Kirjoittaja Aihe: Ensimmäinen näkemäsi jakso  (Luettu 17357 kertaa)

Tässä aihessa voi muistella "Mikä oli ensimmäinen jakso jonka näit?"

Minun oli 12. kauden jakso "Bobin kosto (Day of the Jackanapes)" joskus vuonna 2002. Kyllä olin nähnyt sitä ennemmin joitakin jaksoja, mutta en muista niistä mitään.  :)
Viimeksi muokattu15.02.10 - 08:27 Kirjoittaja: Mikko

Vs: Ensimmäinen näkemäsi jakso
Vastaus #1 24.01.09 - 13:09
2. kauden eka jakso eli Ihme.

Chichiro

Vieras
Vs: Ensimmäinen näkemäsi jakso
Vastaus #2 01.02.09 - 18:47
En kyllä ole yhtään varma minkä jakson näin ensimmäisenä  ???,mutta muistan harmaasti kun katsoin joskus pienenä varmaankin Bart vs Australia jaksoa...

Vs: Ensimmäinen näkemäsi jakso
Vastaus #3 02.02.09 - 17:51
Eka (ja myös nähdyin) on Turpiin ja onnea (Homer The Smithers)

Vs: Ensimmäinen näkemäsi jakso
Vastaus #4 02.02.09 - 18:55
Eka jakso jonka näin oli "Who shot Mr. Burns"  :o

ultimate-guy

Vieras
Vs: Ensimmäinen näkemäsi jakso
Vastaus #5 03.02.09 - 15:17
olisiko ollut... NYT MUISTIN SEN! 5.kauden viimeinen jakso eli onnelisen avoiliiton salaisuudet 6 vuotta sitten.

Vs: Ensimmäinen näkemäsi jakso
Vastaus #6 03.02.09 - 16:27
Joskus kauan sitte näky maikkarilla uusintana Ydinvoimala (Homer's Odyssey). Muistan  sen siitä että Homer on hyppäämässä sillalta.
Edit: Joo kiven kanssa..
Viimeksi muokattu28.02.09 - 21:26 Kirjoittaja: tOukooo

Vs: Ensimmäinen näkemäsi jakso
Vastaus #7 03.02.09 - 21:37
Joskus kauan sitte näky maikkarilla uusintana Ydinvoimala (Homer's Odyssey). Muistan  sen siitä että Homer on hyppäämässä sillalta.
Olikos tuossa kohtauksessa Homerilla iso kivi mukana?

Vs: Ensimmäinen näkemäsi jakso
Vastaus #8 04.02.09 - 08:38
Joskus kauan sitte näky maikkarilla uusintana Ydinvoimala (Homer's Odyssey). Muistan  sen siitä että Homer on hyppäämässä sillalta.
Olikos tuossa kohtauksessa Homerilla iso kivi mukana?
Joo. Homer oli saanut potkut ydinvoimalasta niin hän koitti itsemurhaa ison kiven kanssa.  :)

Vs: Ensimmäinen näkemäsi jakso
Vastaus #9 05.02.09 - 15:38
Joskus kauan sitte näky maikkarilla uusintana Ydinvoimala (Homer's Odyssey). Muistan  sen siitä että Homer on hyppäämässä sillalta.
Tää oli yks mun ekoist kans :P

Vs: Ensimmäinen näkemäsi jakso
Vastaus #10 28.02.09 - 19:51
Outoa kyllä ensimmäinen näkemäni välähdys keltaisesta perheestä oli " This little wiggy" (kuten nimestäni huomaatte.. ehem  ::))
Se oli niin ihanan hellyttävä, värikäs ja lapsuudesta kertova tarina. Pidin siitä eniten jo sillon.. ehkä siks että se oli eka jonka näin..

Vs: Ensimmäinen näkemäsi jakso
Vastaus #11 01.03.09 - 12:09
Jos oikein muistan, se oli kolmannen tuotantokauden Kaksi uraa joskus vuonna 2004.
 Se kohtaus kun Bartin päälle meinataan ajaa jäi tosi hyvin mieleen.

Saattoi olla joku muukin mutta tuo on ainut jakso josta muistan sen verran että se voisi olla eka. Ainakin sitä ennen olin nähnyt pienempiä pätkiä muista jaksoista.
Viimeksi muokattu04.03.09 - 18:15 Kirjoittaja: Monorail

Vs: Ensimmäinen näkemäsi jakso
Vastaus #12 01.03.09 - 14:02
Itselläni ei ole kyllä tuon taivaallistakaan tietoa siitä, minkä jakson olen joskus ensimmäisenä nähnyt, kun siitä on kulunut todella paljon aikaa enkä mitenkään erityisemmin silloin simpsoneita edes fanittanut.

Vs: Ensimmäinen näkemäsi jakso
Vastaus #13 07.03.09 - 14:33
minullla oli vissiin 1 tuotanto kauden eka jakso

Vs: Ensimmäinen näkemäsi jakso
Vastaus #14 08.03.09 - 08:30
mulla on kaikki simpsoneiden tuotantokaudet joten olen nähnyt kaikki jaksot

Mutta mikä oli ensimmäinen jakso jonka näit?  ;)
Niin, mikä oli ensimmäinen jakso jonka näit? Ja vielä toinen juttu mistä oot saanut kaikki tuotantokaudet. Olisi kiva tietää, kun niitä julkaistun mun mielestä 11 kautta.  ;)