Kirjoittaja Aihe: Simpsonit-sarjakuvat  (Luettu 94576 kertaa)

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #45 11.01.08 - 22:48
Millon noita kirjoja tulee uusia?
Itselläni ei tarkempaa tietoa ole asiasta. Tuolla readme -sivustolta josta nuo pongasin on ainoastaan ilmoitettu ajankohdaksi että ei viellä julkaistu, siispä tulossa. Ei muuta tarkempaa tietoa.

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #46 11.01.08 - 23:50
Tänä vuonna tulee BookPlussan mukaan ainakin The Book of Moe (Moen oma kirja?) ja Flanders' Book of Faith (Flandersin oma kirja?).
Ja sarjakuvakirjojakin tulee myös lisää.

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #47 11.02.08 - 14:53
Onko nuo simpsonit sarjikset hyviä kun itse en oo lukenut ku vaan yhtä enkunkielistä kirjaa ja siitä en ota kauheasti tolkkua..

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #48 11.02.08 - 21:54
Onko nuo simpsonit sarjikset hyviä kun itse en oo lukenut ku vaan yhtä enkunkielistä kirjaa ja siitä en ota kauheasti tolkkua..
On ne mun mielest hyvii!Kantsii ostaa.

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #49 05.07.08 - 15:34
Mie omistan tällä hetkellä Naurupommi ja Pako Vapauteen sarjikset, ja kummatkin on loistavia, mutta Pako Vapauteen oli parempi. Naurupommissa se "Missä on Maggie" luku on aika tylsä. Pako Vapauteen sarjiksessa ei yhtään tylsää lukua olekaan.

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #50 19.08.08 - 16:03
Kirjastosta olen lainannut suomenkielisiä että englannin. Minusta nuo englanninkieliset sarjakuvat ovat ehkä hieman parempia, sillä suomenkielistä kun lukee tuntuu siltä että katsoo suomenkielistä Simpson ohjelmaa.

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #51 19.08.08 - 16:33
Ei tarvitse tännekkään postailla mitään turhia "mul on ne kaikki" viestei.

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #52 20.08.08 - 16:05
minulla on ne kaikki, ja haluan sanoa, että yksi niistä on totta vie huolettomasti tehty! ja sen huolettomasti tehdyn nimi on simpsonit-jymypaukku. siinä käsikirjoitus on aika sekavaa, ilmeet outoja ja tausta huolettomasti sutaistu! vaadin parannusta!

Tarkoitat varmaan huolimattomasti tehty eikä huolettomasti tehty. Tämän syy on varmaan se, että tuohon Jymypaukku kirjaahan on koottu ensimmäiset neljä Simpsons Comics sarjakuvaa. Eihän ensimmäiset Simpsonit jaksotkaan ollut mitenkään täydellisiä.

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #53 20.08.08 - 16:20
Pari uutta nivaskaa julkaistu. Läs mer.

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #54 20.08.08 - 21:16
Löysin Netistä tämmöisen Simpsonit sarjakuva pätkän suomeksi: http://www.kvaak.fi/images/articles/10112007102508-4.jpg

Duffless

Vieras
Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #55 19.10.08 - 16:32
Mul on Homerin oma kirja ja Bartin oma kirja. Jouluna aion pyytää ton Keltaisen perheen kaksi vuosikymmentä vaikkei se sarjakuva olekkaan.

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #56 27.10.08 - 20:50
Melkein kaikki ja paras on varmaankin Pako Vapauteen. Enemmän on kylläkin englannin kielisiä, mutta ne nyt vaan sattuu olemaan parempia.

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #57 25.12.08 - 13:56
Omasta löytyy Simpsonit Rantalomalla ja Bart Simpson voittajan on helppo hymyillä.  :)

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #58 25.12.08 - 14:23
Eilen sain Dollarit Donitseiksi sarjakuvan, josta voisin sanoa, että se on paras Simpsonit sarjakuva minkä omistan.

Bartnes

Vieras
Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #59 11.01.09 - 19:05
Minulta löytyy hirvittävä hulabaloo kirja,  simpsonit rantalomalla ja Bart voittajan on helppo hymyillä kirjat.
Ai niin ja onhan minulla Moen oma kirjakin(lähiaikoina saatu) :)
Viimeksi muokattu20.01.09 - 19:09 Kirjoittaja: Bartnes