Lainaus käyttäjältä: Esnaced - 07.10.07 - 12:09Lainaus käyttäjältä: Snake3 - 07.10.07 - 11:07mun mielestä se mafia maailma Mafian Maailmassa oli hyvä kohtaus se kun Marge huutaa "Koulukyyti Nelson!" sitten Nelson vastaa "Ihan kohta!" ja heittää oravaa kivellä ja sanoo/kirjoittaa "Wow, oravat eivät pidä kivistä."se oli munki mielestä hyva ja sit ku homer ja bart nauraa niitte aseitten kaa ;D
Lainaus käyttäjältä: Snake3 - 07.10.07 - 11:07mun mielestä se mafia maailma Mafian Maailmassa oli hyvä kohtaus se kun Marge huutaa "Koulukyyti Nelson!" sitten Nelson vastaa "Ihan kohta!" ja heittää oravaa kivellä ja sanoo/kirjoittaa "Wow, oravat eivät pidä kivistä."
mun mielestä se mafia maailma
Ehottomasti kerittiläinen keskuukdessamme. Aivan hiton loistava jakso! Sille saa aina nauraa kunnolla, ja muutenkin lempijaksojani ;D
aivan mahtaviahan ne kaikki on... mutta 10 kauden Kruddy, Kruddy Sunday
näitä on monta aina tulee eri jakso mieleen. jakson nimeä on muista, mut siinä lopussa Homer ja Bart on kalassa ja puhuu siinä jotain, ni se on nyt ainaki mieleenpainuvin. se tuliki tossa vähän aikaa sitten.myös salaiset kansiot tyyppinen jakso oli mieleenpainuva, kun Burns oli saanut yöksi radioaktiivista ainetta itseensä ja Sprinfieldiläiset luuli sitä alieniksi.
Lainaus käyttäjältä: peikkko - 21.01.07 - 00:09näitä on monta aina tulee eri jakso mieleen. jakson nimeä on muista, mut siinä lopussa Homer ja Bart on kalassa ja puhuu siinä jotain, ni se on nyt ainaki mieleenpainuvin. se tuliki tossa vähän aikaa sitten.myös salaiset kansiot tyyppinen jakso oli mieleenpainuva, kun Burns oli saanut yöksi radioaktiivista ainetta itseensä ja Sprinfieldiläiset luuli sitä alieniksi.Juu se oli hyvä jakso