Simpsonit > Hahmot

Hahmo, jota vihaat

<< < (11/40) > >>

Bartman1:
Vihaan Margea, koska se on oikea ilonpilaaja >:(. Tosin joskus homer ärsyttää, koska se on niin tyhmä.

Smithers:
En vihaa ketään, mutta lähes jokainen hahmo ärsyttää välillä. Eniten ehkä Patty ja Selma, koska he ovat niin tylsiä ja negatiivisia persoonia, eivätkä tarjoa sarjalle juuri mitään. Myös äänet ärsyttävät melko paljon.

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Smithers - 02.10.11 - 00:48 ---Eniten ehkä Patty ja Selma, koska he ovat niin tylsiä ja negatiivisia persoonia, eivätkä tarjoa sarjalle juuri mitään. Myös äänet ärsyttävät melko paljon.

--- Lainaus päättyy ---

Joo, Patty ja Selma ovat aika ärsyttäviä, juuri samasta syystä. Lisäksi he ilkeitä, kun yrittävät tuhota Homerin ja Margen avioliiton. Niiden äänet tosiaan ärsyttää epämukavasti. Itse asiassa ne ovat ärsyttävämpiä kuin Margen ääni.

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Mr. Plow - 08.10.11 - 22:11 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jumbo Duff - 24.08.11 - 17:11 ---Vihaan Troy McClurea!! Ärsyttävä ääni ja olemus
--- Lainaus päättyy ---

Tästä asiasta voisin narista vaikka miten pitkään, mutta tyydyn sanomaan, että olen täysin eri mieltä kirjoittajan kanssa.

--- Lainaus päättyy ---

Olen samaa mieltä kanssasi, McClure on yksi hauskimmista julkkiksista Simpsoneissa. Miehellä on myös upea ääni ja osa sen videopätkistä ovat hauskoja. Saattaa olla että hän hieman ylpeä, mutta ei se ole toistaiseksi haitannut.

Vilzu30:
Mun mielestä Lisa Simpson on välillä aika ärsyttävä mut en kuitenkaan vihaa sitä mut mä vihaan Patty ja Selma Bouvieria koska ne koko ajan dissaa Homeria joka on ihan mahti äijä

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta