Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen

Simpsonit-hahmojen piirtäminen

<< < (26/94) > >>

Mustakaapu:
Olen piirtänyt omasta mielestäni hyvin onnistuneen Homerin,Apunkin piirsin ja taisin Lennynkin piirtää joskus.Olen ottanut mallia Youtubesta, sen takia ne ovat onnistuneet niin hyvin.

Joulupukki X:

--- Lainaus käyttäjältä: Azurill - 06.04.07 - 15:48 ---Piirtäminen on suosikkiharrastukseni ja kaikkein mieluiten piirrän juuri Simpson/Futurama-hahmoja. Oikeastaan olen tähän asti keskittynyt enimmäkseen noihin Futurama-hahmoihin (Fryihin, Benderiin, Leelaan), mutta nykyisin petraan Simpson-hahmoja yhä enemmän ja enemmän. Hahmoista parhaiten taitavat onnistua Flanders, Skinner, Edna, Barney ja Agnes, joskin nekin kaipaavat vielä rutkasti harjoittelua.

http://img.photobucket.com/albums/v622/Azurill/ednapiirros.jpg

Siinä jonkinmoinen esimerkkikuva Ednasta, joka on piirretty ulkomuistista kouluvihkon sisäkanteen. Kaipaa vielä hienosäätöä :)

--- Lainaus päättyy ---

Vois verrata nyt esimerkiksi oikeaan Ednaan, itse en huonoilla piirustustaidoilla kykenisi läheskään noin hyvään työhön.

Homer Simpson:
Piirrän aina Simpsoneita läpi jollekkin paperille. Kyllä se aika huonosti onnistuu ilman läpipiirtämistä.

Jarpeez:

--- Lainaus käyttäjältä: Homer Simpson - 01.01.09 - 16:29 ---Piirrän aina Simpsoneita läpi jollekkin paperille. Kyllä se aika huonosti onnistuu ilman läpipiirtämistä.

--- Lainaus päättyy ---
Sitä minäkin. Kun yritän piirtää Simpsoneita läpipirtämättä niin siitä tulee todella ruma :-[, ja kun piirrän läpi niin siitä tulee ihan hieno  :).

Lo´h:
Rakastan Simpsoneiden piirtämistä. Olen piirtänyt niitä varmaan siitä asti kun aloin katsella Simpsoneita. Osaan piirtää kaikki Simpsonit hyvin ja osan sivuhenkilöistä, kuten Ned, Moe, Milhouse, Nelson jne. Ainoat joiden kanssa on ongelmia on Lisa ja Maggie, sillä heidän hiuksensa on vaikeata piiirtää, jos niiden haluaa näyttää juuri oikealta. :doh:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta