Lainaus käyttäjältä: Mikko - 09.03.12 - 20:07Minua on alkanut pänniä se kohta, jossa Jimbo ja Kearney sahaavat Jebediah Springfieldin patsaan pään irti. Legendaarisessa Sankarin pää -jaksossahan nämä paheksuivat kyseistä tekoa. Tuntuu melkein kuin Simpsonien perinnön päälle kustaisiin.Niin ja Ralph ilmestyy tyhjästä, aikamoinen moka sekin.Minua kyrpii tuossa kohtaa se että miksi sen patsaan pitää aina tippua Ralphin päälle. Sama juttu muuten, miksi lehtikasan alla makaa aina Barney? Kait Springfieldissä on muitakin hänentapaisia hahmoja, esim. Otto Mann..
Minua on alkanut pänniä se kohta, jossa Jimbo ja Kearney sahaavat Jebediah Springfieldin patsaan pään irti. Legendaarisessa Sankarin pää -jaksossahan nämä paheksuivat kyseistä tekoa. Tuntuu melkein kuin Simpsonien perinnön päälle kustaisiin.Niin ja Ralph ilmestyy tyhjästä, aikamoinen moka sekin.
Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 11.03.12 - 13:37Lainaus käyttäjältä: Mikko - 09.03.12 - 20:07Minua on alkanut pänniä se kohta, jossa Jimbo ja Kearney sahaavat Jebediah Springfieldin patsaan pään irti. Legendaarisessa Sankarin pää -jaksossahan nämä paheksuivat kyseistä tekoa. Tuntuu melkein kuin Simpsonien perinnön päälle kustaisiin.Niin ja Ralph ilmestyy tyhjästä, aikamoinen moka sekin.Minua kyrpii tuossa kohtaa se että miksi sen patsaan pitää aina tippua Ralphin päälle. Sama juttu muuten, miksi lehtikasan alla makaa aina Barney? Kait Springfieldissä on muitakin hänentapaisia hahmoja, esim. Otto Mann..Ei kaiken pidä muuttua joka kerta. Lasketaanpas montako muuttuvaa asiaa alussa on: joku lintu, raketti ym. lentää alussa ruudun yli, mainostaulu, liitutaulu, Lisan saksofonisoolo, sohvakohtaus. Yhteensä: 5. Ihan tarpeeksi.
500 sohvakohtauksen jälkeen taitaa ideat olla aika vähissä, mutta hei haloo.
Lainaus käyttäjältä: Mr. X - 11.03.12 - 13:45500 sohvakohtauksen jälkeen taitaa ideat olla aika vähissä, mutta hei haloo.Eihän joka jaksolle tehdä (tehty?) omaa sohvajuttua...
Tuokin totta, että Martinia vihaavat eniten.. Tai Milhouse. Stereotypia kait kyseessä, mutta miksei voisi vaikka Gil olla siellä lehtikasan alla, hän kun taitaa melko köyhä olla?
Totta, Milhouse on myös aika ärsyttävä. Luulee olevansa kovakin, mutta onkin vain pehmo nörtti.
Mäkin laittaisin Barneyn tilalle jonkun muun. Se on hyvä tyyppi.