Kirjoittaja Aihe: Millainen Simpsonien viimeinen jakso voisi olla?  (Luettu 40631 kertaa)

Duffless

Vieras
Eli tänne ehdotuksia minkälainen Simpsonien kaikista viimeinen jakso voisi teidän mielestä olla.
Mun mielestä siinä voisi olla esim.

Ainakin tunnin pituinen jakso.

Vuosi 2025
-Kaikki Springfieldiläiset lapset olisi jo aikuisia ja aikuiset olisi jo vanhoja.

Juhlat
Homer ja Marge olisivat kutsuneet kaikki tutut ja lähisukulaiset kylään ja talo olisi täynnä.

Muistelujakso
-Siinä muistellaisiin kaikkia legendaarisimpia kohtauksia Simpsoneista.

Huippuvierailija
esim. vaikkapa itse Matt Groening tulisi kylään.

+Jotain sälää kuten esim. Lisan tai Bartin lapsia,Mr Burns olisi vielä elossa supervanhana,Maggie olisi aikuinen ja puhuisi jo...

Sit loppu teksteissä tulis joku huippu musiikki vuosien varrelta ja lisää pätkiä Simpsoneista.

Luulen,että se tulee olemaan kuitenkin aikapaljon erilainen kuin tuo mun viritelmä.  ;)

Vois ehkä olla myös joku ekan jakson tapainen,mutta vaan paaaaljon myöhemmin.

Edit. Muokkasin vähän..
Viimeksi muokattu08.11.08 - 14:35 Kirjoittaja: Duffless

Tuohon vielä lisäisin että olisipa ainaki tunnin pituinen jakso.

Duffless

Vieras
Tuohon vielä lisäisin että olisipa ainaki tunnin pituinen jakso.

Joo,unohdin sen itse laittaa mutta niin pitäs olla.  ;)

Kyllä tunnin pituinen jakso jossa muisteltaisiin legendaarisia kohtauksia olisi ihan kiva. Pelkään että tämä viimeinen jakso tulee ilmestymään parin vuoden sisällä. Tämä on pelkkä veikkaus mutta luulen että simpsoneita ei tehdä enään kauaa.

Kyllä tunnin pituinen jakso jossa muisteltaisiin legendaarisia kohtauksia olisi ihan kiva. Pelkään että tämä viimeinen jakso tulee ilmestymään parin vuoden sisällä. Tämä on pelkkä veikkaus mutta luulen että simpsoneita ei tehdä enään kauaa.
Ääninäyttelijöillä on vielä sopimus neljästä seuraavasta kaudesta edelleen, jos et sitä tiennyt...
Viimeksi muokattu21.10.08 - 21:31 Kirjoittaja: Patentti

Kyllä tunnin pituinen jakso jossa muisteltaisiin legendaarisia kohtauksia olisi ihan kiva. Pelkään että tämä viimeinen jakso tulee ilmestymään parin vuoden sisällä. Tämä on pelkkä veikkaus mutta luulen että simpsoneita ei tehdä enään kauaa.
Ääninäyttelijöillä on vielä sopimus neljästä seuraavasta kaudesta edelleen, jos et sitä tiennyt...
Tuo ääninäyttelijöiden diili ei käytännössä takaa yhtään mitään, ennen kuin Fox oikeasti päättää sarjan jatkumisesta. Se on korkeintaan hyvä enne siitä, että sarja jatkuu ainakin kauteen 23 saakka.

Vuosi 2025 + Juhlat, koska olis hauska tietää minkälaisia ne oikeesti on vanhoina ja Hauskat Bileet. ;)

Kyllä tunnin pituinen jakso jossa muisteltaisiin legendaarisia kohtauksia olisi ihan kiva. Pelkään että tämä viimeinen jakso tulee ilmestymään parin vuoden sisällä. Tämä on pelkkä veikkaus mutta luulen että simpsoneita ei tehdä enään kauaa.

Eikös MG ihan julkisesti sanonut että alunperin oli halukas tekemään jakson jokaiselle vuodenpäivälle.
Tätä sitten spekuloitiin aikaa taaksepäin että kaudessa 20 olisi siten vain neljä (4) jaksoa jos oikein muistan!!
Noh, näinhän ei kuitenkaan näytä olevan, onneksi.

Mjoo.. voishan se tunnin jakso olla.. tai ylikin. Enpä nyt usko, että Simpsoneja oikeasti lähiaikoina lakkautettaisiin, joten siitä saamme vielä nauttia.

Päätösjakso voisi olla vaikkapa tällainen:

Homerista on vihdoinkin tullut kunnon mies ja hän on jättänyt juopottelunsa taakse. Bart olisi edelleen keppostelija, Lisa olisi päässyt Springfieldin kaupunginjohtajaksi, Maggie olisi jo teini-ikäinen ja tottakai osaisi jo puhua, sekä Marge olisi ihan normaali hössöttävä perheenäiti.

Jaksossa voitaisiin näyttää luonnollisesti Simpsonien parhaita paloja vuosien varrelta, sekä siellä voisi olla monenlaisia vierailevia tähtiä. Lisäksi koko seuraavan kuukauden näytettäisiin kaikki vanhat tuotantokaudet <33.

Jos Simpsonit loppuvat. Simpsonien päätösjakso voisi olla yli tunnin mittainen erikoisjakso, jossa Springfieldissä olisi juhlat. Vaikka koskettava päätösjakso. Toivottavasti Simpsonit eivät lopu vielä moneen vuoteen. Onhan niistä jo tehty 20 tuotantokautta. Ei kannata lopettaa, kun on vielä huipulla.

Itseasiassa huipulla kannattaa lopettaa, jotta kaikilla jää hyvä maku simpsoneista. : )

^Lisa^

Vieras
Itseasiassa huipulla kannattaa lopettaa, jotta kaikilla jää hyvä maku simpsoneista. : )

Juuri näin. Ei ole järkeä tehdä todella pitkää sarjaa joka huononee kausi kauden myötä (En nyt tarkoita että Simpsonit olisivat huonontuneet.) vaan on fiksumpaa lopettaa sellaiseen jaksoon josta jäisi hyvä maku.  :)

MUOKS! 30.12.-08

Luin juuri uusimmasta Suosikista jossa oli Matt Groeningin haastattelu. Hän paljasti siinä että tulevaisuudessa on tulossa jakso jossa Maggie on aikuinen ja hänen äänenään tomii Jodie Foster ;D Tämä nyt ei ole ehkä oikeassa keskustelussa, mutta paljastimpa vaan :)
Viimeksi muokattu30.12.08 - 11:38 Kirjoittaja: ^Lisa^

Luin juuri uusimmasta Suosikista jossa oli Matt Groeningin haastattelu. Hän paljasti siinä että tulevaisuudessa on tulossa jakso jossa Maggie on aikuinen ja hänen äänenään tomii Jodie Foster ;D Tämä nyt ei ole ehkä oikeassa keskustelussa, mutta paljastimpa vaan :)
Oho, ai että oikein tällaista. No onhan sitä kyllä odotettukkin jo, että Maggie viimein puhuu. Oliko tämä haastattelu joulukuun numerossa? Voisi sen ostella ja luskella sitten. (-:

Asiaan.

Itse toivoisin totta kai pidennettyä jaksoa, kuten speciaali ja viimeisten jaksojen yleensä onkin hyvä olla fiiliksenkin vuoksi. En ole tarkemmin pohtinut, että minkälaisen haluaisin viimeisen jakson olevan, mutta en toivoisi ainakaan mitään juhla juttua/muistelu jaksoa ainoastaan. Loppuun olisi mukava saada jokaisesta hahmosta ketä on hieman näkyvämmin ollut esillä niin kuva, jostain kohtauksesta. Lisäksi lopussa voisi näyttää muutaman parhaan kohtauksen, mutta ei kuitenkaan käytettäisi siihen koko jaksoa.

Toiveissa olisi siis monipuolinen jakso, joka ei keskity pelkkään muisteluun. Haastavaa sen teko tulee varmasti olemaan, mutta toivottavasti tekijät onnistuvat siinä hyvin.

^Lisa^

Vieras
Tämä haastattelu oli Tammikuun numerossa. Lehti tuli kylläkin poikkeuksellisesti jo Joulukuun viimeisellä viikolla

Vois se päätösjakso olla joku springfieldi juhla, mutta en haluais et simpsonit jatkus ereillä ääninäyttelijöillä.