Kirjoittaja Aihe: Simpsonit-hahmojen piirtäminen  (Luettu 170908 kertaa)

Eli onkos kukaan täällä kokeillut itse piirtää Simpsonit-hahmoja? Itse olen nyt vähän aikaa piirreskellyt ja ihan mukavaa ajankulua on kyllä. Osaan jotenkin piirtää Simpsoneiden perheenjäsenten naamat, mutta vartaloita ja muita hahmoja en vielä oikein hallitse.

Thauzie

Vieras
Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #1 09.02.07 - 22:25
Itse olen hyvä piirtelemään sarjakuvia.. pitäisi opetella piirtämään Simpsonit ja Moleman, henkilökohtainen suosikkini.

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #2 09.02.07 - 22:49
Ite osaan piirtää jotenkuten Homerin,Bartin(vielä opettelemista), Ned Flanders,Apun ja Barney menee joskus.

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #3 28.02.07 - 17:39
Itse en osaa piirtää, koska en nyt osaa muutenkaan piirtää mitään.
Joskus olen kyllä piirtänyt Simpsoneita läpi. :D

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #4 10.03.07 - 01:13
kun ei omaa hyviä piirrustus taitoja, niin mitäs sitä nyt turhia. onhan sitä tullu kokeiltua minkä näkösiä Simpsoneita saa aikaan, mutta ei ne oikein ikinä onnistu.

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #5 12.03.07 - 17:10
En ole vielä edes kokeillut simpsoneita piirtää, mutta kyllä niitäkin jossain vaiheessa pitää alkaa piirtämään :D

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #6 06.04.07 - 15:48
Piirtäminen on suosikkiharrastukseni ja kaikkein mieluiten piirrän juuri Simpson/Futurama-hahmoja. Oikeastaan olen tähän asti keskittynyt enimmäkseen noihin Futurama-hahmoihin (Fryihin, Benderiin, Leelaan), mutta nykyisin petraan Simpson-hahmoja yhä enemmän ja enemmän. Hahmoista parhaiten taitavat onnistua Flanders, Skinner, Edna, Barney ja Agnes, joskin nekin kaipaavat vielä rutkasti harjoittelua.

http://img.photobucket.com/albums/v622/Azurill/ednapiirros.jpg

Siinä jonkinmoinen esimerkkikuva Ednasta, joka on piirretty ulkomuistista kouluvihkon sisäkanteen. Kaipaa vielä hienosäätöä :)
Viimeksi muokattu06.04.07 - 17:52 Kirjoittaja: Azurill

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #7 08.04.07 - 21:24
Piirtäminen on suosikkiharrastukseni ja kaikkein mieluiten piirrän juuri Simpson/Futurama-hahmoja. Oikeastaan olen tähän asti keskittynyt enimmäkseen noihin Futurama-hahmoihin (Fryihin, Benderiin, Leelaan), mutta nykyisin petraan Simpson-hahmoja yhä enemmän ja enemmän. Hahmoista parhaiten taitavat onnistua Flanders, Skinner, Edna, Barney ja Agnes, joskin nekin kaipaavat vielä rutkasti harjoittelua.

http://img.photobucket.com/albums/v622/Azurill/ednapiirros.jpg

Siinä jonkinmoinen esimerkkikuva Ednasta, joka on piirretty ulkomuistista kouluvihkon sisäkanteen. Kaipaa vielä hienosäätöä :)
Toi edna on kyl tosi hyvä!  :D

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #8 08.04.07 - 22:12
Piirtäminen on suosikkiharrastukseni ja kaikkein mieluiten piirrän juuri Simpson/Futurama-hahmoja. Oikeastaan olen tähän asti keskittynyt enimmäkseen noihin Futurama-hahmoihin (Fryihin, Benderiin, Leelaan), mutta nykyisin petraan Simpson-hahmoja yhä enemmän ja enemmän. Hahmoista parhaiten taitavat onnistua Flanders, Skinner, Edna, Barney ja Agnes, joskin nekin kaipaavat vielä rutkasti harjoittelua.

http://img.photobucket.com/albums/v622/Azurill/ednapiirros.jpg

Siinä jonkinmoinen esimerkkikuva Ednasta, joka on piirretty ulkomuistista kouluvihkon sisäkanteen. Kaipaa vielä hienosäätöä :)
Toi edna on kyl tosi hyvä!  :D
minustaki aika hyvin piirretty

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #9 09.04.07 - 10:20
Voisitko näyttää muitakin piirtämiäsi hahmoja? ;D

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #10 10.04.07 - 23:19
Koulu vihkoihin koulussa mä monesti piirtelen Homereita ja Krustyja :P

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #11 14.04.07 - 13:15
Kiitos palautteesta :). Voisinhan niitä muitakin piirroksia joskus näyttää, mutta haluan parannella niitä ensin. Tuo Ednakin oli muutaman minuutin sutaisu...
Viimeksi muokattu14.04.07 - 13:17 Kirjoittaja: Azurill

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #12 14.04.07 - 22:25
Juuh, olen pari kertaa piirtänyt.
Yksi piirrustus mikä ainakin on tallessa niin taisi olla bart piruna, voin lisätä sen tänne myöhemmin.

Nyt olisi tarkotus piirtää Homer, Bart ja Lisa eräästä halloween special jaksosta mallikuvasta. Toivottavasti onnistuvat hyvin koska itse oikeat kuvat olivat hauskoja. Päästä ominpäin piirtäminen ei kovin hyvin viellä luonnistu.

Lego

Vieras
Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #13 10.06.07 - 19:49
Piirrän aina Simpsoneita läpi, koska muuten siitä ei tulisi mitään!  :doh:

Enth

Vieras
Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #14 14.06.07 - 10:09
Pystyn piirtämään onnettomia karikatyyrejä Simpsonien perheestä... Tahtoisin kyllä opetella piirtämään ihan "oikeita". Mallista olen muutamia kuvia piirtänyt, ja taidan sitä jatkaa, kun en vielä tuota ulkoa-tekniikkaa pysty käyttämään.