Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu
Mieleenpainunein jakso
santtu97:
Nuori nero 1.tuotantokauden heti toinen jakso koska se on lempijaksoni
SmiQ Jr:
Mieleenpainunein jakso on ehdottomasti kolmannen tuotantokauden jakso "Bart`s friend fell in love"... Aloitin Simpsonien katsomisen kun avasin TV:n ja sieltä tuli juuri tuo jakso... Jakso on edelleen yksi lemppareistani ;D
Raptora:
Tiedättekö, mikä sen jakson nimi(ja miltä tuottikselta) on, jossa Bart saa kokeesta 100/100 ja hänelle pidetään "hienot" juhlat, ja jossain leikissä Ralph vaan pyörii olohuonetta ympäri ja hokee jokaisen kohdalla "duck duck duck duck duck duck duck duck"? Se on vaan niin paras :D
onkelmalapsi:
^Aww, tuo on niin tähti jakso. : D Hahaa, Duck duck duck duck !^^
numero 1, joku kauhujentalo. ^^ Se missä noita taikoo kaikki juuri siksi mihin on pukeutunut. ^^ joo, selittäminen on minun alaani. ^^ Yksi parhaimmista kohdista on se, kun Hans Moleman (?) muuttuu myyräksi ja sanoo: ' En ollut edes puvussa.' ^^
numero 2, taaskin kauhujentalo. ^^ Se missä Ned alkaa näkemään miten hahmo, jota hän on juuri koskettanut, kuolee. ^^ Loppu on varsinkin aivan mahtis. Ja se loppu musiikki, awwieh. ^^
numero 3, se missä Lisa alkaa tapailla Nelsonia. Kuten jotkut ehkä tietävät, rakastan tätä jaksoa. ^^ Heidän ensisuudelmansa on niin söpö.^^ minä en ainakaan ole ottanut siitä kohdasta kuvaa ja laittanut sitä tietokoneeni ja puhelimeni taustakuvaksi.. ^^
t0mm1:
Se jakso on yks mun lemppareista, kun Springfieldin Ala-Asteen opettajat menevät lakkoon. Tykkään tästä jaksosta, koska siinä oli paljon hyviä vitsejä ja hyvä "juoni".
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta