Kirjoittaja Aihe: Who Shot Mr. Burns?  (Luettu 23252 kertaa)

Vs: Who Shot Mr. Burns?
Vastaus #15 02.09.09 - 17:54
Itse näin kyseisen jakson, oliko se nyt välillä 2003-2004. Kaikilla springfieldiläisillä olisi varmasti hyvä syy yrittää tappaa Mr. Burns. Onhan hän minunkin mielestäni aika häijy Simpsoneissa, mutta silti hyvä hahmo. Ei voi kyllä muuta sanoa.

Vs: Who Shot Mr. Burns?
Vastaus #16 05.10.09 - 19:36
Mukava kaksi osainen erikois jakso. Itse en enää muista ketä ajattelin ampujaksi kun siitä on niin pitkä aika kun ensimmäisen
kerran näin nämä kaksi osaa, mutta aika ovelaa ja ideallista laittaa viaton Maggie ampumaan Burnsia ;D
Homer ei ainkaan olisi varmaan uskaltanut ampua johtajaa ;D
No onhan Homer Burnsia lyönytkin, niin ei se täysin mahdoton ajatus olisi ollut
Tuo olisi totisesti miltei mahdoton ajatus, sillä toisessa osassa Burns sanoo, että Homerilla on erilaiset kädet ja sormet, jotka eivät kykenisi laukaisemaan luotia.

Vs: Who Shot Mr. Burns?
Vastaus #17 01.11.09 - 11:40
Loistavasti toteutettu kokonaisuus minun mielestäni, vaikka näin toisen osan ensiksi. :3 Kuitenkin hauska, ja jännittävä. Toivottavasti näemme tulevaisuudessa lisää tuon kaltaisia!

Vs: Who Shot Mr. Burns?
Vastaus #18 04.11.09 - 02:21
Yksi mun suosikkijaksoista, todella jännä ja omaperäinen. Ei tähänkään voi kyllästyä.
Homer oli ihan hulvaton kun sekos, koska johtaja Burns ei muistanut hänen nimeään. Mutta sehän hänessä juuri parhaita puoliaan onkin. :) Smithers oli myös todella hyvä tässä ja helppoa asettua hänen puolelleen. Kuka nyt haluaisi olla töissä jollakulla, joka ei tajua että joku toimintatapa on väärin. Doctor Hibbert oli myös hyvä kun se kysyi Wiggumilta, että osaako tämä ratkaista kuka on syyllinen.

Ai niin joo, mä näin ekan kerran TV!TV!:ltä (tai mikä se oli), ja silloinkin tykkäsin tästä todella paljon. Sitten oli monta vuotta kun en nähnyt ja nyt vasta äskettäin tämän vuoden puolella näin taas uudestaan. Onneksi. ;)

Vs: Who Shot Mr. Burns?
Vastaus #19 28.11.09 - 18:02
mä näin jakson joskus 2007-08 mää veikkasin homeria ja myös maggietä ;D

Vs: Who Shot Mr. Burns?
Vastaus #20 02.01.10 - 12:10
Kyllä minäkin ekan osan jälkeen ajattelin että se on Smithers, mutta sitten tajusin että tämähän on Simpsonit, joten jotain se ei voi olla noin ennalta arvattavaa.

Vs: Who Shot Mr. Burns?
Vastaus #21 15.01.10 - 09:22
Juonenkulku oli aikas sekava kakkososassa. Ekaksi pidätetään Smithers sitten Homer sitten huomataan että se olikin Maggie.


Aika turhauttava oli 2.osa mutta 1.osa oli tyydyttävä. Kokonaisarvo 8-

Vs: Who Shot Mr. Burns?
Vastaus #22 15.01.10 - 10:19
Juonenkulku oli aikas sekava kakkososassa. Ekaksi pidätetään Smithers sitten Homer sitten huomataan että se olikin Maggie.


Aika turhauttava oli 2.osa mutta 1.osa oli tyydyttävä. Kokonaisarvo 8-

Ampujan olisi siis pitänyt selvitä heti jakson alussa, ettei kukaan varmasti menisi sekaisin? ;)

Vs: Who Shot Mr. Burns?
Vastaus #23 02.06.10 - 19:16
ˌ
Viimeksi muokattu12.10.18 - 05:33 Kirjoittaja: Aksu Simpson

Vs: Who Shot Mr. Burns?
Vastaus #24 22.06.10 - 16:23
Juonenkulku oli aikas sekava kakkososassa. Ekaksi pidätetään Smithers sitten Homer sitten huomataan että se olikin Maggie.
Aika turhauttava oli 2.osa mutta 1.osa oli tyydyttävä. Kokonaisarvo 8-
Sehän juuri koko jakson mahtavin idea oli, että saadaan pompoteltua katsojaan sinne tänne erilaisten epäiltyjen vuoksi, aivan kuten normaalissa C.S.I jaksossakin konsanaan. Itseäni juuri sen vuoksi jaksoi tuo jakso kiinnostaa ylipäätänsä, ettei lopputulos ollut todella ennalta-arvattavaa tavaraa. Maggien syylisyys oli kyllä huipentuma, montakohan fania oikeasti arvasi kenen tekosia ampuminen oli?

Olisi kyllä mukavaa nähdä Simpsoneissa joskus toiste tällainen kaksiosainen jakso.

Vs: Who Shot Mr. Burns?
Vastaus #25 15.08.10 - 23:03
Tässä threadissa ei ole tainnut vielä olla mainintaakaan siitä, mistä tämän koko jakson idea oli lähtöisin. Kyseessähän oli parodia yhdestä kaikkien aikojen suosituimmasta tv-sarjasta - Dallasista.

Dallasin vihattua ja rakastettua päähenkilöä J.R. Ewingia ammuttiin keväällä 1980 kauden päätösjaksossa. Katsojien täytyi koko kesän ajan arvailla kuka oli vetänyt liipaisinta, itse asiassa siinä vaiheessa kukaan näyttelijöistäkään ei vielä tiennyt lopullista ratkaisua. Vedonlyöntitoimistot tarjosivat ihmisille mahdollisuuden lyödä vetoa ampujan puolesta, "I shot J.R." -paitoja painatettiin jne.

Vs: Who Shot Mr. Burns?
Vastaus #26 17.08.10 - 06:44
"I shot J.R."
Offtopic: Ellei muistini nyt petä, niin eikös Homerilla jossain jaksossa ollut kyseinen paita päällä?

Vs: Who Shot Mr. Burns?
Vastaus #27 12.12.10 - 02:40
Juonenkulku oli aikas sekava kakkososassa. Ekaksi pidätetään Smithers sitten Homer sitten huomataan että se olikin Maggie.
Aika turhauttava oli 2.osa mutta 1.osa oli tyydyttävä. Kokonaisarvo 8-

Olisi kyllä mukavaa nähdä Simpsoneissa joskus toiste tällainen kaksiosainen jakso.
Juuri näin, ideoitakin olisi itsellä todella paljon, jos saisin keksiä jakson kässärin... What a dream.... :)
"I shot J.R."
Offtopic: Ellei muistini nyt petä, niin eikös Homerilla jossain jaksossa ollut kyseinen paita päällä?
Mitenköhän iski itsellekkin muistikuva että tommoinen olisi ollut jossain jaksossa? Hmm....

Vs: Who Shot Mr. Burns?
Vastaus #28 24.12.10 - 00:38
Juonenkulku oli aikas sekava kakkososassa. Ekaksi pidätetään Smithers sitten Homer sitten huomataan että se olikin Maggie.


Aika turhauttava oli 2.osa mutta 1.osa oli tyydyttävä. Kokonaisarvo 8-

Ampujan olisi siis pitänyt selvitä heti jakson alussa, ettei kukaan varmasti menisi sekaisin? ;)
:D Aivan saletisti. ;) Mutta jakson juonihan olisi silloin aivan huono eikä  siinä olisi mitään kunnon jännitystä. Jaksossa on siis mukana hienoa poliisisarjojen tyyliä, eli syyllinen ei paljastu heti. Tämä on minun näkemykseni. Käsikirjoittaja teki hienoa työtä kirjoittaessaan jakson juonen tällaiseksi.
Viimeksi muokattu28.12.10 - 22:53 Kirjoittaja: Vince_Simpson

Vs: Who Shot Mr. Burns?
Vastaus #29 03.01.11 - 14:41
Kun näin ensimmäisen kerran osan 1, tiesin, ettei ampuja ollut Smithers, se olisi ollut liian selvää ja helppoa. Tosin en olisi millään tiennyt, että ampuja oli Maggie.
Nähdessäni osan 2, jossa löydettiin Simpsoneiden DNA ja Homer pidätettiin, tiesin, ettei Homer ollut syyllinen. Ei tietenkään, ase oli Aben ja Mr. Burns oli sanonut Homerin nimen vain, koska se oli ainoa asia, mitä hän osasi sanoa.

Minua nauratti kauheasti, kun eräs ystäväni pelästyi osa 1:n lopussa olevaa Hibbertiä, joka katsoo kameraan.
Itselläni ei ole osa 1:stä boxilla, mutta osa 2 on. Viihdyttävä :D