Simpsonit > Hahmot

Itchy & Scratchy

<< < (3/17) > >>

Dirty Homer:
Itchy & Scratchy on kieltämättä omaperäisen hauska. Parodioi hyvin Tom & Jerryä, väkivaltaisuus on se valttikortti mikä erottaa tämän varsinaisesta sarjasta täysin ja tunnari on erittäin helposti tarttuva. Suoraan sanottuna legendaarinen piirrospätkä!

Finnish Simpson:
Hyvin keksitty parodia Warner Brosin eri animaatioiden räjähteiden käytöstä ja Tom&Jerry - piirretyistä. En tosin ikinä naura näille jutuille. Paras pätkä on pätkä jossa Itchy myy Scratchyn turkin, jonka Scratchy ottaa joltain vanhalta kettumummelilta, menee ulos ja siellä on eläinaktivistien joukko joka hakkaa Scratchyn :D

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Dirty Homer - 14.02.10 - 15:02 ---Itchy & Scratchy on kieltämättä omaperäisen hauska. Parodioi hyvin Tom & Jerryä.

--- Lainaus päättyy ---
Mä olen huomannut senkin yhteisen piirteen näiden kahden välillä, että molemmat ovat yhtä hyvin piirretty. Ensiluokkaista jälkeä molemmissa, eikös vain?

Yksi pätkä mikä mulla on jäänyt mieleen, on se kun Itchy sitoo Scratchyn kielen kuun ympärille ja lopuksi kuu liskaa kattiparan alleen. Täytyy myöntää, ettei tuo pätkä naurata lainkaan, se on jotenkin tylsä. Sitten yksi toinenkin, joka on jäänyt mieleen. Se kun Scratchy joutuu jonnekin, missä on hirveesti ajatuksen voimalla asioita tekeviä hiiriä. Se on huomattavasti parempi tekele.

JustACat:
En tiedä miksi, mutta minusta Itchy ja Scratchy - piirretyt eivät ole hauskoja.
Väkivalta ei minua järkytä, mutta ei myöskään naurata.
Minusta ei pitäisi opettaa, että väkivallalle pitää nauraa.

Minun mielipiteeni.

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: JustACat - 03.01.11 - 15:41 ---Minusta ei pitäisi opettaa, että väkivallalle pitää nauraa.

--- Lainaus päättyy ---
Totta, olet oikeassa. Väkivalta on epäinhimillistä ja toisten pahoinpitelyä. Ei sellaista saisi opettaa toisille. Mutta ei sille vaan mahda mitään, että Itchy & Scratchy on tehty niin naurettavaksi. Saattaa kyllä olla, että ne ovat tyhmässä mielessä naurettavia. Sekin vaihtoehto on olemassa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta