Simpsonit > Hahmot
Paras Simpsonien sukulainen
Vince_Simpson:
Kyllä se Abe, se on hauska kun se nukahtaa puhuessaan, unohtelee asioita ja kertoo kamalan vanhoja juttuja. Ja sit vielä lemmenrohto -juttu, sikahauska.
LisaS:
Pidän ja olen aina pitänyt Homerin äidistä Mona Simpsonista, joka on ihailtavan järkevä ja muistuttaa paljon Lisaa, lempihahmoani. Mona on myös ihailtavan äidillinen, vaikka olikin kauan pois ennenkuin palasi poikansa luo. :D
zimazuma:
Abe on paras kun se on sellanen vanha höppänä joka aina nukahtelee. :)
Dr. Nick:
Kyllä mä oon Aben kannalla. Se on vaan niin perus hahmo ja saa yleensä nauramaan. Varsinkin kun se nukahtaa kesken keskustelun.
Vince_Simpson:
Toisaalta Patty ja Selma ovat mainioita, kun ne diggaavat MacGyveria ja raivostuvat jos joku haukkuu sitä. Sekin yks lyhyt ukkoraasu, joka oli kaupungin elokuvajuhlien tuomarina, sai kokea näiden sisarusten julmuuden. Kieltämättä aika hauska tapaus.
Pattyn ja Selman välit Homeriin ovat mainio esimerkki siitä, miten vaikeita sukulaisuussuhteet voivat olla. Sekin Homerin velka Pattylle ja Selmalle oli mainio vitsi. Siinähän vitsailtiin velkaantumista sukulaisilleen, mikäli käsitin oikein. Sekin juttu oli hauska, kun Homer pelasti heidät pulasta valehtelemalla näiden pomolle polttavansa tupakkaa.
Jestas että yksi kaksi hahmoa kätkee noinkin paljon asiaa. Eli ei komadiakaan välttämättä ole pelkästään hauskaa. Sitäkin voi tutkia ja syventyä miettimään erilaisia piileviä juttuja.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta