Kirjoittaja Aihe: Simpsonit-hahmojen piirtäminen  (Luettu 172133 kertaa)

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #135 07.02.09 - 11:38
Se on mukavaa hommaa. Voi itse päättää mitä tyypit tekevät.

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #136 15.02.09 - 09:57
Joskus piirtelen niitten naamoja, sillä vartalot ei onnistu. Niitä on hauska piirtää, mutta hiukan hankalaa.

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #137 16.02.09 - 18:46
Joskus piirtelen niitten naamoja, sillä vartalot ei onnistu. Niitä on hauska piirtää, mutta hiukan hankalaa.
Itsekkin piirtelen naamoja. Äikänvihkon eka sivu on on täynnä Homer naamoja.   :D

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #138 24.02.09 - 14:24
Katsokaa 10 kauden extroista kun ammattilainen piirtää Homerin. Myös "a bit from animators" osiot ovat mahtavia jos haluaa nähdä miten ne kuuluu piirtää oikeasti, kuin ammattilaiset ikään  ;D   Myös joidenkin jaksojen lopuissa näytetään miten vaikka Bart piirretään. Ja eikös jossain jaksossa Homer piirtänyt itsensä...

En ennen tiennytkään että ne piirrettiin kalvoille ja maalattiin..ennen tietokoneiden käyttöä siis

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #139 24.02.09 - 16:42
Osaan piirtää martinin, kangin ja kodoksen :D

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #140 27.02.09 - 16:42
Piirrän Simpsoneita silloin tällöin kun ei ole tekemistä. Mukavaa se on, harmi vain  etten osaa vartaloita ja muita piirtää kuin läpipiirtona.

Aion piirtää lähiaikoina läpipiirtona Simpsonit rantalomalla - kirjan kannen.

ultimate-guy

Vieras
Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #141 25.03.09 - 08:14
Osaan piirtää Homerin, mutta en osaa laittaa niitä kuviani tänne(huoh!).

Bartholomew Jo-Jo Simpson

Vieras
Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #142 08.04.09 - 19:43
Morjes! aattelin tässä simpsons movien kunniaks piirtää Simpson aiheisen piirrustuksen ja tässähän tämä nyt oisi singeerauksen kera  ;)



Tämä piirrustus kuuluu ehdottomiin suosikkeihini näistä piirrustuksista(ei pahalla muiden töille jotka on myös hienoja),
mutta tuo on Simpson moviesta lempikohtaukseni ja siksi on mukavaa, että olet väsännyt sen paperille KopolanPoika :)

Ja itse en ole lähiaikoina hahmoja piirrellyt, mutta jos oikein muistelen olen piirtänyt nämä kaikki hahmot: Bart,Homer,Lisa,Krusty,Moe.
Moe tuli sutastua pariviikkoa sitten, mutta jos piirtelen niitä hahmoja lisää niin voin laittaa niitä piirrustuksia tänne.
Viimeksi muokattu08.04.09 - 21:38 Kirjoittaja: Bartholomew Jo-Jo Simpson

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #143 17.04.09 - 20:58
Piirtelen usein simpsoneita ja futuramahahmoja huvikseni. Tuon Benderkuvan olen itse piirtänyt paintilla. Yritin laittaa sen animaationa, mutta mönkään meni.

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #144 10.05.09 - 09:52
Joskus piirtelen niitten naamoja, sillä vartalot ei onnistu. Niitä on hauska piirtää, mutta hiukan hankalaa.
Itsekkin piirtelen naamoja. Äikänvihkon eka sivu on on täynnä Homer naamoja.   :D
Naamoja minäkin enimmäkseen piirrän, koska vartalot ovat niin vaikeita. Itsekin piirrän vaikka koulukirjan tyhjille sivuille omia ukkeleita ja Homer- ja Bart-naamoja.

Mutta voisin nyt pitkästä aikaa mennä piirtämään mallista jotain Simpsonit-kuvaa. Heippa!

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #145 14.05.09 - 16:17
He hee... olen pirrellyt vähän kaikkea Homerista Molemaniin mutta koska minulta ei sitä piirustus taitoa löydy niin niistä ei hirveän hienoja tule mutta olen piirtänyt kumminkin.

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #146 26.05.09 - 21:04
Multa ei oikeen mitenkään luonnistu hahmojen piirtäminen ilman mallia. Olen kyllä yrittänyt ,mutta ei niistä tule ikinä hyvän ,tai pitäisikö sanoa oikean näköisiä. :'(

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #147 27.05.09 - 08:02
Minä osaan jotenkin, mutten ihan niitä oikean näköisiä. Osaan piirtää Homerin, Bartin, Sideshow Bobin, Hassu-klovnin ja Moen/päällikkö Wiggumin naaman.

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #148 27.05.09 - 19:17
Osaan lyijykynällä piirtää vain Ned Flandersin naaman... todiste että olen surkea. :D

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #149 11.07.09 - 17:43
Olen tehnyt kyllä 3 sivuisen sarjakuvan simpsonit tyylillä (A4 papereilla) mutten tiedä miten ne voisi siirtää koneelle. :(