Kirjoittaja Aihe: Hahmo, jota vihaat  (Luettu 70875 kertaa)

Bartnes

Vieras
Hahmo, jota vihaat
19.01.09 - 21:37
Tänne voi kirjoitella niistä hahmoista joita vihaatte tai joista ette pidä laisinkaan.

Omasta mielestäni hahmo jota vihaan on Disco stu, koska hän on mielestäni jollain tavalla todella ärsyttävä hahmo eikä edes esiinny paljoa jaksoissa ja toisena hahmona josta en pidä on ne hohottavat alienit Kang ja Kodos.He esiintyvät lähinnä vain treehouse of horror jaksoissa eivätkä oikein yritä tehdä muuta kuin syödä jonkun tälläisen kuvan minä olen heistä saanut, mutta kertokaa toki omat mielipiteenne :)

Viimeksi muokattu20.01.09 - 15:06 Kirjoittaja: Bartnes

Vs: Hahmo, jota vihaat
Vastaus #1 20.01.09 - 15:42
Tänne voi kirjoitella niistä hahmoista joita vihaatte tai joista ette pidä laisinkaan.

Omasta mielestäni hahmo jota vihaan on Disco stu, koska hän on mielestäni jollain tavalla todella ärsyttävä hahmo eikä edes esiinny paljoa jaksoissa ja toisena hahmona josta en pidä on ne hohottavat alienit Kang ja Kodos.He esiintyvät lähinnä vain treehouse of horror jaksoissa eivätkä oikein yritä tehdä muuta kuin syödä jonkun tälläisen kuvan minä olen heistä saanut, mutta kertokaa toki omat mielipiteenne :)
en mä vihaa melkein ketään paitsi sitä merimiestä, koska mua ärsyttää se kun hän sanoo "Yaark".  >:(

Vs: Hahmo, jota vihaat
Vastaus #2 20.01.09 - 17:09
en mä vihaa melkein ketään paitsi sitä merimiestä, koska mua ärsyttää se kun hän sanoo "Yaark".  >:(

Noh mielipiteet kullakin, mutta itse tykkään kyseisestä hahmosta, koska se saa mut nauramaan yleensä aina, enemmän tai vähemmän  :P .
Heitetäämpä oma mielipide; itse en vihaa suoranaisesti mitään hahmoa, mutta joskus sillointällöin etenkin kauhujaksoissa esiintyvät alienit ärsyttävät, mutta se onkin luultavasti kauhujaksojen "vakiojuttu" että he esiintyvät niissä.

Vs: Hahmo, jota vihaat
Vastaus #3 20.01.09 - 17:36
En oikeastaan vihaa ketään hahmoa, mutta vähiten pidän Sherristä ja Terristä, sillä he ovat aika ärsyttäviä eikä oikein tehe koskaan mitään hauskaa.

Täällä ei moni pidä Kangista ja Kodosista, mutta minusta he ovat hyviä ja naurettavia hahmoja. Etenkin heidän buhahahahahhahaa naurunsa on koomista.

^Lisa^

Vieras
Vs: Hahmo, jota vihaat
Vastaus #4 20.01.09 - 20:00
En pidä ollenkaan Sherristä ja Therristä. He eivät vain kertakaikkiaan ole hauskoja hahmoja :(

Vs: Hahmo, jota vihaat
Vastaus #5 23.01.09 - 14:20
Vihaan Disco Stuta ja Duff-Mania, koska ne puhuu itsestään kolmannessa persoonassa.

Vs: Hahmo, jota vihaat
Vastaus #6 16.02.09 - 12:24
Tänne voi kirjoitella niistä hahmoista joita vihaatte tai joista ette pidä laisinkaan.

Omasta mielestäni hahmo jota vihaan on Disco stu, koska hän on mielestäni jollain tavalla todella ärsyttävä hahmo eikä edes esiinny paljoa jaksoissa ja toisena hahmona josta en pidä on ne hohottavat alienit Kang ja Kodos.He esiintyvät lähinnä vain treehouse of horror jaksoissa eivätkä oikein yritä tehdä muuta kuin syödä jonkun tälläisen kuvan minä olen heistä saanut, mutta kertokaa toki omat mielipiteenne :)
en mä vihaa melkein ketään paitsi sitä merimiestä, koska mua ärsyttää se kun hän sanoo "Yaark".  >:(
Mielestäni se kyllä kirjoitetaan "Yaarrrgh"

Vs: Hahmo, jota vihaat
Vastaus #7 16.02.09 - 18:22
Itse asiassa sillä ei ole paljoakaan väliä miten se kirjoitetaan vaikka tuo onkin oikea kirjoitustapa, mutta on minustakin tuo merimies hiukan ärsyttävä kun en edes muista nimee ikinä ja muutenkin on aikas tylsä hahmo.
Ei tuo merikapteeni niin huono ole mutta ei paraskaan, sellane normi sivuhahmo
Viimeksi muokattu17.02.09 - 16:16 Kirjoittaja: Lasse

Vs: Hahmo, jota vihaat
Vastaus #8 16.02.09 - 18:43
Häntä ei vaan näy paljon jaksoissa ainakaan minä en ole häntä pahemmin nähnyt. Tottakai joissakin jaksoissa enemmän esillä kuin
toisissa.
Merimies oli ärsyttävä heti ensiesiintymisessä "Syömäkone". Hän oli tyhmä, kun heitti Homerin pois ravintolasta. Hyvä, että Homer voitti sen oikeusjutun, koska kyltissä luki "SYÖ NIIN PALJON KUN JAKSAT".  :)
Viimeksi muokattu17.02.09 - 16:16 Kirjoittaja: Lasse

Vs: Hahmo, jota vihaat
Vastaus #9 17.02.09 - 17:09
Disco Stu ei kyllä säväytä millään tavalla. Tylsä hahmo, joka ei koskaan oikein tarjoa mitään uutta vaan kulutettua vanhaa. Jotenkin vain alkanut tässä vuosien saatossa lähinnä ärsyttämään koko hahmo.

En kyllä varsinaisesti vihaa mitään hahmoa, turhan voimakas ilmaisu. Ennemminkin sanoisin etten pidä hahmosta.

Vs: Hahmo, jota vihaat
Vastaus #10 17.02.09 - 20:20
Vihaan Disco Stuta ja Duff-Mania, koska ne puhuu itsestään kolmannessa persoonassa.

Minäkin vihaan Disco stuta paljon.Hän vain on niin ärsyttävä hahmo kun kokajan tanssii ja kekkaloi >:( mutta Duff-man on mielestäni ihan mukava kun hän sanoo ou yeh!  ::) Vihaan myös Artie Ziftä, koska yrittää aina iskeä Margea ja on muutenkin ärsyttävä
oman etunsa tavoittelija joka ei ajattele muuta kuin itseään. Ärsyttävä sintti >:(

Vs: Hahmo, jota vihaat
Vastaus #11 17.02.09 - 20:23


Minäkin vihaan Disco stuta paljon.Hän vain on niin ärsyttävä hahmo kun kokajan tanssii ja kekkaloi >:( mutta Duff-man on mielestäni ihan mukava kun hän sanoo ou yeh!  ::) Vihaan myös Artie Ziftä, koska yrittää aina iskeä Margea ja on muutenkin ärsyttävä
oman etunsa tavoittelija joka ei ajattele muuta kuin itseään. Ärsyttävä sintti >:(
[/quote]
[/quote]

No, onhan Artie hauska jaksossa Exä syö pöydässäsi, kun hän ajattelee itsensä näköisiä tanssijoita tanssimassa laulaen Artiee Artie Artie Artiee Arti Arti Artii...
Ja samassa jaksossa on myös se hyvä kohta, kun Artie lupaa Margelle, ettei heitä mitään muita irstaita kommentteja, kuin sen yhden hauskan. :)

Vs: Hahmo, jota vihaat
Vastaus #12 19.02.09 - 18:41
Eniten vihaan Duff-maniä koska ou yeah! repliikki on ärsyttävä.

ultimate-guy

Vieras
Vs: Hahmo, jota vihaat
Vastaus #13 24.03.09 - 08:07
minusta ei simpsoneissa ole mitään turhia hahmoja. ne ovat kaikki aivan hyödyllisiä tavalla tai toisella.

Vs: Hahmo, jota vihaat
Vastaus #14 24.03.09 - 18:53
Eniten vihaan Duff-maniä koska ou yeah! repliikki on ärsyttävä.

Minusta Duff-mann on kiva koska tykkään yeah! repliikistä, eikä siinä ole mitään vikaa.  :) Vihaamiani hahmoja tuskin on, mutta turhiin kuuluu esimerkiksi Hassun luupäinen avustaja, kuka ikinä onkaan. En oikein koskaan tajua miksi se pitää olla, mutta kai se sopii hyvin joihinkin kohtauksiin. :doh:
Tuo "tuntematon" sattuu olemaan sideshow Mel, oikealta nimeltään Melvin Van Horne
yhdessä jaksossa se on ainakin hyvä ( varmaan kauhujentalo) kun Mel ottaa luunsa hiuksista ja siitä tulee jonkinlainen rambo-puukko
Viimeksi muokattu27.03.09 - 18:32 Kirjoittaja: homersexual