Kirjoittaja Aihe: Simpsonit-sarjakuvat  (Luettu 94578 kertaa)

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #30 03.12.07 - 15:47
Aun sellasessa tuppukylässä ette itäälä oo ku joku p*ska kirjasto  :'(
Viimeksi muokattu09.06.10 - 23:53 Kirjoittaja: Lasse

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #31 03.01.08 - 18:44
nyt hän niitä tuli kauppoihin Bookplussilt voi käy ostaa niiku mainoksissa on

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #32 03.01.08 - 20:52
nyt hän niitä tuli kauppoihin Bookplussilt voi käy ostaa niiku mainoksissa on
Niitä on ollu jo aika pitkää kaupois. ;)

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #33 04.01.08 - 21:43
Ensin ei näkyny juuri missään simpsoni sarjakuvia ja hetken kuluttua niitä löydetään kauppaan ties kuinka monta erillaista (no ainakin 2 suurempaa albumia). Jotenkin taitaa vaikuttaa tuon elokuvan tulo tähän nopeaan muun "fani" tavaran  tuloon ...

Sen verran hintavia nuo sarjakuva albumit ovat etten itse niitä ole ostanut. Toki mieli on tehnyt joskus lueskella tarkempaakin ihan uteliaisuuttaan, että millainen se sitten tarkkaan ottaen on. Nyt olen ainoastaan tyytynyt pieneen selailuun kauppojen lehtiosastoilla. Jos hinta laskee, niin ehkä joskus alennuksesta voin ostaa.

Piirtojälki ei ole järin hienoa tai mitenkään houkuttelevaa, joten ei ole jäänyt haittaamaan tuo etten ole ostanut. Simpsoni sopii mielestäni paremmin animoiduksi, kuin sarjakuvaksi. Ellei piirrustusjälkeen tule jotakin muutosta. Ainakin itse olen tätä mieltä, ei vain säväyttänyt se.

Toivon mukaa alennukseen joskus tulee, sit ostan.
Se ainakin on varma, mutta yli 10 € en taida maksaa, sen verran pihi olen nyt tällä hetkellä opiskelija pudjetillani. : D
Viimeksi muokattu04.01.08 - 21:47 Kirjoittaja: Lambo

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #34 07.01.08 - 17:58
Tuplapostaus, mutta anyway on kumminkin sen verta hauskanen juttu näihin sarjakuva albumeihin liittyen. Eli te jotka olette kiinnostuneita näistä sarjakuva albumeista niin lukekaas viesti ihmeessä.

Simpsoneista tulee piakoin/lähiaikoina/joskus jälleen uusia sarjakuva albumeita myyntiin.
Löysin niitä tuolta eräästä nettikaupasta ja ajattelin laittaa tänne esille, jos joku haluaa katsella, että minkä näköisiä olisi tulossa.

Bart Simpson Sarjis-spesiaali
Sivuja: 130

Springfieldin rakastetuin ja vihatuin keltainen pikkumies seikkailee omassa sarjakuvaspesiaalissaan täynnä kepposia, kommelluksia ja seikkailuja!

Mukana donitseja, vertahyytäviä tilanteita, vesiilmapalloja, lämmintä maitoa, apureita, vakoilua, elokuvantekijöitä ja zombieita! Hyppää kolmessa polvessa seikkailevien Simpson-supersankareiden mukaan. Todista Nelsonin ja Bartin syömäkilpailua jossa armoa ei anneta tai pyydetä. Ole kärpäsenä katossa kun Milhouse ja Martin viettävät päivän ilman Bartia. Ja jännitä Lisan ja Bartin kanssa heidän toimiessa vakoilijoina ala-asteen vaarallisessa maailmassa!


Simpsonit seikkailukimara
Sivuja: 170

Simpsonit on yksi kaikkien aikojen pitkäikäisimmistä televisiosarjoista. Animoitu häirikköperhe aloitti seikkailunsa jo vuonna 1987 ja oman sarjansa Matt Groeningin luomus sai vuoden 1989 päätteeksi. Tähän päivään mennessä Homer, Bart, Marge, Lisa ja Maggie ovat seikkailleet jo yli 400 piirrosjaksossa ja lisää on luvassa!

Oheistuotepuolella Simpsonit on maailmalla Readme.fi:n julkaisemien Simpsonit-kirjojen tekijänä on toiminut tietenkin sarjan luoja Matt Groening. Seikkailun täyteinen megakokoelma Simpsoneita!

Margesta tulee tuomari television oikeudenkäyntiohjelmaan, mutta kestääkö kotirintama hengettärensä uuden uran? Bartista taas tulee vallankumoustaistelija Bosqueverden latinalaisamerikkalaisessa viidakossa kun Homer voittaa Duffin kisassa matkan "trooppiseen paratiisiin".

Mokattuaan risteilyn Margen kanssa (alkoholilla ja delfiineillä on tekemistä asian kanssa), Homer perustaa oman risteily-yrityksen. Astu laivaan - jos uskallat! Bart lähtee mukaan arkaluonteiseen siemenbisnekseen ja joutuu poikkiteloin kaikelle kasvavalle allergisen herra Burnsin kanssa. Springfieldiä kohtaa myymälävarkauksien aalto ja paikalliset kauppiaan ryhtyvät vastarintaan - Ned Flanderista, Apusta ja Sarjishepusta koostuvan supersankariryhmän voimin!

Entä kuinka käy kun herra Burns ottaa hoitaakseen Springfieldin kirkon pastorin viran? Ainakin uskonkriisi Ned Flandersille.


Simpsonit rantalomalla
Sivuja: 170

Lähde lomalle Simpsonien kanssa!

- Homer on päätyä linnunruuaksi herra Burnsin henkilökohtaisella lomasaarella
- Bart taistelee kaupungin kaikkien nörttien ja keräilijöiden kanssa markkinoille ilmaantuneista, harvinaisista Radioactive Man- muistoesineistä.
- Kun Hassu-klovnista tulee Springfieldin virkaa hoitava lääkäri, kaupunkilaiset oppivat että pitkästä ilosta seuraa itku.
- Bartin verivihollinen, Sideshow Bob vapautetaan taas vankilasta ja Bart joutuu taisteluun elämästä ja kuolemasta - mutta ensin hänen on saatava selville keneksi Bob on naamioitunut. Panokset kasvavat entisestään kun Bobin veli Cecil saapuu kaupunkiin kostamaan...Lisa Simpsonille!


Simpsonit silkkaa hulluutta
Sivuja: 170

Kaikkien aikojen sekopäisin Simpsons -sarjakuvakokoelma. Tätä ei selväjärkisenä voi lukea!

- Mitä pirullisia salaisuuksia piilee Kwik-EMartin syövereissä - ja varo ettei Squishee jäädytä aivojasi!
- Todista mitä tapahtuu kun Bart onnistuu karkottamaan kaikki opettajat Springfieldin ala-asteelta ja sijaisopettajan saappaisiin astuvat Lisa ja Martin.
- Hassu-klovnin uusi Hassuburgerin tiedottaja taas saa koko kaupungin sekaisin.
- Bart joutuu taistelemaan elämästä ja kuolemasta verivihollisensa Sideshow Bobin ja oman tulevaisuutensa kanssa!
- Ja millaista jälkeä syntyy kun Homer ryhtyy maailman hengenvaarallisimman realityn päätähdeksi!


Lähde: Readme.fi
(Kansikuvien laatu paranee kirjojen julkaisun jälkeen)

Täytyy myöntää, että nämä sarjikset näyttävät mielenkiintoisilta ja varmaankin yhden näistä itse koe luen jossakin vaiheessa elikkä ostan itselleni. Tällä hetkellä tykästyin kaikista eniten tuohon viimeisimpään elikkä Simpsonit silkkaa hulluutta -albumiin.
Viimeksi muokattu08.01.08 - 08:54 Kirjoittaja: Lambo

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #35 07.01.08 - 18:49
Kuulostaa ihan hauskoilta, mutta kun itse en oikein sarjakuvista välitä (Aku Ankka on kuitenkin SUURI poikkeus), niin ei niin paljon kiinnosta kuin TV-ohjelma. En ole kyllä mistään kaupasta yhtäkään Simpsonit sarjista pongannutkaan.

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #36 07.01.08 - 19:36
En ole kyllä mistään kaupasta yhtäkään Simpsonit sarjista pongannutkaan.
Aijaa, kyllähän niitä löytyy suurimmasta osista kaupoista nykyään. Tavallisista marketeista kuten prismassa niitä on myytävänä, sekä kyseisen alan kaupoista kuten akateeminen jne. muuta kirjakaupat.

Tähän mennessä kauppoihin on tullut aikoja sitten myytäväksi nämä kirjat:
Simpsonit naurupommi
Simpsonit - Pako vapauteen
Bartin oma kirja (ei sarjakuva)
Homerin oma kirja (ei sarjakuva)
Viimeksi muokattu08.01.08 - 08:54 Kirjoittaja: Lambo

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #37 08.01.08 - 07:40
Mä sain ton Naurupommin joululahjaksi ja luin sen heti samana päivänä kokonaan :D

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #38 10.01.08 - 17:24
En ole kyllä mistään kaupasta yhtäkään Simpsonit sarjista pongannutkaan.
Aijaa, kyllähän niitä löytyy suurimmasta osista kaupoista nykyään. Tavallisista marketeista kuten prismassa niitä on myytävänä, sekä kyseisen alan kaupoista kuten akateeminen jne. muuta kirjakaupat.

No, ei sitten vain ole sattunut silmään. Mutta, onko tuo sarjakuva sitten hyvä? Minusta tuntuu ettei siitä oikein mitään tule.

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #39 10.01.08 - 17:29
En ole kyllä mistään kaupasta yhtäkään Simpsonit sarjista pongannutkaan.
Aijaa, kyllähän niitä löytyy suurimmasta osista kaupoista nykyään. Tavallisista marketeista kuten prismassa niitä on myytävänä, sekä kyseisen alan kaupoista kuten akateeminen jne. muuta kirjakaupat.

No, ei sitten vain ole sattunut silmään. Mutta, onko tuo sarjakuva sitten hyvä? Minusta tuntuu ettei siitä oikein mitään tule.
No se on jokaisen oma kohtainen mielipide pitääkö itse vai eikö. Itse en aluksi ensimmäisen kerran selattuani kyseisiä opuksia innostunut siitä juuri mainitsemani piirtojäljen takia. Ajattelin heti oikeastaan että simpsonit on animaationa toimivampi ja mukavempaa katsottavaa, niin ja lisäksi kun animaatiossa on mukana ääninäyttelijät jotka ovat iso osa simpsoneissa niin vaikutti sarjakuva jotenkin tylsältä vaihtoehdolta.

En kokonaan tosin dissaakkaan tätä sarjakuva yritystä ja sen takia ajattelinkin joskus yhden lueskella ihan kokonaan. Kannaatta itse lukea ja katsoa, sitten parhaiten huomaa pitääkö.
Viimeksi muokattu10.01.08 - 17:32 Kirjoittaja: Lambo

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #40 10.01.08 - 19:45
Voi tulla jo hiukan offia, mutta ovatko Simpsonit sarjakuvat "omia" sarjoja, vai TV jaksoja "käännetty" sarjakuva muotoon?

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #41 10.01.08 - 20:17
Voi tulla jo hiukan offia, mutta ovatko Simpsonit sarjakuvat "omia" sarjoja, vai TV jaksoja "käännetty" sarjakuva muotoon?
Ei ihan aiheellisen kysymys ja liittyi kerta aiheeseenkin. Hiukan itseänikin kiinnostaa tietää tarkalleen, että miten juuri tämän kysymyksen vastauksen laita on?

Itse en osaa tarkkaa sanoa miten asia on, kun kerran en ole noita sarjakuvia lukenut juurikaan. Oma veikkaus olisi, että eivät taida jaksoihin perustua ...

Joku tietäväinen siis sivistäkööt meitä ja kertokoot!

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #42 10.01.08 - 21:12
Omia sarjojahan ne ovat. Kirjoittajat ja piirtäjät ovat myös eri henkilöitä kuin itse TV-sarjassa.
Joitain vitsejä on kopioitu suoraan sarjasta, mutta kokonaisia tarinoita ei.

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #43 11.01.08 - 19:34
ne oli faniart:ia aluksi kunnes piirtäjät ja kirjottajat saivat sponsoreita ja rupesivat aivan tekemäään tarkotuksella näitä. Aluksi sarjakuvat oli vaan lehtinä kunnes tekeminen lopetettiin ja niistä tehtiin kokoelmia, joita sitten ollaan vasta nyt käännetty suomeksi.
  Nykytilanteesta en tiedä, että tekevätkö tyypit näitä edelleen.

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #44 11.01.08 - 22:35
Millon noita kirjoja tulee uusia?