Simpsonit > Oheistuotteet
Simpsonit-sarjakuvat
Kreach:
Kuulostaa ihan hauskoilta, mutta kun itse en oikein sarjakuvista välitä (Aku Ankka on kuitenkin SUURI poikkeus), niin ei niin paljon kiinnosta kuin TV-ohjelma. En ole kyllä mistään kaupasta yhtäkään Simpsonit sarjista pongannutkaan.
Lambo:
--- Lainaus käyttäjältä: Kreach - 07.01.08 - 18:49 ---En ole kyllä mistään kaupasta yhtäkään Simpsonit sarjista pongannutkaan.
--- Lainaus päättyy ---
Aijaa, kyllähän niitä löytyy suurimmasta osista kaupoista nykyään. Tavallisista marketeista kuten prismassa niitä on myytävänä, sekä kyseisen alan kaupoista kuten akateeminen jne. muuta kirjakaupat.
Tähän mennessä kauppoihin on tullut aikoja sitten myytäväksi nämä kirjat:
Simpsonit naurupommi
Simpsonit - Pako vapauteen
Bartin oma kirja (ei sarjakuva)
Homerin oma kirja (ei sarjakuva)
t0mm1:
Mä sain ton Naurupommin joululahjaksi ja luin sen heti samana päivänä kokonaan :D
Kreach:
--- Lainaus käyttäjältä: Lambo - 07.01.08 - 19:36 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kreach - 07.01.08 - 18:49 ---En ole kyllä mistään kaupasta yhtäkään Simpsonit sarjista pongannutkaan.
--- Lainaus päättyy ---
Aijaa, kyllähän niitä löytyy suurimmasta osista kaupoista nykyään. Tavallisista marketeista kuten prismassa niitä on myytävänä, sekä kyseisen alan kaupoista kuten akateeminen jne. muuta kirjakaupat.
--- Lainaus päättyy ---
No, ei sitten vain ole sattunut silmään. Mutta, onko tuo sarjakuva sitten hyvä? Minusta tuntuu ettei siitä oikein mitään tule.
Lambo:
--- Lainaus käyttäjältä: Kreach - 10.01.08 - 17:24 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lambo - 07.01.08 - 19:36 ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
No, ei sitten vain ole sattunut silmään. Mutta, onko tuo sarjakuva sitten hyvä? Minusta tuntuu ettei siitä oikein mitään tule.
--- Lainaus päättyy ---
No se on jokaisen oma kohtainen mielipide pitääkö itse vai eikö. Itse en aluksi ensimmäisen kerran selattuani kyseisiä opuksia innostunut siitä juuri mainitsemani piirtojäljen takia. Ajattelin heti oikeastaan että simpsonit on animaationa toimivampi ja mukavempaa katsottavaa, niin ja lisäksi kun animaatiossa on mukana ääninäyttelijät jotka ovat iso osa simpsoneissa niin vaikutti sarjakuva jotenkin tylsältä vaihtoehdolta.
En kokonaan tosin dissaakkaan tätä sarjakuva yritystä ja sen takia ajattelinkin joskus yhden lueskella ihan kokonaan. Kannaatta itse lukea ja katsoa, sitten parhaiten huomaa pitääkö.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta