11 - 15:32
Minä en tykkää niistä koska kun kissaa kidutettaan :(   koska itse pidän kissoista :)

JA HIIRI ON SIINÄ MURHAAJA! :P

Minäkin pidän kissoista, on hiukan ärsyttävää, kun kissa aina häviää :D

Vs: Itchy & Scratchy
Vastaus #21 25.05.11 - 11:13
Minä en tykkää niistä koska kun kissaa kidutettaan :(   koska itse pidän kissoista :)

JA HIIRI ON SIINÄ MURHAAJA! :P

Minäkin pidän kissoista, on hiukan ärsyttävää, kun kissa aina häviää :D
Pidän kissoista, parhaita elukoita ikinä. Onhan se vähän häiritsevää, että kissa murhataan aina. Siinä on joku logiikka.

Vs: Itchy & Scratchy
Vastaus #22 25.05.11 - 15:56
Minä en tykkää niistä koska kun kissaa kidutettaan :(   koska itse pidän kissoista :)

JA HIIRI ON SIINÄ MURHAAJA! :P

Minäkin pidän kissoista, on hiukan ärsyttävää, kun kissa aina häviää :D
Pidän kissoista, parhaita elukoita ikinä. Onhan se vähän häiritsevää, että kissa murhataan aina. Siinä on joku logiikka.

Uskon tämän kissa ja hiiri -asetelman olevan Tom ja Jerry -parodiaa. Siinäkin kissa taitaa saada enemmän pataansa kuin hiiri. Tai sitten on vain haluttu ravistella animaatiomaailman klisettä, jonka mukaan isomman on aina oltava pahantahtoisempi: koira jahtaa kissaa, kissa jahtaa hiirtä tai lintua.

Vs: Itchy & Scratchy
Vastaus #23 26.05.11 - 13:43
Keltaisen perheen kaksi vuosikymmentä- kirjassa kerrotaan, että Itchyn & Scratchyn esikuva on sarja nimeltä Herman and Katnip. Se oli ilmeisesti kopio Tom ja Jerry-sarjasta.

Ahaa. No ainakin veikkaus osui lähelle :)

Vs: Itchy & Scratchy
Vastaus #24 01.10.11 - 20:57
Liian hauska  ;)

Vs: Itchy & Scratchy
Vastaus #25 01.10.11 - 22:57
Jotenkin Itchy & Scratchy ei jaksa enää naurattaa, en jaksa hirmua sen jokaisen väkivaltaisen jakson aikana. Elävän hahmon silpominen on jotain kamalaa. Ilmeisesti sarja perustuu (kuten myös Tom & Jerry) kissojen ja hiirien kaunoille, eli että kissat ovat ikuisia voittajia ja hiiret haluaisivat edes kerrankin antaa niille isän kädestä.

//: Korjasin yhden kirjoitusvirheen.
Viimeksi muokattu05.10.11 - 00:06 Kirjoittaja: Vince_Simpson

Vs: Itchy & Scratchy
Vastaus #26 04.10.11 - 10:48
Eihän Tikku & Takku oikeasti ole hauska. Se kuitenkin kuuluu sarjaan ja toimii erinomaisesti hyvänä parodiana. Hauska nähdä joka kerta Bartin ja Lisan kikatus :)

Vs: Itchy & Scratchy
Vastaus #27 05.10.11 - 19:04
Itchyä ja Scratchyä ei ole kauheasti uusissa jaksoissa tainnut näkyä. Se on harmillista, sillä nehän ovat olleet oleellinen osa sarjaa ihan alusta asti. Ärsyttää kun muitakin juttuja on jätetty pois, esim. Bartin pilapuhelut.

Vs: Itchy & Scratchy
Vastaus #28 05.10.11 - 22:18
Ärsyttää kun muitakin juttuja on jätetty pois, esim. Bartin pilapuhelut.

Pilapuhelut on niiin yhdeksänkytälukua. Tottakai ne on korvattu iPodeilla ja Youtube-videoilla. Ikävä kyllä...

Vs: Itchy & Scratchy
Vastaus #29 06.10.11 - 20:46
Ärsyttää kun muitakin juttuja on jätetty pois, esim. Bartin pilapuhelut.

Pilapuhelut on niiin yhdeksänkytälukua. Tottakai ne on korvattu iPodeilla ja Youtube-videoilla. Ikävä kyllä...
Facebook-viittauksiakin on pariin otteeseen näkynyt näissä uudemmissa kausissa..