Kirjoittaja Aihe: Simpsonit-sarjakuvat  (Luettu 94553 kertaa)

Lego

Vieras
Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #15 19.06.07 - 07:02
Itse olen lainannut 5 sarjista Kirjastosta ja 2 olen tilannut Kukunorista...

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #16 20.06.07 - 18:21
Näitähän on joku tuolla Yhdyssvalloissa tehnyt, mutta suomeksi niitä ei ole vielä käännetty. Toivottavasti jossain vaiheessa...

Voi olla mahollist että käy kysyys Suomalaisest kirjakaupast voisko amerikasta lähettää The Simpsons sarjakuvan sinne sillee et se olis käännetty suomeks...  Yks mun kavereist oli tehny sillee, paitsi ei simpson sarjakuvast vaan yhest kirjast....  ;)

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #17 20.06.07 - 20:08
Olen tilannut Kukunorista Simpsons Comic #129:sen, joka on mielestäni hyvä sarjis  :doh:

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #18 20.06.07 - 22:09
Ainakin tämän kaupungin kirjastosta löytyy sarjakuvahyllystä viitisen kokoelmaa noista Amerikkalaisista Simpsonit-sarjakuvista, kannattaa vilkaista. Kyllähän noita lukee, mutta sarja on kyllä parempi, tosin kaikilla on taas oma mielipiteensä tästä aiheesta.

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #19 22.06.07 - 08:15
Itse en ole koskaan saanut löydettyä moista mistään kaupasta.
Vaikka ahkeraan kiertelen antikat, kirjastot, kirpputorit ja alan liikeet läpi. Kun olen todella suuri mangan/animen fani niin sen myötä tulee sarjis kaupat tsiikattua vähän väliä.

En ole koskaan nähnyt simpsonit sarjista, jos silmiin osuu niin saman tien ostan.
Olisi todella mukava löytä moinen.

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #20 24.06.07 - 20:17
Itse en ole koskaan saanut löydettyä moista mistään kaupasta.
Vaikka ahkeraan kiertelen antikat, kirjastot, kirpputorit ja alan liikeet läpi. Kun olen todella suuri mangan/animen fani niin sen myötä tulee sarjis kaupat tsiikattua vähän väliä.

En ole koskaan nähnyt simpsonit sarjista, jos silmiin osuu niin saman tien ostan.
Olisi todella mukava löytä moinen.

Jos asustelet Helsingissä, käy ihmeessä Kukunorissa. Sieltä saa halvalla sarjiksia. Muistaakseni aika uusi sarjis maksoi siellä 3,60e tai jotain sellaista, mutta kuitenkin alle 4e. No jos et asu Helsingissä kannattaa tilata sarjikset Kukunorin verkkokaupasta. Tuotteet saapuvat muutamassa päivässä, jos haluamasi tuote löytyy varastosta. Postimaksutkaan eivät ole kauheita!

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #21 29.06.07 - 21:36
Tampereen kirjaston hakukoneella löytyi aika monta sarjakuvaa hakusanalla "simpsons" (http://kirjasto.tampere.fi/Piki?formid=find2&sesid=1183141861&ulang=fin). Luin viime viikolla tuon "Simpsons comics spectacularin". Nyt on varauksessa joku, mutten muista mikä  :doh:

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #22 27.07.07 - 05:35
Kyllä on suomeksi käännetty ainakin ekasta jaksosta Simpsonien joulu -niminen sarjis.. Sitä myytiin ainakin huuto.netissä vähän aikaa sitte.

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #23 27.07.07 - 12:07
mulle tulee se sarjis aina joka kuukausi postista

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #24 27.07.07 - 12:46
Just tulin kirjastosta. Mukana kotiin tuli Simpsons Comics on parade, sarjis  :). Tulihan sieltä myös pari simpsonit CD:tä. Tosi hyviä, suosittelen.

Legoman

Vieras
Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #25 29.07.07 - 19:52
tuola entisen ala-asteen kirjastoautolla oli yks ainakin, ja tuola muhoksen kirjastolla oli pari, luin niitä jä hyviä oli :) .

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #26 30.07.07 - 21:26
Vai että tämmöst :D

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #27 02.08.07 - 14:39
Sisko toi skotlannista tullessaan tuliaisiksi Simpsons comics lehden.
On muuten hyviä tarinoita! :D harmi,että englanniksi,mutta kyllä niitä ymmärtää huonommallakin englannin kielen taidolla! kerron muuten kokemuksella  ;)

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #28 06.08.07 - 18:01
Näistä en ole kuullutkaan. Täytyypä katsoa onko näitä myynnissä netissä tai onko kirjastoissa.
En sitten osaa sanoa, ovatko sarjakuvat yhtä hulvattomia kuin jaksot, sillä se ääni kun esim. Homer sanoo jotain tekee usein Simpsoneista hauskan.

Katsoin profiilistasi että asuinpaikkasi on Tampere ja voin kertoa että niitä on kirjastoissa. Jos kaikki on lainassa, kannattaa varata.

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #29 06.08.07 - 21:28
joo oon ite piirtäny omaan käyttöön simpson sarjakuvia tusinoittain mutta ne onkin sitten niin... että ne on vaan itelleni ja kavereille.. lähinnä piirrän jotain uutta (esim niinkuin joku ett homer on mafia pomo ja barney ja apu on joitain sen alasia) hehhee tyhmää :'D