Hahmo, jota en nyt niinkään vihaa, mutta en myöskään hirveästi pidä on Ralph, jonka kaikki kohtaukset perustuvat silkkaan tyhmyyteen.
Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 24.08.11 - 17:18Itse teininä sanon että minua tuon Lady Gagan tyyliset julkimot kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo autonmuttereita. Uuren jakson kyllä voi tsekata, mutta eipä tuommooset artistit kiinnosta. Sitten näitä muita yhtä kiinnostavia artisteja löytyy ties kuinka monen ämpärillisen verran.Eli et kulje harmaan massan mukana vaan elät omilla ehdoillasi. Good.
Itse teininä sanon että minua tuon Lady Gagan tyyliset julkimot kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo autonmuttereita. Uuren jakson kyllä voi tsekata, mutta eipä tuommooset artistit kiinnosta. Sitten näitä muita yhtä kiinnostavia artisteja löytyy ties kuinka monen ämpärillisen verran.
Eniten ehkä Patty ja Selma, koska he ovat niin tylsiä ja negatiivisia persoonia, eivätkä tarjoa sarjalle juuri mitään. Myös äänet ärsyttävät melko paljon.
Lainaus käyttäjältä: Jumbo Duff - 24.08.11 - 17:11Vihaan Troy McClurea!! Ärsyttävä ääni ja olemusTästä asiasta voisin narista vaikka miten pitkään, mutta tyydyn sanomaan, että olen täysin eri mieltä kirjoittajan kanssa.
Vihaan Troy McClurea!! Ärsyttävä ääni ja olemus
Smithers on kyllä niiin ärsyttävä hännystelijä että... Tyyppi on kelju Homerilla ja on helppo ymmärtää, miltä se Homerista tuntuu.
Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 27.09.13 - 13:08Smithers on kyllä niiin ärsyttävä hännystelijä että... Tyyppi on kelju Homerilla ja on helppo ymmärtää, miltä se Homerista tuntuu.Jos muistan oikein, niin Smithers on ehkä hieman ihastunut Homeriin. Siinä jaksossa, kun Homer lavasti kuolemansa, jotta saisi vapaapäivän, niin Smithers ylisti Homeria hänen "poismenon" jälkeen.
Lainaus käyttäjältä: Jarpeez - 27.09.13 - 14:26Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 27.09.13 - 13:08Smithers on kyllä niiin ärsyttävä hännystelijä että... Tyyppi on kelju Homerilla ja on helppo ymmärtää, miltä se Homerista tuntuu.Jos muistan oikein, niin Smithers on ehkä hieman ihastunut Homeriin. Siinä jaksossa, kun Homer lavasti kuolemansa, jotta saisi vapaapäivän, niin Smithers ylisti Homeria hänen "poismenon" jälkeen.Saattaa olla etten oo vielä nähnyt sitä jaksoa. Mutta yleensä se suhtautuu tai on suhtautunut Homeriin aika tylysti.