Kirjoittaja Aihe: Simpsonit-hahmojen piirtäminen  (Luettu 170884 kertaa)

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #105 15.05.08 - 15:44
Mmh, eloa tähän topiciin ja syylistyn tuplapostaukseen, mutta onpahan asiaakin. :p

Eli sain tuossa jokin aika sitten tehtyä uuden simpsoni työn. Tosin tässäkin kävi pieni hm, "onnettomuus". Työ meni pilalle tussaus vaiheessa. Onneksi olin skannannut lyijykynällä tehdyn luonnosversion joten sen voin laittaa tänne näytille, kun ei se ole ollenkaan hullumman näköinen.

Tässä siis:
the Simpsons, kevät


Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #106 15.05.08 - 20:38
Tänään aloitin historian tunnilla  :angel: tekemään Krusty the Clown-showsta kuvaa. Sain idean eilisestä Simpsonit-jaksosta. Ensin piirsin Melin seisomaan vesiämpäriin ja sitten laitoin vielä Krustyn heittämään piirakalla sitä. Ihan komean näkönen siitä tuli. :)

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #107 17.05.08 - 19:36
En ole kovin hyvä piirtämään, mutta kyllä Homerin osaan jotenkin piirtää.

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #108 17.05.08 - 19:45
Tänään aloitin historian tunnilla  :angel: tekemään Krusty the Clown-showsta kuvaa. Sain idean eilisestä Simpsonit-jaksosta. Ensin piirsin Melin seisomaan vesiämpäriin ja sitten laitoin vielä Krustyn heittämään piirakalla sitä. Ihan komean näkönen siitä tuli. :)

pistä kuva! :D

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #109 26.06.08 - 19:35
Tänään aloitin historian tunnilla  :angel: tekemään Krusty the Clown-showsta kuvaa. Sain idean eilisestä Simpsonit-jaksosta. Ensin piirsin Melin seisomaan vesiämpäriin ja sitten laitoin vielä Krustyn heittämään piirakalla sitä. Ihan komean näkönen siitä tuli. :)

pistä kuva! :D

Ei ole kuva enää tallella, enkä muutenkaan osais laittaa sitä tänne. ;D

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #110 30.06.08 - 12:30
Joskus piirtelen paintilla...  ;)

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #111 02.07.08 - 20:22
Eh.. en ole koskaan ollut mikään hyvä kuvataiteessa, saatikka piirtämisessä. Toki olen sen verran "hullu" Simpsoneihin, että väkisin on tultua niitä piirreltyä aina silloin tällöin. Kerran onnistui Homerin piirtäminen The Simpsons Movien kannessa donitsi kädessä melkein täydellisesti... kuten huomaatte.. melkein. Pieleen meni yksinkertaisesti se, että Homerin pää oli liian pitkulainen ja paidan kaulus ihan oudon näköinen. Muuten tästä olisi tullut mestariteos. Lisäksi osaan Bartin piirtää jotenkuten, sekä Margen juuri ja juuri. Tässähän muuttuu (melkein) kateudesta vihreäksi, esimerkiksi Lambon työtä katsellessa. Oikeasti, TODELLA MAHTAVA PIIRRUSTUS! Itse en ikimaailmassa kykenisi tuollaiseen. Joten sinulle hatunnosto siitä. Mitenkäs sitä nyt sanotaan.. harjoitus tekee mestarin....


suurimmasta osasta meistä.

-Rapido

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #112 03.07.08 - 00:44
7 luokan kuvikella piti piirtää jostain sarjakuvasta, niin otin simpsonit naurupommin mukaa ja piirsin siitä. Omasta mielestä Homer onnistu melko hyvin, jos ei ois tarvinu pilata sitä vesiväreillä :(

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #113 05.07.08 - 21:54
Piirrän yleensä Simpsoneita läpi ja väritän sen jälkeen. Ilman läpipiirtämistä ei tule mitään.

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #114 18.08.08 - 22:15
Joskus voin piirrellä, ihan ajankuluksi. Kyllä se mukavaa on silloin tällöin piirtää, yks kuva on jopa ostettu..
Että jatkakaamme piirtämistä ja nouskaamme korkeuksiin.

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #115 19.08.08 - 17:24
Minä muokkasi paintilla Tavallista Homer kuvaa ja siitä tuli Zombi Homer

Tässä on kuva: http://www.freewebs.com/jarnoman/

Näitä tulee vielä lisää? ::)
Viimeksi muokattu19.08.08 - 17:27 Kirjoittaja: Jarnoman

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #116 19.08.08 - 18:47
Minä muokkasi paintilla Tavallista Homer kuvaa ja siitä tuli Zombi Homer

Tässä on kuva: http://www.freewebs.com/jarnoman/

Näitä tulee vielä lisää? ::)
Paintilla piirtämistä ei voi edes verrata oikeeseen piirtämiseen. Paintilla piirtäminen = tylsää
Oma teokseni Scratchysta:

Kommentoida saa ihan vapaasti :)

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #117 19.08.08 - 21:27
Oma teokseni Scratchysta:

Kommentoida saa ihan vapaasti :)

Aika hyvin piirretty. Itse en piirrä noin hyvin edes mallikuvan kanssa.

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #118 20.08.08 - 18:35
Pirsiin tämmötteen Bart kuvan läpi: http://www.freewebs.com/jarnoman/Bart%20simpson.JPG  ::)

EDIT: Lisään kuva linkkejä tähän viestiiin.  :-\
Viimeksi muokattu20.08.08 - 18:37 Kirjoittaja: Jarnoman

Vs: Simpsonit-hahmojen piirtäminen
Vastaus #119 10.11.08 - 08:43
http://irc-galleria.net/view.php?nick=_elkkuu&image_id=92992924

joo tossa paintilla piirretty bartti ja laitoin koirani pään .