Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen
Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Monorail:
Piirrän Simpsoneita silloin tällöin kun ei ole tekemistä. Mukavaa se on, harmi vain etten osaa vartaloita ja muita piirtää kuin läpipiirtona.
Aion piirtää lähiaikoina läpipiirtona Simpsonit rantalomalla - kirjan kannen.
ultimate-guy:
Osaan piirtää Homerin, mutta en osaa laittaa niitä kuviani tänne(huoh!).
Bartholomew Jo-Jo Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: KopolanPoika - 04.08.07 - 18:46 ---Morjes! aattelin tässä simpsons movien kunniaks piirtää Simpson aiheisen piirrustuksen ja tässähän tämä nyt oisi singeerauksen kera ;)
--- Lainaus päättyy ---
Tämä piirrustus kuuluu ehdottomiin suosikkeihini näistä piirrustuksista(ei pahalla muiden töille jotka on myös hienoja),
mutta tuo on Simpson moviesta lempikohtaukseni ja siksi on mukavaa, että olet väsännyt sen paperille KopolanPoika :)
Ja itse en ole lähiaikoina hahmoja piirrellyt, mutta jos oikein muistelen olen piirtänyt nämä kaikki hahmot: Bart,Homer,Lisa,Krusty,Moe.
Moe tuli sutastua pariviikkoa sitten, mutta jos piirtelen niitä hahmoja lisää niin voin laittaa niitä piirrustuksia tänne.
tht:
Piirtelen usein simpsoneita ja futuramahahmoja huvikseni. Tuon Benderkuvan olen itse piirtänyt paintilla. Yritin laittaa sen animaationa, mutta mönkään meni.
Monorail:
--- Lainaus käyttäjältä: Jarnoman - 16.02.09 - 18:46 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Janni - 15.02.09 - 09:57 ---Joskus piirtelen niitten naamoja, sillä vartalot ei onnistu. Niitä on hauska piirtää, mutta hiukan hankalaa.
--- Lainaus päättyy ---
Itsekkin piirtelen naamoja. Äikänvihkon eka sivu on on täynnä Homer naamoja. :D
--- Lainaus päättyy ---
Naamoja minäkin enimmäkseen piirrän, koska vartalot ovat niin vaikeita. Itsekin piirrän vaikka koulukirjan tyhjille sivuille omia ukkeleita ja Homer- ja Bart-naamoja.
Mutta voisin nyt pitkästä aikaa mennä piirtämään mallista jotain Simpsonit-kuvaa. Heippa!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta