Simpsonit > Hahmot

Itchy & Scratchy

<< < (5/17) > >>

JustACat:

--- Lainaus käyttäjältä: Simpsons-fan - 19.05.11 - 21:36 ---Minä en tykkää niistä koska kun kissaa kidutettaan :(   koska itse pidän kissoista :)

JA HIIRI ON SIINÄ MURHAAJA! :P

--- Lainaus päättyy ---

Minäkin pidän kissoista, on hiukan ärsyttävää, kun kissa aina häviää :D

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: JustACat - 24.05.11 - 15:32 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Simpsons-fan - 19.05.11 - 21:36 ---Minä en tykkää niistä koska kun kissaa kidutettaan :(   koska itse pidän kissoista :)

JA HIIRI ON SIINÄ MURHAAJA! :P

--- Lainaus päättyy ---

Minäkin pidän kissoista, on hiukan ärsyttävää, kun kissa aina häviää :D

--- Lainaus päättyy ---
Pidän kissoista, parhaita elukoita ikinä. Onhan se vähän häiritsevää, että kissa murhataan aina. Siinä on joku logiikka.

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 25.05.11 - 11:13 ---
--- Lainaus käyttäjältä: JustACat - 24.05.11 - 15:32 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Simpsons-fan - 19.05.11 - 21:36 ---Minä en tykkää niistä koska kun kissaa kidutettaan :(   koska itse pidän kissoista :)

JA HIIRI ON SIINÄ MURHAAJA! :P

--- Lainaus päättyy ---

Minäkin pidän kissoista, on hiukan ärsyttävää, kun kissa aina häviää :D

--- Lainaus päättyy ---
Pidän kissoista, parhaita elukoita ikinä. Onhan se vähän häiritsevää, että kissa murhataan aina. Siinä on joku logiikka.

--- Lainaus päättyy ---

Uskon tämän kissa ja hiiri -asetelman olevan Tom ja Jerry -parodiaa. Siinäkin kissa taitaa saada enemmän pataansa kuin hiiri. Tai sitten on vain haluttu ravistella animaatiomaailman klisettä, jonka mukaan isomman on aina oltava pahantahtoisempi: koira jahtaa kissaa, kissa jahtaa hiirtä tai lintua.

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Mr. Plow - 26.05.11 - 12:32 ---Keltaisen perheen kaksi vuosikymmentä- kirjassa kerrotaan, että Itchyn & Scratchyn esikuva on sarja nimeltä Herman and Katnip. Se oli ilmeisesti kopio Tom ja Jerry-sarjasta.

--- Lainaus päättyy ---

Ahaa. No ainakin veikkaus osui lähelle :)

Lisa_Simpson:
Liian hauska  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta