Simpsonit > Hahmot

Hahmo, jota vihaat

(1/35) > >>

Bartnes:
Tänne voi kirjoitella niistä hahmoista joita vihaatte tai joista ette pidä laisinkaan.

Omasta mielestäni hahmo jota vihaan on Disco stu, koska hän on mielestäni jollain tavalla todella ärsyttävä hahmo eikä edes esiinny paljoa jaksoissa ja toisena hahmona josta en pidä on ne hohottavat alienit Kang ja Kodos.He esiintyvät lähinnä vain treehouse of horror jaksoissa eivätkä oikein yritä tehdä muuta kuin syödä jonkun tälläisen kuvan minä olen heistä saanut, mutta kertokaa toki omat mielipiteenne :)

Jarpeez:

--- Lainaus käyttäjältä: Bartnes - 19.01.09 - 21:37 ---Tänne voi kirjoitella niistä hahmoista joita vihaatte tai joista ette pidä laisinkaan.

Omasta mielestäni hahmo jota vihaan on Disco stu, koska hän on mielestäni jollain tavalla todella ärsyttävä hahmo eikä edes esiinny paljoa jaksoissa ja toisena hahmona josta en pidä on ne hohottavat alienit Kang ja Kodos.He esiintyvät lähinnä vain treehouse of horror jaksoissa eivätkä oikein yritä tehdä muuta kuin syödä jonkun tälläisen kuvan minä olen heistä saanut, mutta kertokaa toki omat mielipiteenne :)

--- Lainaus päättyy ---
en mä vihaa melkein ketään paitsi sitä merimiestä, koska mua ärsyttää se kun hän sanoo "Yaark".  >:(

cowabunga:

--- Lainaus käyttäjältä: Jarnoman - 20.01.09 - 15:42 ---en mä vihaa melkein ketään paitsi sitä merimiestä, koska mua ärsyttää se kun hän sanoo "Yaark".  >:(

--- Lainaus päättyy ---

Noh mielipiteet kullakin, mutta itse tykkään kyseisestä hahmosta, koska se saa mut nauramaan yleensä aina, enemmän tai vähemmän  :P .
Heitetäämpä oma mielipide; itse en vihaa suoranaisesti mitään hahmoa, mutta joskus sillointällöin etenkin kauhujaksoissa esiintyvät alienit ärsyttävät, mutta se onkin luultavasti kauhujaksojen "vakiojuttu" että he esiintyvät niissä.

Duffman:
En oikeastaan vihaa ketään hahmoa, mutta vähiten pidän Sherristä ja Terristä, sillä he ovat aika ärsyttäviä eikä oikein tehe koskaan mitään hauskaa.

Täällä ei moni pidä Kangista ja Kodosista, mutta minusta he ovat hyviä ja naurettavia hahmoja. Etenkin heidän buhahahahahhahaa naurunsa on koomista.

^Lisa^:
En pidä ollenkaan Sherristä ja Therristä. He eivät vain kertakaikkiaan ole hauskoja hahmoja :(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta