Kirjoittaja Aihe: Paras roisto?  (Luettu 35147 kertaa)

Vs: Paras roisto?
Vastaus #15 06.10.10 - 20:48
Snake. Hieno auto, joka on The Simpsons: Hit&Run pelissäkin, myös hänen autokin on. Mutta Bob saattaa kylläkin mennä etusijalle, onnistuu aina munaamaan kaiken, astuu usein haravoiden päälle :D Ja sitten jakso jossa hän etsi Homerin tappoa yrittävää: Aika usein saa sähkärin =D

Vs: Paras roisto?
Vastaus #16 06.10.10 - 21:36
Bob saattaa kylläkin mennä etusijalle, onnistuu aina munaamaan kaiken, astuu usein haravoiden päälle :D
Onhan se Bob kova ukko, ja hirveän älykäskin vielä. Hänessä on myös hieno piirre, että hän hienostunut brittiherra, ja se on ainut asia josta hänessä tykkään. Muu osa Bobista on aika karseeta, koska hän on kylmä verinen tappaja.

Vs: Paras roisto?
Vastaus #17 07.10.10 - 10:50
Bob saattaa kylläkin mennä etusijalle, onnistuu aina munaamaan kaiken, astuu usein haravoiden päälle :D
Onhan se Bob kova ukko, ja hirveän älykäskin vielä. Hänessä on myös hieno piirre, että hän hienostunut brittiherra, ja se on ainut asia josta hänessä tykkään. Muu osa Bobista on aika karseeta, koska hän on kylmä verinen tappaja.

Eihän Bob mikään britti ole, puhuu vain äärimmäisen hienostuneella jenkkiaksentilla.

Vs: Paras roisto?
Vastaus #18 08.10.10 - 02:06
Eihän Bob mikään britti ole, puhuu vain äärimmäisen hienostuneella jenkkiaksentilla.
Ai niin joo, niinhän se olikin. Miksi mä en sitä heti muistanut? Tässäkin aksentti siis hämäsi ja pahasti. Mutta onneksi täällä on aina niin valpas moderaattori.

Vs: Paras roisto?
Vastaus #19 08.10.10 - 16:00
Eihän Bob mikään britti ole, puhuu vain äärimmäisen hienostuneella jenkkiaksentilla.
Mutta onneksi täällä on aina niin valpas moderaattori.
Vanhaa sananlaskua muokaten, ''Totuus tulee moderaattoreiden/valvojien suusta'', tai tässä tapauksessa koneen näppäimistöltä.

Vs: Paras roisto?
Vastaus #20 12.11.10 - 14:51
Sideshow Bob by a mile! Niin sivistynyt ja kieroutunut rikollinen, mutta silti epäonnistuu murhaamaan Bartin. Kyllä siitä nyt jotain armopisteitä pitää antaa. ;D

Vs: Paras roisto?
Vastaus #21 14.11.10 - 23:58
Sideshow Bob by a mile! Niin sivistynyt ja kieroutunut rikollinen, mutta silti epäonnistuu murhaamaan Bartin. Kyllä siitä nyt jotain armopisteitä pitää antaa. ;D
Niinpä, Bob on ehdottomasti yksi parhaista roistoista, juuri sen munaamisensa takia. :) Mutta se saattaa olla myönteinen asia Bart-fanien kannalta. Itse ainakin tykkään Bartista ihan hulluna, Homerin jälkeen.

Vs: Paras roisto?
Vastaus #22 16.11.10 - 16:48
Sideshow Bob by a mile! Niin sivistynyt ja kieroutunut rikollinen, mutta silti epäonnistuu murhaamaan Bartin. Kyllä siitä nyt jotain armopisteitä pitää antaa. ;D
Niinpä, Bob on ehdottomasti yksi parhaista roistoista, juuri sen munaamisensa takia. :) Mutta se saattaa olla myönteinen asia Bart-fanien kannalta. Itse ainakin tykkään Bartista ihan hulluna, Homerin jälkeen.
Omasta mielestäni Bob on nykyään jo aika rasittava ja yllätyksetön hahmo. Fat Tony vie ja kirkkaasti. ::)
Viimeksi muokattu16.11.10 - 17:04 Kirjoittaja: Mr. X

Vs: Paras roisto?
Vastaus #23 16.11.10 - 19:45
Omasta mielestäni Bob on nykyään jo aika rasittava ja yllätyksetön hahmo. Fat Tony vie ja kirkkaasti. ::)
Juuri Fat Tony onkin kolmantena parhaiden roistojen listalla. ;) Hänellä on tyylikäs olemus ja hänen aksenttinsakin on hieno.

Vs: Paras roisto?
Vastaus #24 27.03.11 - 12:32
Vastasin Sideshow Bob 
Koska I <3 him  ;D Sen tukka on niin... woooow : D Ja muutenkin ku sen viholliset ovat Bart Simpson ja haravat :)
jej...

Vs: Paras roisto?
Vastaus #25 19.04.11 - 16:39
Mr Burns..Se on vaan niin luihu ja limanen..mutta oikeasti tosi pehmo. Rikas mutta saita. Kannattaa katsoa: http://postikulta.net/
Viimeksi muokattu21.04.11 - 11:09 Kirjoittaja: muffeli

Vs: Paras roisto?
Vastaus #26 20.04.11 - 16:45
Itse asiassa minulla on kaksi lempiroistoa, mutta äänestin niistä vain toista.

Ensimmäiseksi, Sideshow Bob.
Nauran aina jo pelkästään Bobin äänelle, Kelsey Grammerille tietenkin. Väkipakolla siitä tulee mieleen Frasier.
Ja väkipakolla siitä tulee mieleen Cecil.
Kyseinen jakso, missä Cecil ja Bob ovat samassa jaksossa ja vielä mukana on Frasierin isä (Frasier sarjasta tietenkin) on huumori taattua.

Siksi nämä kaksi iskevät tällaisen Frasier - fanin sydämeen, kuten minä.

Vs: Paras roisto?
Vastaus #27 25.04.11 - 12:54
Äänestin Sideshow Bobia, koska hän on yksi lempihahmoistani koko sarjassa.

Vs: Paras roisto?
Vastaus #28 27.04.11 - 19:21
Äänestin Sideshow Bobia, koska hän on yksi lempihahmoistani koko sarjassa.

Saanko kysyä miksi? :D

Vs: Paras roisto?
Vastaus #29 28.05.13 - 14:03
Sidesshow Bob

Tuo kirjoitetaan kyllä Sideshow Bob, mikäli en muista väärin.

Mitä Bobiin tulee, tykkäsin itsekin siitä joskus kun Simpsonit-faniuteni oli alkutekijöissään. Nyt olen kyllästynyt koko hahmoon, jotkut sen jutut ovat aika tylsiä. Kuitenkin paras muistikuvani Bobistä on se kun hän kirjoitti uhkailukirjeitä Bartille käyttäen omaa vertaan.

Nykyään lempiroistoni on Mr. Burns, joka on sarjan mielenkiintoisin roisto ja samalla myös sarjan parhaita hahmoja. Hän yrittää olla kova ja vaarallinen, mutta onkin aika sympaattinen pehmo. Jep, Mr. Burnsiin ei kyllästy millään.

Toiseksi paras konna on mielestäni Fat-Tony (vaikka en olekaan nähnytkään häntä kovin usein viime aikoina). Jotenkin nuo mafiahahmot ovat mieleeni Simpsoneissa. Lisäksi Mantegnan ääninäytteleminen on hyvin mallikasta ja hänen äänensä on upea.