Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu

Mieleenpainunein jakso

<< < (9/91) > >>

moex:
rangaistus ;D , gabbo vai krusty. Kauhujen talot on aika tylsiä nykyää, ku oon nähny kaikki :D

Snake:

--- Lainaus käyttäjältä: moex - 25.09.07 - 19:06 ---rangaistus ;D , gabbo vai krusty. Kauhujen talot on aika tylsiä nykyää, ku oon nähny kaikki :D

--- Lainaus päättyy ---

En oo nähnyt kaikkia kauhujen taloja.. Kai  :P
Pari on ehkä vielä, ja yhden olen nähnyt puoliksi.. Onneksi se meni nauhalle  ;D

moex:
kauhujen talo osa VII ja Hurricane Ned - en muista suomen kielistä nimee ;D

thebart:
Muistan kun repesin kaverin kaa siihen jaksoon missä kerrottiin niitä vanhoja juttuja kirjastossa ja sitten Bart oli Mozart ja se kuoli, sitten sen sisko Saliero vai mikä olikaan (lisa) meni sinne ruhtinaan luo ja siellä oli Beethoven (Nelson) ja se soitti pianoa, sitte se kuningas sano: Julistan kaiken muun musiikin turhaksi ja Nelson: Hahahahaa hahahahaa siitä beethoovenin jutusta.. ja kokoajan kelattiiin siihen kohtaan!! Ja toinen oli se kun Bart ja Milhouse pysäytti ajan ja Homer söi donitseja se ei saanu niitä kun bart otti ne koko ajan pois. Sitte se yritti tappaa ittensä puukolla mutta pojat vaihto sen banaaniksi ja homer itki, sitte ne otti siltä vaatteet pois ja haki Nelsonin ja se sano Haa ja sitte ne otti siltäkin vaatteet pois ja Nelson lopetti Haa???? Pikkusen me räkätettiin sille!! Ja kun me koko ajan kelattiin sitä..  Tuli aika pitkä juttu.. Toi jäin mieleen, tietysti kaikki on mielessä mutta toi niin erityisesti.. ;D

moex:
en muista tota jaksoo. Missä kaudessa toi on? :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta