Simpsonit > Hahmot
Hahmo, jota vihaat
Finnish Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: Maximate - 08.03.14 - 23:26 ---Vanhoissa jaksoissa kun Lisaki teki kaikkea hauskaa: soitti bartin kanssa pilapuheluita moelle, nauroi katketakseen tikun ja takun väkivaltaisille vitseille, murtautui Homerin kanssa museoon ja oli muutenkin aivan tavallinen lapsi. Nykyään hän taas on koulussa aina yksinäinen (ennen hänellä oli kavereita) ja valittaa ärsyttävästi kaikista poliittisista ja ei poliittisista asioista. On mieleltään aivan kuin aikuinen vaikka on vasta 10 vuotias.
Tämä ärsyttää minuakin!
--- Lainaus päättyy ---
Tuo politiikkapelleily ei niinkään mua haittaa, vaan ennemminkin se että ennen Lisa oli mm. kaikkea muodikasta vastaan, ja nyt uusimmilla kausilla ollut "ensimmäisten joukossa" käyttämässä Applea, iPodia ja muita tuollaisia tuotteita.
Minne kadonnut se kapinahenki?
Jarpeez:
--- Lainaus käyttäjältä: Maximate - 08.03.14 - 23:26 ---Vanhoissa jaksoissa kun Lisaki teki kaikkea hauskaa: soitti bartin kanssa pilapuheluita moelle, nauroi katketakseen tikun ja takun väkivaltaisille vitseille, murtautui Homerin kanssa museoon ja oli muutenkin aivan tavallinen lapsi. Nykyään hän taas on koulussa aina yksinäinen (ennen hänellä oli kavereita) ja valittaa ärsyttävästi kaikista poliittisista ja ei poliittisista asioista. On mieleltään aivan kuin aikuinen vaikka on vasta 10 vuotias.
Tämä ärsyttää minuakin!
--- Lainaus päättyy ---
Lisa on 8 vuotias, eikä 10 vuotias.
Lisa on ollut jo monta vuotta inhokkini koko sarjassa. Ärsyttää se joka jaksoinen politiikasta ja eläinten suojelu lässytys. Voin melkein väittää, että kukaan 8 vuotias ei rupea kasvissyöjäksi omasta tahdostaan. Uskon, että vegetaristien/vegaanien lapset voi olla jo lapsena kasvisruokavalioisia, mutta ei normaalissa perheessä kasvanut lapsi.
nettas-:
Simpsoneissa ei ole hahmoa, jota mä erityisesti vihaisin, mutta Sherri ja Terri on kyllä ärsyttäviä, kun niistä huokuu sellainen ylimielisyys (tai sitten mä vain kuvittelen). Oli miten oli, tulee mieleen meidänkin luokan "täydelliset" tytöt, joista en myöskään pidä.
Vince_Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: nettas- - 10.03.14 - 01:42 ---Simpsoneissa ei ole hahmoa, jota mä erityisesti vihaisin, mutta Sherri ja Terri on kyllä ärsyttäviä, kun niistä huokuu sellainen ylimielisyys (tai sitten mä vain kuvittelen). Oli miten oli, tulee mieleen meidänkin luokan "täydelliset" tytöt, joista en myöskään pidä.
--- Lainaus päättyy ---
Ne kaksi ovatkin yhdet niistä hahmoista, joista en oo koskaan tykännyt. Juuri noiden mainitsemiesi "ylimielisyyden" ja "täydellisyyden" takia. Yhdessä jaksossa he jopa nauroivat Bartille, koska tämä ei tiennyt jotakin jostakin aiheesta. Aika ilkeää sellainen. >:(
Ja yksikätinen vanhojen aseiden kauppias (Shermanko se oli?) on yksi sellainen, josta en koskaan osannut tykätä. Jotenkin luotaan pois työntävä hahmo.
Mikko:
--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 10.03.14 - 10:14 ---Ja yksikätinen vanhojen aseiden kauppias (Shermanko se oli?) on yksi sellainen, josta en koskaan osannut tykätä. Jotenkin luotaan pois työntävä hahmo.
--- Lainaus päättyy ---
Herman. Sarjan alkuaikoina tekijät suunnittelivat kehittävänsä joka kerta erilaisen tarinan hänen kätensä puuttumiselle. Harmi, että Springfieldistä puuttuu sellainen kunnon vainoharhainen, salaliittoteorioita joka puolella näkevä sekopää. Ei Hermankaan oikein sitä paikkaa täytä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta