Simpsonit > Oheistuotteet
Simpsonit-sarjakuvat
Mikko:
Pari uutta kirjaa on pihalla: Simpsonit - Kauhujen talo - Haudan takaa sekä Simpsonit - Salaiset kansiot.
Mikko:
Bart Simpson - Lounastauko julkaistiin tällä viikolla.
Monorail:
Onko kellään tietoa, että julkaistaanko Viisauksien kirjasto -sarjan kirjoja enää tulevaisuudessa, jos julkaistaan, niin milloinkohan? Omistan Homerin oman kirjan, ja olen erittäin kiinnostunut englanninksi julkaistusta The Ralph Wiggum Bookista Ralphin ollessa Homerin ohella suosikkihahmoni. Mietin vaan, että onko tätä ikinä saatavilla suomeksi, vai joudunko hommaamaan englanninkielisenä (mikä ei ole ongelma, olenhan hyvän kielitaitoni itse Simpsoneista oppinut). Sen verran kiinnostava kirja kuitenkin on että haluan sen :).
Niin, ja ihan muistakin mahdollisista julkaisuista haluan kuulla tietoa, että onko mitään tulossa. Internet-selailuni ei tuottanut vastauksia.
Bartman3:
Tietääkö kukaan, million Supersarjista ja Simpsonit esittää: Bart Simpson -sarjakuvia julkaistaan lisää? Vai onko niiden suomentaminen loppunut?
Mikko:
Näitä asioita kannattaa tiedustella kustantajalta: palvelu(at)readme.fi. Oman kokemukseni mukaan vastaavat tiedusteluihin aika nopeasti.
Tulevia (ja menneitä) julkaisuja tsekkailen itse tällaisen linkin kautta: http://www.bookplus.fi/kirjat/groening%2c_matt/?sort-order=111
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta