Kirjoittaja Aihe: Tulevaisuusjaksot  (Luettu 13709 kertaa)

Tulevaisuusjaksot
25.10.08 - 13:37
Paras tulevaisuus -jakso on Tulevaisuus, koska Rod ja Todd on homoja ja Lisa on Presidentti.  ;)

Duffless

Vieras
Vs: Tulevaisuusjaksot
Vastaus #1 25.10.08 - 13:54
Itse en ole nähnyt noista muuta kuin jakson "Lisan häät" ,joten äänestin sitä. Hauskin kohta siinä on se kun Simpsonit ottavat vastaan sen Britin(jonka kanssa Lisa oli menossa naimisiin) ja se Brittanian lippu syttyy tuleen ja menee mutaiseksi.  ;D

Vs: Tulevaisuusjaksot
Vastaus #2 25.10.08 - 20:57
Lisan Häät on aivan legenda. Tuo uusin tulevaisuusjakso on myös kelvollinen, mutta keskimmäisestä en pidä yhtään. Se on vaan kammottavalla tavalla tyhmä eikä yhtään hauska jakso.

Vs: Tulevaisuusjaksot
Vastaus #3 26.10.08 - 00:12
Muistaakseni Lisan häät sijoittuu vuoteen 2010. Jos Simpsonit siis jatkuu kauteen 21 asti niin sittempä tuleekin ristiriitoja.  ;D

Vs: Tulevaisuusjaksot
Vastaus #4 30.10.08 - 15:08
Lisan häät, koska siinä on hassu kohtaus se, kun se lippu syttyy tuleen. Vaikka tuona 2010 vuotena tuskin on Lisa noin vanha, sehän on jo seuraava vuosi! Sitä paitsi en muista muista mitään.
Viimeksi muokattu08.05.09 - 13:30 Kirjoittaja: Monorail

Green Day

Vieras
Vs: Tulevaisuusjaksot
Vastaus #5 04.11.08 - 21:50
Tulevaisuus, koska Bart ja Ralph on parhaita kavereita ja siinä jaksossa käytettiin paljon sitä "Smell you later" repliikkiä. :)

ultimate-guy

Vieras
Vs: Tulevaisuusjaksot
Vastaus #6 13.02.09 - 13:30
eikös se kurkistus tulevaisuuten ole se jakso missä on se intiaani?

Vs: Tulevaisuusjaksot
Vastaus #7 13.02.09 - 14:01
eikös se kurkistus tulevaisuuten ole se jakso missä on se intiaani?
ei. Se jakso jossa on intiaani on TULEVAISUUS.  :)

Vs: Tulevaisuusjaksot
Vastaus #8 28.02.09 - 20:03
Nämä ovat kyllä niin nerokkaita ja väärinymmärrettyjä jaksoja sarjan historiassa. Kun olen seurannut yleistä keskustelua näistä tulevaisuusjaksoista, useimmat fanit ovat ärsyyntyneet niistä, syystä jos toisesta. On niin huvittavaa kun tekijät keksivät kaikkea huvittavaa kuten että I-podit ruoskivat ihmiskuntaa, tai lentäviä autoja ja kaikkea suurta tegnologiaa, ne nörtit loistavat näissä jaksoissa!! Ehkä hiukan suurentelen tätä, mutta kuka oikeasti keksii tuollaista?..Futuramakin on hyvä esimerkki...

Vs: Tulevaisuusjaksot
Vastaus #9 01.03.09 - 14:05
Lisan häät olen nähnyt kaikkein useimmiten, jonka vuoksi alkanut hieman tylsistyttämäänkin. Ääni meni tällä kertaa jaksolle tulevaisuus, harvemmin nähty jakso joten mielenkiintoinen edelleen, tapahtumat hauskoja sekä toimivaksi kokonaisuudeksi saatu, ottaen huomioon aiheen osittaisen vaikeuden.

Vs: Tulevaisuusjaksot
Vastaus #10 19.05.11 - 21:29
Itse en ole nähnyt noista muuta kuin jakson "Lisan häät" ,joten äänestin sitä. Hauskin kohta siinä on se kun Simpsonit ottavat vastaan sen Britin(jonka kanssa Lisa oli menossa naimisiin) ja se Brittanian lippu syttyy tuleen ja menee mutaiseksi.  ;D
Itsekin olen nähnyt ton mutta siinä se  on hauskaa kun ihmiset on robotteja ja sellasii  ;D ;D ;D ;D    niin mutta bart olisi ollu hyvä vaimo ollu lisalle  :doh:

Vs: Tulevaisuusjaksot
Vastaus #11 19.05.11 - 22:58
Itse en ole nähnyt noista muuta kuin jakson "Lisan häät" ,joten äänestin sitä. Hauskin kohta siinä on se kun Simpsonit ottavat vastaan sen Britin(jonka kanssa Lisa oli menossa naimisiin) ja se Brittanian lippu syttyy tuleen ja menee mutaiseksi.  ;D
Itsekin olen nähnyt ton mutta siinä se  on hauskaa kun ihmiset on robotteja ja sellasii  ;D ;D ;D ;D    niin mutta bart olisi ollu hyvä vaimo ollu lisalle  :doh:
En halua leikkiä ylläpitäjää, mutta kannattaa lukea säännöt. Miten muka Bart voi olla Lisan vaimo!?  ::)

Vs: Tulevaisuusjaksot
Vastaus #12 20.05.11 - 00:12
Mulla on parhaat muistikuvat vain Lisan häistä, jonka siis minäkin olen nähnyt useimmin noista kolmesta. Voi olla, että olen Kurkistus tulevaisuuteen -jakson nähnyt, mutta en ole varma. Tuota ensimmäistä en ehkä ole nähnyt, ei se ainakaan sano mitään. Lisan häät on muuten ihan kelpo, mutta liian usein nähtynä alkaa kyllästyttää. Paras vitsi siinä on kai se Englannin lipun palaminen ja joutuminen lantakasaan. Se on aika osuva läppä, missä se robomuija ei ymmärrä nuorten käyttäytymistä ja mies sanoo, että ei tietenkään kun on robotti. Pakko antaa Lisan häille äänensä, kun muut eivät sano mitään.

En halua leikkiä ylläpitäjää, mutta kannattaa lukea säännöt. Miten muka Bart voi olla Lisan vaimo!?  ::)
Totta, sehän olisi silloin insesti. Bart ja Lisahan ovat sisaruksia.

Vs: Tulevaisuusjaksot
Vastaus #13 03.06.11 - 19:48
Mielestäni paras on Lisan häät. Tästä kertoo jo ihan se, että en edes tunnu muistavan kunnolla Tulevaisuus- tai Kurkistus tulevaisuuteen -jaksoja, jotka ovatkin jo sitten niiltä huonommilta kausilta. Lisan häät -jaksossa hauskinta oli seurata Homerin ja muun perheen sikailuja, tietysti nolaten Lisan tämän tulevan miehen edessä. ;D

Vs: Tulevaisuusjaksot
Vastaus #14 26.12.11 - 22:27
Sain uuden suosikin. Uusi suosikkini on 23. kauden Holidays of Future Passed Christmas.
Perusteluna on se, että siinä oli paljon viihdettä ja myös jatkoa edelliseen tulevaisuusjaksoon, jossa Bart seurusteli Jendan kanssa.  ;)