Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen

Simpsonit-hahmojen piirtäminen

<< < (32/93) > >>

LisaS:
Olen joskus kokeillut, mutta liian kapeat päät olen onnistunut piirtämään. Enkä edes ole kovin innostunut hahmojen piirtämisestä... ::)

Kwyjib0:
No pitää khyl sanoo, että oon aika haka piirtää niit :--D Joo omakehu. Mul on tääl huonees jtn 56 piirrost seinäl ja monta vihollist lisää. Pitää khyl sanoo, että ihan v---n rumia noi mun vanhat, mut uudet on hyviä :-) ;D

Dr. Nick:
Lainasin taannoin kirjan kirjastosta. Joka keskittyi Simpsoneiden piirtämiseen ihan loistava siinä opetetaan piirtämään Pää ja sivu hahmot,Paikkoja esim Moen baari ja bartin luokka. Siinä annetaan myös hyviä vinkkejä piirtämiseen harmi että Englannin kielinen mutta jos ei osaa Enkkua niin kuvistakin ymmärtää. Jos nyt joku kiinnostui Niin kirjan nimi On The Simpsons handbook secret tips from the boss.

Jemari:
Itesasin ainakin joskus piirtää koko simpsoneitten perheen, en usko että enää osaan yhtä hyvin. En oo koskaan oikein perehtynyt muihin simpsonit-hahmoihin

Astralberry:
Minulta löytyy tuosta vaatekaapin ovista eräänlainen Simpsonien sukupuu. On noidenkin kaikkien piirtämiseen ikuisuus mennyt. Mallista on ollut pakko piirtää, sillä muuten ei olisi tullut yhtään mitään. Mutta tuossa vaatekaapin ovissa nyt on sitten sekä Margen, että Homerin vanhemmat, Lisa, Bart ja Maggie, sekä tietenkin Patty ja Selma.

http://irc-galleria.net/user/Astralberry/picture/118825710

Tuolta nyt on mahdollisuus vilkaista, miten olen onnistunut. Omasta mielestäni ihan hyvin.  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta