Kirjoittaja Aihe: Uusi alkukohtaus  (Luettu 36521 kertaa)

Vs: Uusi alkukohtaus
Vastaus #45 05.12.09 - 11:08
Onhan tuo uusi alkukohtaus hieno mutta vanha on silti niin klassinen. Olisin halunnut että vanha pidetään.

Vs: Uusi alkukohtaus
Vastaus #46 16.12.09 - 05:50
Joo, oli tuo tuo aika hieno, ainaskin HD:nä. :) Mutta on se vähän turhan pitkä, se sohvakohtaus nääs pidensi sitä. En tosin haluaisi valittaa ja pilata muiden iloa. Tykkäsin minäkin tästä silti. Että mä repesin kun näin Jimbon ja Kearneyn sahaamassa patsaan päätä, tosi hyvä vitsi. :D Se Bart ja Sideshow-Bob -juttukin oli hyvä (vaikken bobista pidäkään). Repesin myös siinä, kun Abe heräsi Margen ja maggien tööttäykseen, ihan huippu sekin. ;D

Vs: Uusi alkukohtaus
Vastaus #47 23.02.10 - 22:31
Mä olen ainakin tykästynyt entiseen niin paljon, että tuosta en pidä yhtään :-( Jotenkin se on vaan niin outo, tai sitten en ole vielä tottunut siihen  ::)

Vs: Uusi alkukohtaus
Vastaus #48 01.03.10 - 19:13
Muuten tosi hyvä paitsi se sohva juttu oli liian pitkä (toivottavasti ei ole joka kerta :doh:)

Vs: Uusi alkukohtaus
Vastaus #49 01.03.10 - 20:07
Muuten tosi hyvä paitsi se sohva juttu oli liian pitkä (toivottavasti ei ole joka kerta :doh:)
No, ei ole joka kerta.
Jos olisi, niin se olisi tylsää katsoa aina ennen kuin jakso alkaa.  ;)

Vs: Uusi alkukohtaus
Vastaus #50 09.03.12 - 20:07
Minua on alkanut pänniä se kohta, jossa Jimbo ja Kearney sahaavat Jebediah Springfieldin patsaan pään irti. Legendaarisessa Sankarin pää -jaksossahan nämä paheksuivat kyseistä tekoa. Tuntuu melkein kuin Simpsonien perinnön päälle kustaisiin.

Niin ja Ralph ilmestyy tyhjästä, aikamoinen moka sekin.

Vs: Uusi alkukohtaus
Vastaus #51 09.03.12 - 20:56
Minua on alkanut pänniä se kohta, jossa Jimbo ja Kearney sahaavat Jebediah Springfieldin patsaan pään irti. Legendaarisessa Sankarin pää -jaksossahan nämä paheksuivat kyseistä tekoa. Tuntuu melkein kuin Simpsonien perinnön päälle kustaisiin.

Niin ja Ralph ilmestyy tyhjästä, aikamoinen moka sekin.

Sama täällä. Varsinkin teleporttaava Ralph häiritsee joka kerta. :)

Näissä uusimmissa jaksoissa on myös ärsyttävän pitkiä sohvakohtauksia, ja joskus niitä ei ole ollenkaan. ::)

Vs: Uusi alkukohtaus
Vastaus #52 10.03.12 - 21:17
Näissä uusimmissa jaksoissa on myös ärsyttävän pitkiä sohvakohtauksia, ja joskus niitä ei ole ollenkaan. ::)

Ei sohvakohtausta? :o Sehän on rikos! Sohvakohtaukset ne just saavat alkuanimaatioista hauskoja. Voi pyhä pierutyyny noita tekijöitä. ::)

Vs: Uusi alkukohtaus
Vastaus #53 10.03.12 - 23:04
Jossakin näistä viimeisistä uuden kauden jaksossahan taisi olla uusi ennätyslyhyt alku kun jakso alkoi heti pilvien jälkeen.

Vs: Uusi alkukohtaus
Vastaus #54 11.03.12 - 00:34
Pilvistä leikattiin suoraan telkkariin jo 6. kauden jaksossa 'Kuolleet sielut'. Ja tämä on toistunut muutamissa 22. kauden jaksoissa. Sohvakohtauksethan ovat tosiaan nykyään ihan kuraa. Pitkiä ja puuduttavia sohvakohtauksia on melkein joka toisessa jaksossa nykyään ja hyvä kun enää on edes koko sohvaa mukana. Ne vanhat parin kolmen sekunnin vitsit toimivat kyllä loistavasti, ja näin päästiin myös sujuvasti ja nopeasti alkuintrosta itse ohjelmaan. Nykyään intro jää vain junnaamaan paikoilleen ja se pännii.

Tästä HD-introsta sen sijaan pidän. Mukana on paljon hauskaa uutta pikkukivaa, ja intro on saatu silti kulkemaan entisiä latujaan. Tosin täytyy myöntää, että tuo alun 'kylttivitsi' on todella turha. Tätä ehtii hädin tuskin lukemaan ja sitäpaitsi heti perään tulee liitutauluvitsi, jossa riittää katsojalle kyllä tarpeeksi seuraamista.

Vs: Uusi alkukohtaus
Vastaus #55 11.03.12 - 13:37
Minua on alkanut pänniä se kohta, jossa Jimbo ja Kearney sahaavat Jebediah Springfieldin patsaan pään irti. Legendaarisessa Sankarin pää -jaksossahan nämä paheksuivat kyseistä tekoa. Tuntuu melkein kuin Simpsonien perinnön päälle kustaisiin.

Niin ja Ralph ilmestyy tyhjästä, aikamoinen moka sekin.
Minua kyrpii tuossa kohtaa se että miksi sen patsaan pitää aina tippua Ralphin päälle. Sama juttu muuten, miksi lehtikasan alla makaa aina Barney? Kait Springfieldissä on muitakin hänentapaisia hahmoja, esim. Otto Mann..

Vs: Uusi alkukohtaus
Vastaus #56 11.03.12 - 13:45
500 sohvakohtauksen jälkeen taitaa ideat olla aika vähissä, mutta hei haloo. Montako kertaa niiden pitää tehdä joku uber pitkä kohtaus jossa sohva lähtee karkuun ja perhe sitten jahtaa sitä?

Vs: Uusi alkukohtaus
Vastaus #57 11.03.12 - 15:31
Minua on alkanut pänniä se kohta, jossa Jimbo ja Kearney sahaavat Jebediah Springfieldin patsaan pään irti. Legendaarisessa Sankarin pää -jaksossahan nämä paheksuivat kyseistä tekoa. Tuntuu melkein kuin Simpsonien perinnön päälle kustaisiin.

Niin ja Ralph ilmestyy tyhjästä, aikamoinen moka sekin.
Minua kyrpii tuossa kohtaa se että miksi sen patsaan pitää aina tippua Ralphin päälle. Sama juttu muuten, miksi lehtikasan alla makaa aina Barney? Kait Springfieldissä on muitakin hänentapaisia hahmoja, esim. Otto Mann..

Pitäisikö sinusta jokaisen kohdan olla erilainen? Minua nuo kaikki muuttuvat elementit, liitutaulu ja sohvakohtaus tietysti pois lukien, vain ärsyttävät. Siinäkin on jo liikaa yritystä, että se alussa lentävä olento ja mainostaulu muuttuvat joka kerta.

Vs: Uusi alkukohtaus
Vastaus #58 11.03.12 - 18:01
Minua kyrpii tuossa kohtaa se että miksi sen patsaan pitää aina tippua Ralphin päälle. Sama juttu muuten, miksi lehtikasan alla makaa aina Barney? Kait Springfieldissä on muitakin hänentapaisia hahmoja, esim. Otto Mann..

Saisi se patsaan pää tippua vaikka Martinin päälle, sitähän ne kovikset inhoavat enemmän. Kai se Barney-juttu on joku stereoptypia, että tunnettu juoppo makaa lehtikasassa.

Vs: Uusi alkukohtaus
Vastaus #59 11.03.12 - 18:40
Minua on alkanut pänniä se kohta, jossa Jimbo ja Kearney sahaavat Jebediah Springfieldin patsaan pään irti. Legendaarisessa Sankarin pää -jaksossahan nämä paheksuivat kyseistä tekoa. Tuntuu melkein kuin Simpsonien perinnön päälle kustaisiin.

Niin ja Ralph ilmestyy tyhjästä, aikamoinen moka sekin.
Minua kyrpii tuossa kohtaa se että miksi sen patsaan pitää aina tippua Ralphin päälle. Sama juttu muuten, miksi lehtikasan alla makaa aina Barney? Kait Springfieldissä on muitakin hänentapaisia hahmoja, esim. Otto Mann..

Pitäisikö sinusta jokaisen kohdan olla erilainen? Minua nuo kaikki muuttuvat elementit, liitutaulu ja sohvakohtaus tietysti pois lukien, vain ärsyttävät. Siinäkin on jo liikaa yritystä, että se alussa lentävä olento ja mainostaulu muuttuvat joka kerta.
Ei välttämättä joka jaksossa tarvisi vaihtua, mutta joskus eres.. ja jos se joskus vaihtuisi niin se ei tarkoittaisi että yhressä jaksossa olisi niin että se patsaan pää tippuu esim. Martinin päälle ja sitten taas on todella kauan sama "vanha" Ralph.

Minua kyrpii tuossa kohtaa se että miksi sen patsaan pitää aina tippua Ralphin päälle. Sama juttu muuten, miksi lehtikasan alla makaa aina Barney? Kait Springfieldissä on muitakin hänentapaisia hahmoja, esim. Otto Mann..

Saisi se patsaan pää tippua vaikka Martinin päälle, sitähän ne kovikset inhoavat enemmän. Kai se Barney-juttu on joku stereoptypia, että tunnettu juoppo makaa lehtikasassa.
Tuokin totta, että Martinia vihaavat eniten.. Tai Milhouse. Stereotypia kait kyseessä, mutta miksei voisi vaikka Gil olla siellä lehtikasan alla, hän kun taitaa melko köyhä olla?