Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu

Uusi alkukohtaus

<< < (11/21) > >>

Mikko:
Minua on alkanut pänniä se kohta, jossa Jimbo ja Kearney sahaavat Jebediah Springfieldin patsaan pään irti. Legendaarisessa Sankarin pää -jaksossahan nämä paheksuivat kyseistä tekoa. Tuntuu melkein kuin Simpsonien perinnön päälle kustaisiin.

Niin ja Ralph ilmestyy tyhjästä, aikamoinen moka sekin.

Mr. X:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 09.03.12 - 20:07 ---Minua on alkanut pänniä se kohta, jossa Jimbo ja Kearney sahaavat Jebediah Springfieldin patsaan pään irti. Legendaarisessa Sankarin pää -jaksossahan nämä paheksuivat kyseistä tekoa. Tuntuu melkein kuin Simpsonien perinnön päälle kustaisiin.

Niin ja Ralph ilmestyy tyhjästä, aikamoinen moka sekin.

--- Lainaus päättyy ---

Sama täällä. Varsinkin teleporttaava Ralph häiritsee joka kerta. :)

Näissä uusimmissa jaksoissa on myös ärsyttävän pitkiä sohvakohtauksia, ja joskus niitä ei ole ollenkaan. ::)

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Mr. X - 09.03.12 - 20:56 ---Näissä uusimmissa jaksoissa on myös ärsyttävän pitkiä sohvakohtauksia, ja joskus niitä ei ole ollenkaan. ::)

--- Lainaus päättyy ---

Ei sohvakohtausta? :o Sehän on rikos! Sohvakohtaukset ne just saavat alkuanimaatioista hauskoja. Voi pyhä pierutyyny noita tekijöitä. ::)

alappi:
Jossakin näistä viimeisistä uuden kauden jaksossahan taisi olla uusi ennätyslyhyt alku kun jakso alkoi heti pilvien jälkeen.

Gabbo:
Pilvistä leikattiin suoraan telkkariin jo 6. kauden jaksossa 'Kuolleet sielut'. Ja tämä on toistunut muutamissa 22. kauden jaksoissa. Sohvakohtauksethan ovat tosiaan nykyään ihan kuraa. Pitkiä ja puuduttavia sohvakohtauksia on melkein joka toisessa jaksossa nykyään ja hyvä kun enää on edes koko sohvaa mukana. Ne vanhat parin kolmen sekunnin vitsit toimivat kyllä loistavasti, ja näin päästiin myös sujuvasti ja nopeasti alkuintrosta itse ohjelmaan. Nykyään intro jää vain junnaamaan paikoilleen ja se pännii.

Tästä HD-introsta sen sijaan pidän. Mukana on paljon hauskaa uutta pikkukivaa, ja intro on saatu silti kulkemaan entisiä latujaan. Tosin täytyy myöntää, että tuo alun 'kylttivitsi' on todella turha. Tätä ehtii hädin tuskin lukemaan ja sitäpaitsi heti perään tulee liitutauluvitsi, jossa riittää katsojalle kyllä tarpeeksi seuraamista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta