Kirjoittaja Aihe: Simpsonit-hahmojen piirtäminen  (Luettu 171945 kertaa)

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #150 12.07.09 - 21:48
Olen tehnyt kyllä 3 sivuisen sarjakuvan simpsonit tyylillä (A4 papereilla) mutten tiedä miten ne voisi siirtää koneelle. :(
ööö....skannaa

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #151 14.07.09 - 17:35
Olen tehnyt kyllä 3 sivuisen sarjakuvan simpsonit tyylillä (A4 papereilla) mutten tiedä miten ne voisi siirtää koneelle. :(
ööö....skannaa

Okei, sehän on selvä joten selitän tarkemmin   ::) ::).. Jos ne on A4 koossa, miten saan ne esitettyä netissä niin että niitä voi lukeakin? Olen nähnyt että jotkut luovat linkin jota painamalla pääsee johonkin erilliseen sivustoon jossa voi tarkastetta tiedostoa suurentamalla sitä.

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #152 16.10.09 - 18:09
Itse osaan piirtää Homerin ja Margen. Mutta Bart on vaikeampi.

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #153 24.10.09 - 18:04
Mun mielestä nelson on aika helppo. Oon piirtäny yhen vihkon melkei täyteen simpson hahmoja  ;D
Nii ja sitte homer on aika helppo kanssa

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #154 25.10.09 - 13:49
Osaan piirtää perheen jokaisen hahmon, mutta muita en ole edes yrittänytkään. :-[

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #155 01.11.09 - 11:56
Olen joskus kokeillut, mutta liian kapeat päät olen onnistunut piirtämään. Enkä edes ole kovin innostunut hahmojen piirtämisestä... ::)

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #156 26.01.10 - 18:25
No pitää khyl sanoo, että oon aika haka piirtää niit :--D Joo omakehu. Mul on tääl huonees jtn 56 piirrost seinäl ja monta vihollist lisää. Pitää khyl sanoo, että ihan v---n rumia noi mun vanhat, mut uudet on hyviä :-) ;D
Viimeksi muokattu26.01.10 - 21:29 Kirjoittaja: Mikko

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #157 27.02.10 - 10:31
Lainasin taannoin kirjan kirjastosta. Joka keskittyi Simpsoneiden piirtämiseen ihan loistava siinä opetetaan piirtämään Pää ja sivu hahmot,Paikkoja esim Moen baari ja bartin luokka. Siinä annetaan myös hyviä vinkkejä piirtämiseen harmi että Englannin kielinen mutta jos ei osaa Enkkua niin kuvistakin ymmärtää. Jos nyt joku kiinnostui Niin kirjan nimi On The Simpsons handbook secret tips from the boss.

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #158 23.03.10 - 15:50
Itesasin ainakin joskus piirtää koko simpsoneitten perheen, en usko että enää osaan yhtä hyvin. En oo koskaan oikein perehtynyt muihin simpsonit-hahmoihin

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #159 25.04.10 - 18:47
Minulta löytyy tuosta vaatekaapin ovista eräänlainen Simpsonien sukupuu. On noidenkin kaikkien piirtämiseen ikuisuus mennyt. Mallista on ollut pakko piirtää, sillä muuten ei olisi tullut yhtään mitään. Mutta tuossa vaatekaapin ovissa nyt on sitten sekä Margen, että Homerin vanhemmat, Lisa, Bart ja Maggie, sekä tietenkin Patty ja Selma.

http://irc-galleria.net/user/Astralberry/picture/118825710

Tuolta nyt on mahdollisuus vilkaista, miten olen onnistunut. Omasta mielestäni ihan hyvin.  :D

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #160 08.05.10 - 21:30
No, olenhan minä yrittänyt simpsoneita ja onnistuinkin. Bart ja Homer on aika helppoja :doh:

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #161 01.06.10 - 14:22
I'm back!

Nykyisin osaan piirtää: Homerin, Bartin, Moen, Apun, Nedin, Hassu-Klovnin, Lennyn, MARGEN, MAUDEN, Sideshow Bobin ja Cecil Terwilligerin. Isolla kirjoitetut hahmot ovat sellaisia, joista osaan kunnolla piirtää vain hiukset.

Off-Topic: Tuskin ketään sen suuremmin kiinnostaa, mutta minulla on huomenna syntymäpäivät.

Off-Topic 2: Kiitos, Aksu. Lisäys tuohon, että osaan piirtää myös Mr. Burnsin ilman mallia. Smithersiä olen yrittänyt, mutta ei tule mitään ilman mallia.
Viimeksi muokattu01.06.10 - 21:19 Kirjoittaja: homersimpsondoh

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #162 01.06.10 - 17:23
Joskus kokeilin Laardi-Latea piirtää, meni päin persettä, ja sitte oon vaan aika hyvin onnistunut piirtämään Ned Flandersin pään, eikä kyllä oikeen kiinnosta piirtää Simpsoneiden hahmoja.

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #163 01.06.10 - 17:31
ˌ
Viimeksi muokattu12.10.18 - 05:33 Kirjoittaja: Aksu Simpson

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #164 26.09.10 - 15:37
Minä pidän simpsoneiden piirtelystä ja minulla on kansiollinen television näytöstä mallia ottaen piirrettyjä kuvia.