Simpsonit > Tekijät

Näyttelijät ruudun takana

<< < (4/24) > >>

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Jarpeez - 04.05.09 - 19:23 ---Nancy Cartwright on Rufus "Kim Possible" -sarjassa.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Lainaus vanhasta viestistä, mutta menkööt.
Kim possible? Äh, inhottaa tällaiset tusinatavara-sarjat. Niissä ei ole oikein mitään toimivaa. Mut eksyin asiasta... Onhan se hyvä, että Nancy saa töitä eikä uhkaa työttömyys. :)

Dirty Homer:
Tässä nyt tylsyyden vuoksi tulee heitettyä semmoinen tiedonisku, että Hank Azaria esitti 90-luvun Spiderman-animaatiosarjassa Eddie Brockia, josta sarjan edetessä muovautui Venomin tärkein isäntäruumis.

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Dirty Homer - 21.11.11 - 11:16 ---Tässä nyt tylsyyden vuoksi tulee heitettyä semmoinen tiedonisku, että Hank Azaria esitti 90-luvun Spiderman-animaatiosarjassa Eddie Brockia, josta sarjan edetessä muovautui Venomin tärkein isäntäruumis.

--- Lainaus päättyy ---

Eddie Brock..? Vau. Se oli yksi suosikkihahmoista tuossa sarjassa, kuten myös Venom. Itse en kyllä tuohoon aikaan kiinnittänyt mitään huomiota ääninäyttelijöihin. Tärkeintä oli itse juoni ja se mitä hahmot tekivät. :) On se kova jätkä tuo Azaria. 8)

Ja samasta tylsyydestä johtuen minäkin uhmasin sääntöjä. Hohoo.

Mikko:
Harry Shearer ääninäytteli Star Warsissa: http://deadhomersociety.wordpress.com/2012/03/27/harry-shearer-was-vocally-in-star-wars/ :D

Sami:
Bongaaminen on melkoisen harvinaista ja toistaalta on se kyllä palkitsevaakin. Ja tarkkaan kuuntelemalla voi tunnistaa joitain hahmoja heidän näyttelytyylistään, vaikka näyttelisivät omalla äänellään.

Itse bongasin sattumalta n. 13v sitten Pulmusia katsoessani kuinka erään hahmon ääni kuulosti ärsyttävän tutulta. Täytyi ihan sulkea silmät kun tajusin, että henkilö oli Dan Castellaneta, eli Homer Simpsonin ääninäyttelijä. En vielä tuohon aikaan itse tiennyt miltä hän näyttää.

Mutta kyllä näiden näyttelijöiden rajallisuuden huomaa muista rooleistaan paremmin kuin Simpsoneista. He ovat käyttäneet tähän päivään mennessä varmaan kaikki ääniroolinsa mitä pystyvät näyttelemään ja samoja rooleja he soveltavat muuallakin.
Esimerkiksi tämä uusi Smurffit-leffa, jossa Moen ääninäyttelijä Hank Azaria esiintyy. Valitettavasti minun mielestä kyseessä oli hiukan vajaan oloinen Moe :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta