Simpsonit > Hahmot
Bartin hölmöin tempaus
homersexual:
--- Lainaus käyttäjältä: Circus - 24.01.09 - 18:10 ---Kolme parasta.Ekana oli se megafoni juttu jossa Bart huutaa megafoniin niin lujaa että kaikki Springfieldin ikkunat särkyy ja toisena tulee
se aprillipila jonka Bart teki Homerille kun osti sen tärisevän duff tölkin. Kolmantena tulee se kun Bart huijaa ihmisiä valehäihin
jotta saisi ilmais lahjoja ja kaikki uskovat häntä vaikka Bart jää kiinni tekosestaan ;D Siinä Bartin top 3 tempausta
minun listallani!
--- Lainaus päättyy ---
Minunkin mielestäni 2 ekaa on parasta, mutta vaihtaisin itse kolmoseks sen jakson (en muista nimee) jossa Bart aikoo hypätä kanjonin yli,mutta Homer astuu sen rulliksen päälle ja laskee itse alas, sitten kun sitä viedään baareilla ylös auto ajaa puuta päin ja homer tippuu uudestaan. Se kolaroitu ambulanssi näkyy siinä Moviessakin kun Homer ja Bart laskeutuu mopolla sitä lasikupua
Bartholomew Jo-Jo Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: homer123 - 05.05.09 - 00:20 ---varmaan se kun bart on luokkaretkellä poliisiasemalla ja kokoaa niistä megafoneista sellaisen jonon ja huutaa sinne:TESTING! ja kaikki springfieldin ikkunat hajoaa!
--- Lainaus päättyy ---
Juu sanoisin myös, että tuo megafoni juttu on yksi älyttömimmistä ja sitten se kun yrittää skeitata rullalaudalla sen kanjonin yli.
Se on myös hauska jossa Bart huijaa ihmisiä valehäihin jotta saisi itse kaikki lahjat. Onhan niitä paljon muitakin, mutta nuo nyt tuli mieleen ja
onhan kaikki Bartin temput aika älyttömiä ;D
Monorail:
Megafoni ja Australia ovat hölmöimmät, koska niistä tuli niin paljon hauskoja seuraamuksia.
Ai niin, onhan se kuurona USAN lipulle pyllistäminen aika juttu, koska se sai Simpsonit Eurooppaan ja Bartista tuli ihmisten pilkattava.
lari:
Onhan niitä paljon, mutta tässä muutamia:
- aiheutti Homerin sairaalareissun oluttölkki-pilallaan.
- hankki Milhousen FBI:n halutuimmat-listalle.
- laittoi useita megafoneja peräkkäin ja sanoi niihin "testing", minkä seurauksena kaupungin kaikki lasiset esineet rikkoutuivat.
- järjesti häälahjahuijauksen, minkä seurauksena hän joutui nuorisovankilaan.
- aiheutti koulunsa tuhoutumisen junan avulla.
Finnish Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: lari - 26.10.10 - 22:19 ---Onhan niitä paljon, mutta tässä muutamia:
- aiheutti Homerin sairaalareissun oluttölkki-pilallaan.
- hankki Milhousen FBI:n halutuimmat-listalle.
- laittoi useita megafoneja peräkkäin ja sanoi niihin "testing", minkä seurauksena kaupungin kaikki lasiset esineet rikkoutuivat.
- järjesti häälahjahuijauksen, minkä seurauksena hän joutui nuorisovankilaan.
- aiheutti koulunsa tuhoutumisen junan avulla.
--- Lainaus päättyy ---
Missä jaksossa Milhouse oli FBIn halutuin? Mutta löytyy näitä, mm. tyhmä on se lentokonetempaus, jolloin Bart lensi yksin ja rikkoi sääntöjä, ja vielä tuo oluttölkkiaprillipila.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta