Kirjoittaja Aihe: Itchy & Scratchy  (Luettu 44732 kertaa)

paatu2

Vieras
Itchy & Scratchy
13.07.09 - 14:44
Täällä puhutaan siitä, ovatko Itchy ja Scratchy mielestäsi liian väkivaltainen vai liian hauska. Päätä itse :)

http://www.wara.ru/uploads/posts/2008-04/1208808690_schekotka_i_tsarapka___itchy__scratchy_9.jpeg

Vs: Itchy & Scratchy
Vastaus #1 13.07.09 - 18:41
Minusta Itchy & Scratchy on liian hauska, koska olen heikkona huumori pätkiin.  ;)

Vs: Itchy & Scratchy
Vastaus #2 14.07.09 - 12:25
Miten sen nyt ottaa... Minusta hauska. Siinä on niinkuin väkivaltaa kekseliäästi ja hauskasti ja omaperäisesti. En ole väkivaltahullu tai muuta, mutta näissä jotenkin on hauskaa väkivaltaa  ;D

Vs: Itchy & Scratchy
Vastaus #3 14.07.09 - 17:45
Tietenkin ne ovat hauskoja! :) Huippuhauskoja. Tämä kissa ja hiiri pari murskaa jokaisen Tom ja Jerry tai Tipi ja Sylvester kliseen ja vievät ideaa pidemmälle.  Itchy & Scratchy ovat juuri sopivan väkivaltaisia ja kuten tiedätte, piirretyissä kipu on hauskaa.

Vs: Itchy & Scratchy
Vastaus #4 17.08.09 - 22:31
Jostain kumman syystä nauran aina Itchy & Scratchy -jutuille, vaikka väkivalta ei muuten iske. Ne jutut on todella hyvin toteutettu.

Vs: Itchy & Scratchy
Vastaus #5 26.08.09 - 18:10
Olisikohan mistään saatavana Itchy & Scratchy tunnusmusiikkia?
Haluaisin kännykkään sen.  :)

Vs: Itchy & Scratchy
Vastaus #6 17.11.09 - 05:40
No kieltämättä ne on hauskoja, en itsekään voi olla nauramatta niiden jutuille. Ne on toteutettu niin omaperäisesti ja hulvattomasti, että väkisinkin naurattaa. En minäkään silti ole mikään väkivaltahullu.
Viimeksi muokattu27.11.09 - 11:32 Kirjoittaja: Vince_Simpson

Vs: Itchy & Scratchy
Vastaus #7 26.11.09 - 20:02
väkivaltahan ei yleensä ole hauskaa, mutta itchyssä ja scratchyssä siitä on tehty hauskaa. on aina kivaa, kun tulee itchyja scrachy.

Vs: Itchy & Scratchy
Vastaus #8 28.11.09 - 23:16
Itchy & Scratchy on hauska parodia piiretyistä (esim: Looney tunessista). Itchyssä & Scratchyssä mässäillään verellä ja väkivallalla eikä se ole huono juttu Mutta en alla nauraa niin hysteerisesti kuin Bart ja Lisa. Mutta myennettäköön että joskus
Itchyä & Scratchyä katsellessa on tullut tippa silmään (siis ilon kyynel).
Olen toivonut että tulisi Simpsons DVD jossa olisi pelkästään Itchy & Scartchy jaksoja.

Vs: Itchy & Scratchy
Vastaus #9 30.01.10 - 09:51
Musta ne on lähinnä tyhmiä. En oo vielläkään tajunnu mitä hauskaa niissä, tai Hassu klovnissa on.  :( :-[

Vs: Itchy & Scratchy
Vastaus #10 14.02.10 - 15:02
Itchy & Scratchy on kieltämättä omaperäisen hauska. Parodioi hyvin Tom & Jerryä, väkivaltaisuus on se valttikortti mikä erottaa tämän varsinaisesta sarjasta täysin ja tunnari on erittäin helposti tarttuva. Suoraan sanottuna legendaarinen piirrospätkä!

Vs: Itchy & Scratchy
Vastaus #11 07.09.10 - 16:22
Hyvin keksitty parodia Warner Brosin eri animaatioiden räjähteiden käytöstä ja Tom&Jerry - piirretyistä. En tosin ikinä naura näille jutuille. Paras pätkä on pätkä jossa Itchy myy Scratchyn turkin, jonka Scratchy ottaa joltain vanhalta kettumummelilta, menee ulos ja siellä on eläinaktivistien joukko joka hakkaa Scratchyn :D

Vs: Itchy & Scratchy
Vastaus #12 08.09.10 - 03:58
Itchy & Scratchy on kieltämättä omaperäisen hauska. Parodioi hyvin Tom & Jerryä.
Mä olen huomannut senkin yhteisen piirteen näiden kahden välillä, että molemmat ovat yhtä hyvin piirretty. Ensiluokkaista jälkeä molemmissa, eikös vain?

Yksi pätkä mikä mulla on jäänyt mieleen, on se kun Itchy sitoo Scratchyn kielen kuun ympärille ja lopuksi kuu liskaa kattiparan alleen. Täytyy myöntää, ettei tuo pätkä naurata lainkaan, se on jotenkin tylsä. Sitten yksi toinenkin, joka on jäänyt mieleen. Se kun Scratchy joutuu jonnekin, missä on hirveesti ajatuksen voimalla asioita tekeviä hiiriä. Se on huomattavasti parempi tekele.

Vs: Itchy & Scratchy
Vastaus #13 03.01.11 - 15:41
En tiedä miksi, mutta minusta Itchy ja Scratchy - piirretyt eivät ole hauskoja.
Väkivalta ei minua järkytä, mutta ei myöskään naurata.
Minusta ei pitäisi opettaa, että väkivallalle pitää nauraa.

Minun mielipiteeni.

Vs: Itchy & Scratchy
Vastaus #14 05.01.11 - 04:19
Minusta ei pitäisi opettaa, että väkivallalle pitää nauraa.
Totta, olet oikeassa. Väkivalta on epäinhimillistä ja toisten pahoinpitelyä. Ei sellaista saisi opettaa toisille. Mutta ei sille vaan mahda mitään, että Itchy & Scratchy on tehty niin naurettavaksi. Saattaa kyllä olla, että ne ovat tyhmässä mielessä naurettavia. Sekin vaihtoehto on olemassa.