Kirjoittaja Aihe: Who Shot Mr. Burns?  (Luettu 23254 kertaa)

Who Shot Mr. Burns?
12.01.09 - 21:05
Tässä aiheessa voi keskustella ainoasta kaksi-osaisesta jaksosta "Kuka ampui Johtajan?".

Itse näin sen 1-osan vasta kesällä 2007 DVD:ltä ja 2-osan syksyllä 2007 DVD:ltä.
Kun näin ton 1-osan niin olisin halunnut katsoa heti sen 2-osan, mutta kun mulle luvattiin että saan 7. kauden vasta mun syntymäpäivänä, mutta kyllä mä tiesin, että se ampuja oli Maggie. Jaksot on varmaan Simpsoneiden jännittävimmät jaksot mitkä on. Paras kohta oli se, kun Skinner löysi "Superhemmon" luokasta kuolleena.
Arvosana: 9.  :)
Viimeksi muokattu12.01.09 - 21:15 Kirjoittaja: Jarnoman

Vs: Who Shot Mr. Burns?
Vastaus #1 25.01.09 - 16:52
Ensimmäisen osan nähtyäni veikkasin syylliseksi Homeria tai Smithersiä... En olisi kyllä uskonut, että se olisi ollut Maggie. Mutta arvosanaksi antaisin 9:n.

Vs: Who Shot Mr. Burns?
Vastaus #2 03.03.09 - 09:55
Luin jostain että Fox järjesti kisan siitä, että ihmiset arvailisivat kuka ampui Burnsin.. voittona olisi se, että voittaja animoitaisiin uuteen jaksoon. No yksi ainoa ihminen perusteli, että se olisi Maggie, mutta koska häneen ei saatu yhteyttä millään, niin joku tekijöistä otti voittosumman joka oli siis vaihdettu rahasummaksi koska kukaan muu ei arvannut "murhaajaa" ja koko juttu unohdettiin.. aika ovelaa ::)

Vs: Who Shot Mr. Burns?
Vastaus #3 03.03.09 - 14:01
Näin ensimmäisenä toisen osan, ja ihmettelin, mitä on tapahtunut. Tiesin siis ennen kuka se ampuja oli, siis Maggie. Näin sen joskus vuonna 07. Toisen osan näinkin vasta 6. kauden DVDltä 08 kesällä. Kokonaisuudessaan tuo toistaiseksi ainoa kaksiosainen sarja kuuluu suosikkijaksoihini ja annan sille jopa arvosanan 9 ½.
                   Ei sarja, vaan
                   jakso! Sori  :-[

Hauskoja kohtia oli esim. kun Burns yritti varastaa Maggielta tikkarin ja toisessa osassa kuin Smithers meni todistamaan kirkon johonkin hommaan tekeleensä ja poliisi pidätti hänet.

Tulisipa lisää 2-osaisia jaksoja...
Viimeksi muokattu04.05.09 - 15:37 Kirjoittaja: Monorail

Vs: Who Shot Mr. Burns?
Vastaus #4 03.03.09 - 17:54
Olihan tuo helppo loppujen lopuksi mutta luulin kyllä Homeria ensiksi. Kauden extroissahan on erilaisia loppuja esim. Pukin Pikku Apuri tappaa Burnsin.

Vs: Who Shot Mr. Burns?
Vastaus #5 05.03.09 - 15:28
Vielä siitä kisasta: Hassua että ihmiset unohtivat koko jutun ku voittajaa ei ilmennyt..

Vs: Who Shot Mr. Burns?
Vastaus #6 05.03.09 - 17:11
Luin jostain että Fox järjesti kisan siitä, että ihmiset arvailisivat kuka ampui Burnsin.. voittona olisi se, että voittaja animoitaisiin uuteen jaksoon. No yksi ainoa ihminen perusteli, että se olisi Maggie, mutta koska häneen ei saatu yhteyttä millään, niin joku tekijöistä otti voittosumman joka oli siis vaihdettu rahasummaksi koska kukaan muu ei arvannut "murhaajaa" ja koko juttu unohdettiin.. aika ovelaa ::)
Olet väärässä.
Lainaus Jouni Paakkisen Simpsonit -kirjasta:
...Fox ottikesämysteeristä kaiken irti ja julisti kilpailun aiheesta. Kisan jujuna oli tietysti arvata, kuka ampui johtaja Burnsin, ja palkinnoksi oli määrä saada itsensä ikuistetuksi sarjan hahmona. Palkinnon sai rouva Fayla Gibson, joka ei edes katsonut Simpsoneita eikä liioin tiennyt oikeaa vastausta. Voittaja valitsi rahapalkinnon vaihtoehtona pääpalkinnolle... ;)

Vs: Who Shot Mr. Burns?
Vastaus #7 05.03.09 - 20:47
Anteeksi vääristyneestä ja harhaanjohtavasta tiedosta.. :-[     

Luin itse ilmeisesti jotain hiukan muunneltua tarinaa...

Vs: Who Shot Mr. Burns?
Vastaus #8 06.03.09 - 18:16
Anteeksi vääristyneestä ja harhaanjohtavasta tiedosta.. :-[     

Luin itse ilmeisesti jotain hiukan muunneltua tarinaa...
Tuskin Jouni Paakkinen valehtelisi.  ;)

Vs: Who Shot Mr. Burns?
Vastaus #9 07.03.09 - 16:26
Anteeksi vääristyneestä ja harhaanjohtavasta tiedosta.. :-[     

Luin itse ilmeisesti jotain hiukan muunneltua tarinaa...
Tuskin Jouni Paakkinen valehtelisi.  ;)


No niin niin.. tarkoitin kyllä että se mistä luin tuosta oli vääristynyttä tietoa, en lukenut sitä kirjasta..

Vs: Who Shot Mr. Burns?
Vastaus #10 19.04.09 - 14:24
Justiinsa katsoin 6. kauden ja heti perään 7. kauden. Nyt olen menossa 8. kaudessa. Mutta oli hauska katsoo pitkästä aikaan taas "Who Shot Mr. Burns?".
Ja tuli silmään se kohta, kun Maggie heräsi, koska samaan aikaan sanottiin, että kukaan meistä ei pystyisi murhaan.  ;)

Bartholomew Jo-Jo Simpson

Vieras
Vs: Who Shot Mr. Burns?
Vastaus #11 21.04.09 - 17:05
Mukava kaksi osainen erikois jakso. Itse en enää muista ketä ajattelin ampujaksi kun siitä on niin pitkä aika kun ensimmäisen
kerran näin nämä kaksi osaa, mutta aika ovelaa ja ideallista laittaa viaton Maggie ampumaan Burnsia.
Homer ei ainkaan olisi varmaan uskaltanut ampua johtajaa ;D
Viimeksi muokattu05.05.09 - 14:25 Kirjoittaja: Bartholomew Jo-Jo Simpson

Vs: Who Shot Mr. Burns?
Vastaus #12 21.04.09 - 18:00
Mukava kaksi osainen erikois jakso. Itse en enää muista ketä ajattelin ampujaksi kun siitä on niin pitkä aika kun ensimmäisen
kerran näin nämä kaksi osaa, mutta aika ovelaa ja ideallista laittaa viaton Maggie ampumaan Burnsia ;D
Homer ei ainkaan olisi varmaan uskaltanut ampua johtajaa ;D
No onhan Homer Burnsia lyönytkin, niin ei se täysin mahdoton ajatus olisi ollut

Vs: Who Shot Mr. Burns?
Vastaus #13 25.04.09 - 19:53
Kaikilla on varmasti pätevä motiivi tappaa Burns..

Vs: Who Shot Mr. Burns?
Vastaus #14 01.05.09 - 11:41
Itse näin ensimmäisen ja toisen osan joskus siinä vuonna 2003. Itse veikkasin Mr. Smithersiä syylliseksi.