Simpsonit > Oheistuotteet

Simpsonit-sarjakuvat

<< < (4/32) > >>

Lego:
Itse olen lainannut 5 sarjista Kirjastosta ja 2 olen tilannut Kukunorista...

The Simpsons:

--- Lainaus käyttäjältä: HJS - 02.02.07 - 19:13 ---Näitähän on joku tuolla Yhdyssvalloissa tehnyt, mutta suomeksi niitä ei ole vielä käännetty. Toivottavasti jossain vaiheessa...

--- Lainaus päättyy ---

Voi olla mahollist että käy kysyys Suomalaisest kirjakaupast voisko amerikasta lähettää The Simpsons sarjakuvan sinne sillee et se olis käännetty suomeks...  Yks mun kavereist oli tehny sillee, paitsi ei simpson sarjakuvast vaan yhest kirjast....  ;)

Homer:
Olen tilannut Kukunorista Simpsons Comic #129:sen, joka on mielestäni hyvä sarjis  :doh:

Starlene:
Ainakin tämän kaupungin kirjastosta löytyy sarjakuvahyllystä viitisen kokoelmaa noista Amerikkalaisista Simpsonit-sarjakuvista, kannattaa vilkaista. Kyllähän noita lukee, mutta sarja on kyllä parempi, tosin kaikilla on taas oma mielipiteensä tästä aiheesta.

Lambo:
Itse en ole koskaan saanut löydettyä moista mistään kaupasta.
Vaikka ahkeraan kiertelen antikat, kirjastot, kirpputorit ja alan liikeet läpi. Kun olen todella suuri mangan/animen fani niin sen myötä tulee sarjis kaupat tsiikattua vähän väliä.

En ole koskaan nähnyt simpsonit sarjista, jos silmiin osuu niin saman tien ostan.
Olisi todella mukava löytä moinen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta