Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu

Tulevaisuusjaksot

<< < (3/10) > >>

Simpsons-fan:

--- Lainaus käyttäjältä: Duffless - 25.10.08 - 13:54 ---Itse en ole nähnyt noista muuta kuin jakson "Lisan häät" ,joten äänestin sitä. Hauskin kohta siinä on se kun Simpsonit ottavat vastaan sen Britin(jonka kanssa Lisa oli menossa naimisiin) ja se Brittanian lippu syttyy tuleen ja menee mutaiseksi.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Itsekin olen nähnyt ton mutta siinä se  on hauskaa kun ihmiset on robotteja ja sellasii  ;D ;D ;D ;D    niin mutta bart olisi ollu hyvä vaimo ollu lisalle  :doh:

Jarpeez:

--- Lainaus käyttäjältä: Simpsons-fan - 19.05.11 - 21:29 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Duffless - 25.10.08 - 13:54 ---Itse en ole nähnyt noista muuta kuin jakson "Lisan häät" ,joten äänestin sitä. Hauskin kohta siinä on se kun Simpsonit ottavat vastaan sen Britin(jonka kanssa Lisa oli menossa naimisiin) ja se Brittanian lippu syttyy tuleen ja menee mutaiseksi.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Itsekin olen nähnyt ton mutta siinä se  on hauskaa kun ihmiset on robotteja ja sellasii  ;D ;D ;D ;D    niin mutta bart olisi ollu hyvä vaimo ollu lisalle  :doh:

--- Lainaus päättyy ---
En halua leikkiä ylläpitäjää, mutta kannattaa lukea säännöt. Miten muka Bart voi olla Lisan vaimo!?  ::)

Vince_Simpson:
Mulla on parhaat muistikuvat vain Lisan häistä, jonka siis minäkin olen nähnyt useimmin noista kolmesta. Voi olla, että olen Kurkistus tulevaisuuteen -jakson nähnyt, mutta en ole varma. Tuota ensimmäistä en ehkä ole nähnyt, ei se ainakaan sano mitään. Lisan häät on muuten ihan kelpo, mutta liian usein nähtynä alkaa kyllästyttää. Paras vitsi siinä on kai se Englannin lipun palaminen ja joutuminen lantakasaan. Se on aika osuva läppä, missä se robomuija ei ymmärrä nuorten käyttäytymistä ja mies sanoo, että ei tietenkään kun on robotti. Pakko antaa Lisan häille äänensä, kun muut eivät sano mitään.

--- Lainaus käyttäjältä: Jarpeez - 19.05.11 - 22:58 ---En halua leikkiä ylläpitäjää, mutta kannattaa lukea säännöt. Miten muka Bart voi olla Lisan vaimo!?  ::)

--- Lainaus päättyy ---
Totta, sehän olisi silloin insesti. Bart ja Lisahan ovat sisaruksia.

Mr. X:
Mielestäni paras on Lisan häät. Tästä kertoo jo ihan se, että en edes tunnu muistavan kunnolla Tulevaisuus- tai Kurkistus tulevaisuuteen -jaksoja, jotka ovatkin jo sitten niiltä huonommilta kausilta. Lisan häät -jaksossa hauskinta oli seurata Homerin ja muun perheen sikailuja, tietysti nolaten Lisan tämän tulevan miehen edessä. ;D

Jarpeez:
Sain uuden suosikin. Uusi suosikkini on 23. kauden Holidays of Future Passed Christmas.
Perusteluna on se, että siinä oli paljon viihdettä ja myös jatkoa edelliseen tulevaisuusjaksoon, jossa Bart seurusteli Jendan kanssa.  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta