Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu

Uusi alkukohtaus

<< < (13/21) > >>

Mr. X:

--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 11.03.12 - 13:37 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 09.03.12 - 20:07 ---Minua on alkanut pänniä se kohta, jossa Jimbo ja Kearney sahaavat Jebediah Springfieldin patsaan pään irti. Legendaarisessa Sankarin pää -jaksossahan nämä paheksuivat kyseistä tekoa. Tuntuu melkein kuin Simpsonien perinnön päälle kustaisiin.

Niin ja Ralph ilmestyy tyhjästä, aikamoinen moka sekin.

--- Lainaus päättyy ---
Minua kyrpii tuossa kohtaa se että miksi sen patsaan pitää aina tippua Ralphin päälle. Sama juttu muuten, miksi lehtikasan alla makaa aina Barney? Kait Springfieldissä on muitakin hänentapaisia hahmoja, esim. Otto Mann..

--- Lainaus päättyy ---

Ei kaiken pidä muuttua joka kerta. Lasketaanpas montako muuttuvaa asiaa alussa on: joku lintu, raketti ym. lentää alussa ruudun yli, mainostaulu, liitutaulu, Lisan saksofonisoolo, sohvakohtaus. Yhteensä: 5. Ihan tarpeeksi.

Finnish Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Mr. X - 11.03.12 - 21:50 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 11.03.12 - 13:37 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 09.03.12 - 20:07 ---Minua on alkanut pänniä se kohta, jossa Jimbo ja Kearney sahaavat Jebediah Springfieldin patsaan pään irti. Legendaarisessa Sankarin pää -jaksossahan nämä paheksuivat kyseistä tekoa. Tuntuu melkein kuin Simpsonien perinnön päälle kustaisiin.

Niin ja Ralph ilmestyy tyhjästä, aikamoinen moka sekin.

--- Lainaus päättyy ---
Minua kyrpii tuossa kohtaa se että miksi sen patsaan pitää aina tippua Ralphin päälle. Sama juttu muuten, miksi lehtikasan alla makaa aina Barney? Kait Springfieldissä on muitakin hänentapaisia hahmoja, esim. Otto Mann..

--- Lainaus päättyy ---

Ei kaiken pidä muuttua joka kerta. Lasketaanpas montako muuttuvaa asiaa alussa on: joku lintu, raketti ym. lentää alussa ruudun yli, mainostaulu, liitutaulu, Lisan saksofonisoolo, sohvakohtaus. Yhteensä: 5. Ihan tarpeeksi.

--- Lainaus päättyy ---
Mua ei tuo lentävä lintu tai raketti haittaa, sitten liitutaulut ja Lisan saksofonisoolot taas on semmoisia joihin olen tottunut monen kauren kohralla = ei haittaa.. Joitakin saattaa haitata tää mun ajattelutapa mutta se on sitten voi voi, i don't care.. Sohvakohtauksen muuttumiseenkin tottunut niin ei sekään haittaa, ellei se ole sitten parin minuutin pätkä jossa parodioidaan jotain Avataria tms, tai sitten ole ihan sysipska, kuten se eräs lounas jossa on Homer pihvinä ja Lisa keittona yms.. Ainoa poikkeus näissä pitkissä oli Banksyn suunnittelema.

alappi:

--- Lainaus käyttäjältä: Mr. X - 11.03.12 - 13:45 ---500 sohvakohtauksen jälkeen taitaa ideat olla aika vähissä, mutta hei haloo.

--- Lainaus päättyy ---
Eihän joka jaksolle tehdä (tehty?) omaa sohvajuttua...

Ja tuo on ihan naurettavaa että haluatte jokaikisen hahmon muuttuvan alussa. Jos pää tippuisi Martinin päälle valittaisitte että siihen sopii paremmin Ralph ja Barneyn ja Gilin kanssa sama juttu. Ei ne sitä introa joka jaksoon erikseen animoi.

Tällä hetkellä nuo vaihtuvat asiat ovat sellaisia jotka on erittäin helppo muuttaa. Mielestäni ainut täysin turha on se mainostaulu, jotenkin tuntuu vain niin väkisin väännetyltä.

Mr. X:

--- Lainaus käyttäjältä: alappi - 12.03.12 - 09:43 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mr. X - 11.03.12 - 13:45 ---500 sohvakohtauksen jälkeen taitaa ideat olla aika vähissä, mutta hei haloo.

--- Lainaus päättyy ---
Eihän joka jaksolle tehdä (tehty?) omaa sohvajuttua...

--- Lainaus päättyy ---

En nyt oikein jaksanut alkaa laskeskella montako niitä tarkalleen on, mutta kyllä melkeinpä jokaiselle jaksolle on omansa. Paria sohvavitsiä on kierrätetty useamman kerran, kuten se sirkus-teemainen 5. kaudelta.

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 11.03.12 - 18:40 ---Tuokin totta, että Martinia vihaavat eniten.. Tai Milhouse. Stereotypia kait kyseessä, mutta miksei voisi vaikka Gil olla siellä lehtikasan alla, hän kun taitaa melko köyhä olla?

--- Lainaus päättyy ---

Totta, Milhouse on myös aika ärsyttävä. Luulee olevansa kovakin, mutta onkin vain pehmo nörtti. Kukas se Gil olikaan? En yhtäkkiä muista sen nimistä kaveria. Mäkin laittaisin Barneyn tilalle jonkun muun. Se on hyvä tyyppi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta