Kirjoittaja Aihe: Hahmo, jota vihaat  (Luettu 70905 kertaa)

Vs: Hahmo, jota vihaat
Vastaus #45 25.08.11 - 17:34
Hahmo, jota en nyt niinkään vihaa, mutta en myöskään hirveästi pidä on Ralph, jonka kaikki kohtaukset perustuvat silkkaan tyhmyyteen.

Minusta Ralph on lievästi kehitysvammainen eikä sinänsä tyhmä, vaikka vanhempien älynlahjat muuta kielisivätkin. Vaikka eihän tätä suoraan sarjassa sanota. Tässä valossa Ralph on aika onnistunut ja omalla tavallaan rajojakin rikkova hahmo.

Vs: Hahmo, jota vihaat
Vastaus #46 25.08.11 - 18:01
Minäkään en hirveesti välitä Ralphista, koska hän ei ole kovin toiminnallinen. Olen silti yrittänyt ottaa suvaitsevamman asenteen häntä kohtaan ja välillä hän on yllättävän mukavakin. Se on kyllä harmi että häntä kiusataan sen takia, mille hän ei itse mahda mitään. Viittaan siis tuohon mitä Mikko sanoi. Yritän siis sanoa että on hän hyvä ja mukava hahmo eikä suinkaan huono. On niitä huonompia ja ärsyttävämpiäkin hahmoja olemassa.

En ole ihan varma, mutta ihan kuin olisin kyllästymässä Moe'hun (miten se taipuu?), koska hän on pikkaisen masentava ja itsetuhoinen ja ne ovat mun luonteiselle ihmiselle joskus ahdistavia asioita. Hänen juttunsakin ovat joskus epämukavia. En mä silti sanoisi vihaavani häntä, vaan sen sijaan antaisin hänelle pari miinuspistettä.

Vs: Hahmo, jota vihaat
Vastaus #47 25.08.11 - 18:20
Miten joku voi olla pitämättä Ralphista? :) Itse pidän hahmosta kovasti, koska hänhän on niin söpö ja hauska. Välillä se tyhmyys ei kyllä ole enää hauskaa, vaan enemmänkin jopa surullista. Varsinkin jos joku kiusaa häntä sen takia, joka ei minunkaan mielestäni ole mikään naurun asia, mutta sitä ei kyllä ole paljoa näkynyt.

Vs: Hahmo, jota vihaat
Vastaus #48 25.08.11 - 19:43
Itse teininä sanon että minua tuon Lady Gagan tyyliset julkimot kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo autonmuttereita. Uuren jakson kyllä voi tsekata, mutta eipä tuommooset artistit kiinnosta. Sitten näitä muita yhtä kiinnostavia artisteja löytyy ties kuinka monen ämpärillisen verran.
Eli et kulje harmaan massan mukana vaan elät omilla ehdoillasi. Good. :)


Eipä tämmöönen mies mitään naisartistia kuuntele, vaan ihan jotain muuta ;)

Mutta ei tuo kapinahenki Lisasta ole kokonaan karonnut, oliko kausi 18 jossa hän rupesi balettitanssijaksi, ja oli tupakkaa (tai paremmin sanottuna muiren balettitanssijoiren tupakoimista)vastaan(tosin hönki tupakansavua loppujen lopuksi, whateva).

Vs: Hahmo, jota vihaat
Vastaus #49 26.08.11 - 14:20
Olen nyt aika paljon samaa mieltä muiden kanssa, mutten niin karkeasti vihaavani sano, mutta mitään lempihahmoja eivät nämä julkimot ole, varsinkaan silloin, kun ne ovat jaksossa, joka perustuu kokonaan niiden ympärille. Onhan niistä jotkut ihan hyviä juoniltaan, mutta suurimmaksi osaksi en pidä.

Vs: Hahmo, jota vihaat
Vastaus #50 15.09.11 - 17:28
Vihaan Margea, koska se on oikea ilonpilaaja >:(. Tosin joskus homer ärsyttää, koska se on niin tyhmä.

Vs: Hahmo, jota vihaat
Vastaus #51 02.10.11 - 00:48
En vihaa ketään, mutta lähes jokainen hahmo ärsyttää välillä. Eniten ehkä Patty ja Selma, koska he ovat niin tylsiä ja negatiivisia persoonia, eivätkä tarjoa sarjalle juuri mitään. Myös äänet ärsyttävät melko paljon.

Vs: Hahmo, jota vihaat
Vastaus #52 04.10.11 - 04:59
Eniten ehkä Patty ja Selma, koska he ovat niin tylsiä ja negatiivisia persoonia, eivätkä tarjoa sarjalle juuri mitään. Myös äänet ärsyttävät melko paljon.

Joo, Patty ja Selma ovat aika ärsyttäviä, juuri samasta syystä. Lisäksi he ilkeitä, kun yrittävät tuhota Homerin ja Margen avioliiton. Niiden äänet tosiaan ärsyttää epämukavasti. Itse asiassa ne ovat ärsyttävämpiä kuin Margen ääni.

Vs: Hahmo, jota vihaat
Vastaus #53 10.10.11 - 03:14
Vihaan Troy McClurea!! Ärsyttävä ääni ja olemus

Tästä asiasta voisin narista vaikka miten pitkään, mutta tyydyn sanomaan, että olen täysin eri mieltä kirjoittajan kanssa.

Olen samaa mieltä kanssasi, McClure on yksi hauskimmista julkkiksista Simpsoneissa. Miehellä on myös upea ääni ja osa sen videopätkistä ovat hauskoja. Saattaa olla että hän hieman ylpeä, mutta ei se ole toistaiseksi haitannut.

Vs: Hahmo, jota vihaat
Vastaus #54 16.09.13 - 16:10
Mun mielestä Lisa Simpson on välillä aika ärsyttävä mut en kuitenkaan vihaa sitä mut mä vihaan Patty ja Selma Bouvieria koska ne koko ajan dissaa Homeria joka on ihan mahti äijä

Vs: Hahmo, jota vihaat
Vastaus #55 27.09.13 - 13:08
En mä varsinaisesti ketään vihaa, mutta...

Smithers on kyllä niiin ärsyttävä hännystelijä että... Tyyppi on kelju Homerilla ja on helppo ymmärtää, miltä se Homerista tuntuu.

Myös Skinnerin äiti on aika ärsyttävä kun vahtii tätä joka asiassa. En tykkää.

Vs: Hahmo, jota vihaat
Vastaus #56 27.09.13 - 14:26
Smithers on kyllä niiin ärsyttävä hännystelijä että... Tyyppi on kelju Homerilla ja on helppo ymmärtää, miltä se Homerista tuntuu.
Jos muistan oikein, niin Smithers on ehkä hieman ihastunut Homeriin. Siinä jaksossa, kun Homer lavasti kuolemansa, jotta saisi vapaapäivän, niin Smithers ylisti Homeria hänen "poismenon" jälkeen.

Vs: Hahmo, jota vihaat
Vastaus #57 27.09.13 - 14:35
Smithers on kyllä niiin ärsyttävä hännystelijä että... Tyyppi on kelju Homerilla ja on helppo ymmärtää, miltä se Homerista tuntuu.
Jos muistan oikein, niin Smithers on ehkä hieman ihastunut Homeriin. Siinä jaksossa, kun Homer lavasti kuolemansa, jotta saisi vapaapäivän, niin Smithers ylisti Homeria hänen "poismenon" jälkeen.

Saattaa olla etten oo vielä nähnyt sitä jaksoa. Mutta yleensä se suhtautuu tai on suhtautunut Homeriin aika tylysti.

Vs: Hahmo, jota vihaat
Vastaus #58 27.09.13 - 16:05
Smithers on kyllä niiin ärsyttävä hännystelijä että... Tyyppi on kelju Homerilla ja on helppo ymmärtää, miltä se Homerista tuntuu.

Eikö Smithers pidä aika hyvin halveksuntansa omana tietonaan? Homer ei aina edes tajua, että Smithers inhoaa häntä.

Vs: Hahmo, jota vihaat
Vastaus #59 27.09.13 - 16:14
Smithers on kyllä niiin ärsyttävä hännystelijä että... Tyyppi on kelju Homerilla ja on helppo ymmärtää, miltä se Homerista tuntuu.
Jos muistan oikein, niin Smithers on ehkä hieman ihastunut Homeriin. Siinä jaksossa, kun Homer lavasti kuolemansa, jotta saisi vapaapäivän, niin Smithers ylisti Homeria hänen "poismenon" jälkeen.

Saattaa olla etten oo vielä nähnyt sitä jaksoa. Mutta yleensä se suhtautuu tai on suhtautunut Homeriin aika tylysti.
No, pitää myös muistaa, että Homer kiusasi Smithersiä lukiossa. En nyt muista jaksoa, jossa oli muutaman sekunnin takauma siitä.