Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu
Mieleenpainunein jakso
Joulupukki X:
--- Lainaus käyttäjältä: jonzku1 - 11.09.08 - 15:37 ---Mieleenpainuvin on se kun Homer tulee läskiksi eli läskihomer. Se jäi mieleen koska se on vaan niin läski. :o
--- Lainaus päättyy ---
Varmaankin sen takia koska se oli siinä niin massiivinen.. No kuitenkin, minulle on jäänyt mieleen tuo Homer, Valittu jossa Homer siis liittyy Kivenhakkaajiin, joka on yksi lempijaksoistani. Muistan varsinkin kohdat, kun Homer ajaa töihin ja Homerin tultua parkkipaikalle, Marge tervehtii Homeria piikkiaidan takaa, eli jakson mukaan Simpsoneiden talo olisi Voimalan vieressä. Myös se, kun Vaari myöntää kuuluvansa Kivenhakkaajiin, ja huomaa myös olevansa homojen ja lesbojen liiton puheenjohtaja, ja Kommunistipuolueen jäsen, jonka jäsenlipukkeen Homer ottaa:" I Take that."
Jarpeez:
Se taitaa olla Robotti Homer, koska se näytettiin ekan kerran mun syntymäpäivänä 18.9 :) ja se kun Lisalta kuoli siinä jaksossa 3 kissaa. :'(
Zoidberg:
Varmaankin Duffless 4 kaudelta aluksi oli todella hyvä kun katsoin sen, mutta nykyään ei enään iske
Homer Simpson:
Omasta mielestäni mieleenpainuvin jakso on Rokkiloma. Homer menee siinä jaksossa Rokkileirille. Pidän tästä jaksosta, koska se on hauska.
^Lisa^:
Mun suosikkeja ovat Kauhujen Talo jaksot. Pienenä tosin pelkäsin niitä, mutta nykyään on hauska katsoa niitä, kun ne on niinkuin pelottavalla tavalla hauskoja ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta