Kirjoittaja Aihe: Simpsonit-sarjakuvat  (Luettu 94560 kertaa)

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #90 16.07.11 - 23:14
Onko muuten oikeasti olemassa Kesärieha numero 2?
On

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #91 18.07.11 - 18:12
Onko muuten oikeasti olemassa Kesärieha numero 2?
On

Ok, täytyypä sitten lisätä se listaan. Ilmeisesti se on julkaistu aika äskettäin, koska Bookplussalta sanottiin, etteivät he ole vielä saaneet sitä kustantajalta. Eikä tuota näy edes kustantajan sivuilla.

Jos sulla tai jollain muulla on suomenkielisiä sarjiksia, joita ei tuolla meidän listalla ole, kertokaa ihmeessä.

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #92 02.08.11 - 20:30
Mulla on Bart Simpson #4 ja Super sarjis #3. Ostin ne eilen.

Tietääkö kukaan, että ilmestyykö tuo "super sarjis" ja "Simpsonit esittää: Bart Simpson"  lehti joka kuukausi? Vai onko se vain pari kertaa vuodessa?

Super Sarjis #4 on ilmestynyt kauppoihin.
Viimeksi muokattu05.08.11 - 16:55 Kirjoittaja: El Bart

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #93 06.08.11 - 09:32
Tietääkö kukaan, että ilmestyykö tuo "super sarjis" ja "Simpsonit esittää: Bart Simpson"  lehti joka kuukausi? Vai onko se vain pari kertaa vuodessa?

Kuten sivustomme listasta käy ilmi, eivät ilmesty joka kuukausi.

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #94 08.09.11 - 09:58
SNPP on tehnyt melkoisen työn ja listannut Simpsonit-sarjakuvia, joiden kansikuviin on haettu vaikutteita muiden sarjisten kansista. Noiden vertailu on aika hauskaa.

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #95 09.09.11 - 08:42
SNPP on tehnyt melkoisen työn ja listannut Simpsonit-sarjakuvia, joiden kansikuviin on haettu vaikutteita muiden sarjisten kansista. Noiden vertailu on aika hauskaa.
Vielä kuvat noiden kaikkien sarjakuvien kansista niin hyvä juttu olisi.
Klikkaa hyvä ihminen niitä linkkejä...

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #96 12.09.11 - 01:40
Mistähän tuon Simspons Comics #20: Bart Simson cover -lehden löytäisi? Oliskohan sitä Huuto.netissä saatavilla? Olisi hienoa saada se, tietenkin keräily mielessä mutta myös itse Bart Simpsonin takia. Jo kannen ja Bart Simpson cover-tekstin perusteella olisi Bart-maisen hauskaa luvassa. :D

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #97 15.09.11 - 19:19
Olen lukenut välillä niitä kirjaksi koottuja, en tiedä, ovatko ne nyt niin hyviä.

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #98 18.09.11 - 21:21
Mistähän tuon Simspons Comics #20: Bart Simson cover -lehden löytäisi? Oliskohan sitä Huuto.netissä saatavilla? Olisi hienoa saada se, tietenkin keräily mielessä mutta myös itse Bart Simpsonin takia. Jo kannen ja Bart Simpson cover-tekstin perusteella olisi Bart-maisen hauskaa luvassa.

Katso newkadiasta. Sieltä saa käytettyjä amerikkalaisia sarjakuvalehtiä. Siellä maksaa simpsons comics #1 vain 13$. Osoite on siis newkadia piste com

Bart Simpson #5 on muuten kaupoissa.

Newkadian linkki poistettu niiden pyynnöstä - Joose

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #99 21.10.11 - 15:06
:D Muistu mieleen yks hauska juttu, kun kerran yks kaveri näki mun Simpsonit - sarjikset.(niitä on _paljon_) Se oli silleen "woooou". Mutta kuiteski, ne sarjikset on hyviä. Joskus tuntuu et kuulis niitten hahmojen äänet samalla kun lukee :o Nyt pidätte mua kahelina, mutta mutta..

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #100 27.12.11 - 19:53
Huomasin mielenkiintoisen jutun: sarjakuvakirja nimeltä Simpsons Comics Meltdown on suomennettu muotoon Simpsonit - Jytkypaukku. Näin se ympäröivä maailma näköjään vaikuttaa myös Simpsonien käännöksiin: melkein voisi sanoa Timo Soinin nimenneen Simpsonit-teoksen!

Joidenkin nettikirjakauppojen sivuilla on muuten näkyvillä kirjan alkuperäinen kansisuunnitelma, josta voi huomata, että nimeksi meinasi ensin tulla Simpsonit - Ydinpaukku.



Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #101 27.12.11 - 20:32
Minusta tuo Ydinpaukku-nimi on parempi, siitähän kannessa on kyse, kun Homer käyttää ydi voimaa. Äh, en osaa selittää tätä paremmin. On ainakin raju kuva. :D On piirtäjä ollut osaavana asiassaan.

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #102 27.12.11 - 20:50
Ihmetyttää todella tuo homma. Varsinkin jos kerran olivat jo aluksi nimeämässä Ydinpaukuksi... joka siis olisi parempi suomennos.

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #103 05.01.12 - 10:56
Onko mitään erityistä syytä miksi kaikissa näkemissäni Simpson-sarjiksissa Bartilla on sininen paita?

Vs: Simpsonit-sarjakuvat
Vastaus #104 05.01.12 - 14:08
Onko mitään erityistä syytä miksi kaikissa näkemissäni Simpson-sarjiksissa Bartilla on sininen paita?

En usko. Saattaa kyllä olla jonkinlainen viittaus Bartin alkuperäiseen asustukseen, sillä Ullman-lyhäreissä hänellä oli sininen paita.