Simpsonit > Oheistuotteet

Simpsonit-sarjakuvat

<< < (3/32) > >>

Lego:

--- Lainaus käyttäjältä: Toni - 04.06.07 - 14:47 ---Siinä teille  :doh:


--- Lainaus päättyy ---

Hieno!

Mulla on tuota koneella jotain Sarjakuvia. Ne on siis niitä amerikkailaisia. On Itchy ja Scratchy,Kauhujen talo ja jotain muuta - t0mm1

Voitko mailata mulle!? Osoitteeseen Lego[ät]wippies.com

ilarimik:
Mulla on Bart Simpson´s Treehouse of horror Heebie Jeebie Hullabaloo. Haluisin kyl niit tavallisii ja jos olisin tosi hyvä enkus ni alkaisin ehkä suomentaa niit ku en tajuu miks niit ei oo suomeks ja muutenkin Suomes on tosi vähän simpsoni tavaraa ja oon just saanu värvättyä yhden hyllyn täyteen simpsoni kamaa.

Comic-Marine:
Tonilla hieno sarjis. ;)


Täälläpäin noita myydään. Oon tuolta kaupungilta niitä joskus ostanut. Etenkin Star Wars spesiaali oli hyvä.

Lego:

--- Lainaus käyttäjältä: Comic-Marine - 15.06.07 - 23:49 ---Tonilla hieno sarjis. ;)


Täälläpäin noita myydään. Oon tuolta kaupungilta niitä joskus ostanut. Etenkin Star Wars spesiaali oli hyvä.

--- Lainaus päättyy ---

Mis asut? Ja mikä liike?

Comic-Marine:

--- Lainaus käyttäjältä: Lego - 16.06.07 - 05:53 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Comic-Marine - 15.06.07 - 23:49 ---Tonilla hieno sarjis. ;)


Täälläpäin noita myydään. Oon tuolta kaupungilta niitä joskus ostanut. Etenkin Star Wars spesiaali oli hyvä.

--- Lainaus päättyy ---

Mis asut? Ja mikä liike?

--- Lainaus päättyy ---

No jos katsot avatariani tai allekirjotusta tosta alhaalta tai esittelyä. Vähän omatoimisuutta kiitos. ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta