Simpsonit > Hahmot

Paras roisto?

<< < (6/19) > >>

muffeli:
Mr Burns..Se on vaan niin luihu ja limanen..mutta oikeasti tosi pehmo. Rikas mutta saita. Kannattaa katsoa: http://postikulta.net/

JustACat:
Itse asiassa minulla on kaksi lempiroistoa, mutta äänestin niistä vain toista.

Ensimmäiseksi, Sideshow Bob.
Nauran aina jo pelkästään Bobin äänelle, Kelsey Grammerille tietenkin. Väkipakolla siitä tulee mieleen Frasier.
Ja väkipakolla siitä tulee mieleen Cecil.
Kyseinen jakso, missä Cecil ja Bob ovat samassa jaksossa ja vielä mukana on Frasierin isä (Frasier sarjasta tietenkin) on huumori taattua.

Siksi nämä kaksi iskevät tällaisen Frasier - fanin sydämeen, kuten minä.

lari:
Äänestin Sideshow Bobia, koska hän on yksi lempihahmoistani koko sarjassa.

JustACat:

--- Lainaus käyttäjältä: lari - 25.04.11 - 12:54 ---Äänestin Sideshow Bobia, koska hän on yksi lempihahmoistani koko sarjassa.

--- Lainaus päättyy ---

Saanko kysyä miksi? :D

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: THE BARTMAN - 27.05.13 - 18:50 ---Sidesshow Bob

--- Lainaus päättyy ---

Tuo kirjoitetaan kyllä Sideshow Bob, mikäli en muista väärin.

Mitä Bobiin tulee, tykkäsin itsekin siitä joskus kun Simpsonit-faniuteni oli alkutekijöissään. Nyt olen kyllästynyt koko hahmoon, jotkut sen jutut ovat aika tylsiä. Kuitenkin paras muistikuvani Bobistä on se kun hän kirjoitti uhkailukirjeitä Bartille käyttäen omaa vertaan.

Nykyään lempiroistoni on Mr. Burns, joka on sarjan mielenkiintoisin roisto ja samalla myös sarjan parhaita hahmoja. Hän yrittää olla kova ja vaarallinen, mutta onkin aika sympaattinen pehmo. Jep, Mr. Burnsiin ei kyllästy millään.

Toiseksi paras konna on mielestäni Fat-Tony (vaikka en olekaan nähnytkään häntä kovin usein viime aikoina). Jotenkin nuo mafiahahmot ovat mieleeni Simpsoneissa. Lisäksi Mantegnan ääninäytteleminen on hyvin mallikasta ja hänen äänensä on upea.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta