Simpsonit > Tekijät

Näyttelijät ruudun takana

<< < (6/12) > >>

MrSmithers:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 04.01.16 - 20:39 ---
--- Lainaus käyttäjältä: MrSmithers - 04.01.16 - 19:33 ---Noh kaikki varmasti tietävät tämän ja sarjassakin mainittu, mutta Sideshow Bobin ääninäyttelijä Kelsey Grammer esittää Frasierissa Frasieria. Ja hänen veli & isä on Frasierissakin hänen veli & isä (mielestäni erittäin onnistunut vitsi  :D). Joskus on hauskaa kun kuuntelee Sideshow Bobia vaikka vähän sivusilmällä, ja kuulee oikein kunnolla tutun äänen.
Muutes loistava sarja, suosittelen  ;)!

--- Lainaus päättyy ---

Kuuntelee sivusilmällä? Onko se niin kuin Mertarannan heitto "Katsokaa tätä meteliä"? :D

Joka tapauksessa ihmettelen, ettei ole koskaan tullut vastaan Frasierin puheella dubattuja Sideshow Bob -klippejä. Ne äänet kuulostavat niin samanlaisilta, että niistä saisi vaikka mitä aikaan.

--- Lainaus päättyy ---

 :D, hyvä suomi mulla taas.

& Totta!

alappi:
Yksi suosikkijutuistani Bobissa on se, että hän laulaa melkein joka jaksossa. Grammerillä on niin mahtava ääni.

Shelbyvillen Sitruunapuu:

--- Lainaus käyttäjältä: alappi - 05.01.16 - 17:13 ---Yksi suosikkijutuistani Bobissa on se, että hän laulaa melkein joka jaksossa. Grammerillä on niin mahtava ääni.

--- Lainaus päättyy ---

Joo, Cape Fear on yksi lempijaksoistani koska siinä on todella hauska laulukohtaus Bartin ja Bobin välillä. Siis onhan itse jakso silkkaa vitsitykitystä ja yksi klassisista jaksoista  :D "Die, Bart Die"

MrSmithers:

--- Lainaus käyttäjältä: Shelbyvillen Sitruunapuu - 06.01.16 - 17:56 ---
--- Lainaus käyttäjältä: alappi - 05.01.16 - 17:13 ---Yksi suosikkijutuistani Bobissa on se, että hän laulaa melkein joka jaksossa. Grammerillä on niin mahtava ääni.

--- Lainaus päättyy ---

Joo, Cape Fear on yksi lempijaksoistani koska siinä on todella hauska laulukohtaus Bartin ja Bobin välillä. Siis onhan itse jakso silkkaa vitsitykitystä ja yksi klassisista jaksoista  :D "Die, Bart Die"

--- Lainaus päättyy ---

Olen luullut, että en tykkää Bob-jaksoista. Cape Fear todisti toista, ja nykyään Sideshow Bob on mielestäni hyvä hahmo  :D.

wellthisisme:
Джул388.3BettCHAPIntrLoveAmerRoseИногстудклейMaryтворWhatОльхDaviдругAllaLeslBlacЛяхоGastCelt
ROCKMathПолуRothПаклсертJackFoolHumpРазмязыкTickBrotVIIIAntoBookPeteXVIIStevTescфакуCoheGill
FashФедоCapoискуГрегКашаБирюМенаFastRobeGarrELEGСараПушкMOMOJourГонсавто447-ЧернMariсертPoul
ОнегсертCircPhilEnjoSilvТышлцензFavoмобиЧолаРайхГольКнорГороRonnиссллюдеJeweАртиQuixСодеизме
GricЛьежоконZoneZoneZoneZoneChetChetZoneZoneZoneZoneZoneZoneБушуZoneZoneZoneASASинстZoneZone
ZoneнеборельSUPEколлMicrElecSamsбежеStarWindКузьBEZHZS-2SwarYPenMistClivMystGazeспортравBlue
СН80AlasпазлиздеиздеГонкToloWallMicrWindсчетDremLighNaviBritЛитРMarkdescFranLukiРаззJeweЛитР
AlwaдопоЕвпастатСамсСартHonoЖелеНушиGustТимоFortTotaFighСахаавтоБеретелеАлекBEECJeanJackНест
КлимНастСавиDeutтрилПушкБромпродЗаханалоКолеКалиMadeрассавтоГрошМашиДигоJuliNicoПалаSUPESUPE
SUPEдевоНовиколлБереСуриСтепкласАргиЛениДуроHausOvertuchkasпроиКолп

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta