Kirjoittaja Aihe: Keiden sinä haluaisit vierailevan Simpsoneissa?  (Luettu 99451 kertaa)

Jeph.. Jostain syystä olisi hauska jos Suomen Lordi vierailisi vaikka jossakin Kauhujen Talo jaksossa. Springfieldiläiset voisivat luulla heitä vaikka monstereiksi.  ;D

Luulla.... Eikö Lordilaiset muka ole monstereita?  :)

No onhan ne.  ;D Mutta ovathan he oikeasti ihmisiä. Ajattelin sellaista kauhujen talo jaksoa jossa Lordin tyypit olisivat tulossa konserttiin Springfieldiin, mutta eivät löydä keikka paikkaansa. Sitten he pyörisivät ympäri Springfieldiä ja kaikki olisivat aivan paniikissa. Lopussa kuitenkin paljastuisi että he olivat ihmisiä ja että he olivat vain tulossa keikalle Springfieldiin  :) Tuollaista mää oon ajatellut päässäni.
Lordi on sen verran underground-bändi Yhdysvalloissa, että suurin osa Simpsoneiden katsojistakin voisi luulla heitä monstereiksi. Siis jos he vierailisivat jossain jaksossa.

1. Iron Maiden
- Aivan täysin samoilla perusteilla kuin mitä Ozqulla ja Duffmanilla oli.

2. HIM
- Koska Simpsoneissa ei ole ollut ikinä suomalaisia.

3. Jack Black
- Omana itsenään, koska hän on niin hyvä. (on ollut jo kuitenkin Simpsoneissa) :doh:


4. Duudsonit
- Koska Duudsonit on tunnettuja maailmalla ja vielä sen takia, että Simpsoneissa ei ole ollut suomalaisia.

5. Jackassin jätkät
- Koska ne on hyviä ja Duudsoneiden hyviä kavereita.

6. Lordi
- Ihan hyvä suomalainen bändi.

7. Twisted Sister
- Siis prkl hyvä yhdysvaltainen bändi (ja ainoa bändi jonka keikalla olen ollut.). Olisi hyvä juttu jos ne vierailisi Simpsoneissa.  8)

8. Owen Wilson
- Koska hän on todella hyvä näytteliä.

9. Billy Talent
- Tosi hyvä kanadalainen bändi.

10. AC/DC
- Maailman paras bändi (minun mielestä).
Viimeksi muokattu24.01.09 - 20:38 Kirjoittaja: Jarnoman

1. Iron Maiden
- Aivan täysin samoilla perusteilla kuin mitä Ozqulla ja Duffmanilla oli.

2. HIM
- Koska Simpsoneissa ei ole ollut ikinä suomalaisia.

3. Jack Black
- Omana itsenään, koska hän on niin hyvä. (on ollut jo kuitenkin Simpsoneissa) :doh:


4. Duudsonit
- Koska Duudsonit on tunnettuja maailmalla ja vielä sen takia, että Simpsoneissa ei ole ollut suomalaisia.

5. Jackassin jätkät
- Koska ne on hyviä ja Duudsoneiden hyviä kavereita.

6. Lordi
- Ihan hyvä suomalainen bändi.

7. Twisted Sister
- Siis prkl hyvä yhdysvaltainen bändi (ja ainoa bändi jonka keikalla olen ollut.). Olisi hyvä juttu jos ne vierailisi Simpsoneissa.  8)

8. Owen Wilson
- Koska hän on todella hyvä näytteliä.

9. Billy Talent
- Tosi hyvä kanadalainen bändi.

10. AC/DC
- Maailman paras bändi (minun mielestä).
Olisit ehkä voinut yhdistää nämä loput kaksi osaa ensimmäiseen viestiisi?

No, minä haluaisin, että Simpsoneissa vierailisi Slayer. Bändi on yhdysvaltalainen ja vähän legendaarinenkin. Onhan Metallicakin vieraillut Simpsoneissa. Miksei siis Slayerkin?

Toinen hyvä olisi The 69 Eyes, kun Amerikassakin nämä herrat taidetaan tietää. :D

Iron Maiden - pirullisen hyvä hevibändi
AC DC- toinen hyvä bändi
Jack Black - pirullisen hyvä näyttelijä

2. HIM
- Koska Simpsoneissa ei ole ollut ikinä suomalaisia.
kyllähän HIM on ollu simpsoneissa. Taka ainakin HIMin laulaja

2. HIM
- Koska Simpsoneissa ei ole ollut ikinä suomalaisia.
kyllähän HIM on ollu simpsoneissa. Taka ainakin HIMin laulaja
Niin on. Itse asiassa minäkin olen piipahtanut muutamassa jaksossa.

2. HIM
- Koska Simpsoneissa ei ole ollut ikinä suomalaisia.
kyllähän HIM on ollu simpsoneissa. Taka ainakin HIMin laulaja
Niin on. Itse asiassa minäkin olen piipahtanut muutamassa jaksossa.
Mukavaa että sinuakin näkyy jaksoissa, vaikka en sillain tunnekkaan muutakuin ylläpitäjänä.
No haluisin kuitenkin nähä ne jaksot!
Olen samaa mieltä. en muista ainakaan nähneeni sinua. Voisitko kertoa jakson nimen?

2. HIM
- Koska Simpsoneissa ei ole ollut ikinä suomalaisia.
kyllähän HIM on ollu simpsoneissa. Taka ainakin HIMin laulaja
Niin on. Itse asiassa minäkin olen piipahtanut muutamassa jaksossa.
Mukavaa että sinuakin näkyy jaksoissa, vaikka en sillain tunnekkaan muutakuin ylläpitäjänä.
No haluisin kuitenkin nähä ne jaksot!
Olen samaa mieltä. en muista ainakaan nähneeni sinua. Voisitko kertoa jakson nimen?
Avatkaapa sanakirja "sarkasmin" kohdalta.

2. HIM
- Koska Simpsoneissa ei ole ollut ikinä suomalaisia.
kyllähän HIM on ollu simpsoneissa. Taka ainakin HIMin laulaja
Niin on. Itse asiassa minäkin olen piipahtanut muutamassa jaksossa.
Mukavaa että sinuakin näkyy jaksoissa, vaikka en sillain tunnekkaan muutakuin ylläpitäjänä.
No haluisin kuitenkin nähä ne jaksot!
Olen samaa mieltä. en muista ainakaan nähneeni sinua. Voisitko kertoa jakson nimen?
Avatkaapa sanakirja "sarkasmin" kohdalta.


Tajuan kyllä "sarkasmi" sanan, mutta en tajua sitä liitettynä tähän tilanteeseen?
(Koulussa käydään juuri sivistyssanoja läpi) Eikä tarkoituksena ollut loukata tai mitään.
Pointti oli siinä, että älkää nyt hyvät ihmiset luulko, että HIM, sen enempää kuin joku suomalainen nettiluuserikaan, on vieraillut Simpsoneissa.

( Anteeksi, mutta tuli tässä pieni naurukohtaus. : D)

1. Christian Bale.
Kuuluu lemppari näyttelijöihin, joten voisi simpsoneissa piipahtaa, vaikka esittämässä Batmania tai jotain. :3

2. Simple Plan
Kuuluu [yllätys yllätys] lemppari bändeihin, joten olisi toodella hienoa nähdä pojat simpsoneissa. Vaikka keikkalemassa Springfieldissä.

3. Duudsonit
Kyllä poijjaat olisivat todella hienoa nähdä simpsoneissa.

Hienoahan sinne olisi saada lisää Suomalais väriä. Erinominen valinta tuo Duudsonit

Hienoahan sinne olisi saada lisää Suomalais väriä. Erinominen valinta tuo Duudsonit
Itsekkin olen pistenyt Duudsonit siihen listaan jotka haluaisin vierailevan Simpsoneissa.
Kyllä Huumoria olis paljonkin jaksossa. Se jakso jossa ne vierailisi olisi vieläkin parempi jos siinä on Bam Margera mukana.  :)

Lordi olis ihan hyvä simpsoneihin.

Lordi olis ihan hyvä simpsoneihin.


Olisi muuten aikas mielenkiintoinen jakso. Lordi Springfieldissä.. Vois asukkaat vähän ihmetellä ja pelätä niitä
siinä jaksossa.
Minä en ainakaan haluaisi Lordia sinne, se on menettänyt hohtonsa jo aikoja sitte ja onhan melkein jo konkkarin partaalla. Pari laulua on iha hyviä mutta muuten ei sopisi simpsoneihin
Viimeksi muokattu11.02.09 - 18:34 Kirjoittaja: homersexual