Kirjoittaja Aihe: Keiden sinä haluaisit vierailevan Simpsoneissa?  (Luettu 99477 kertaa)

Haluaisin ehkä jaksoihin
Rev runin,shane dawsonin,ja eminemin.


ja jonkun suomalaisen

Rev run ja hänen elämänneuvonsa jaksoon.
Shane dawson keksii hyviä vitsejä ja on tunnettu youtube tähti joten hän sopisi hyvin jaksoihin.
Eminem hmm... johonkin  :D
Suomalaisuus ilahduttais(toisinkuin southparkissa suomen räjäyttäminen  :( .Duudsonit olis siis hyvä mutta joo toi frendit idea oli erittäin hyvä vähän niinku oprah ja simpsonit yhteistyö.
Viimeksi muokattu08.08.10 - 12:02 Kirjoittaja: Homero

Vanhemmat viestit ovat edellisillä sivuilla.  ;)

14. Lionel Messi
-Koska hän on minun lempi jalkapallopelaaja ja loistava.

15. Chuck Bartowski (Zachary Levi)
-Tykästyin kovasti Chuck sarjaan ja toivoisin, että Chuck tai hänen näyttelijä Zachary Levi tulisi Simpsoneihin.

16. Frendit
Mulle tuli mieleen ihan hullu idea. Entä jos Frendit vierailisivat joskus Simpsoneissa? Itse ainakin tykkäisin jos Chandler näyttäytyisi ja laukoisi vitsejään.
Hyvä idea, mutta ei taida toteutua.
Jos tämmöinen toteutuis, niin tää olisi hyvä idea:
*Joey kävelis Simpsoneiden jääkaapille ja ottais kaikki ruuat, josta Homer suuttuisi.
*Monica ja Marge kilpailisi kumpi tekisi parempaa ruokaa ja kumpi siivoaa paremmin.
*Ross ja Lisa väittelee siitä kumpi tietää enemmän Dinosaurusista.
*Bart ja Chandler heittelee vitsejä.
*Phoebe ja Lisa söis vege-ruokaa.
*Rachel menis shoppaileen Margen kanssa.  ;)

Duudsonit

kun ne sai sen ohjelman jenkkeihin pyöriin ni...

Kiss

Mun lempi bändi eikä mun mielestä oo koskaan simpsoneissa ollutkaan.

Elämä on helvettiä puput

ne on niin KOVIA!

Lainaus käyttäjältä: bart-fani-35
Elämä on helvettiä puput

ne on niin KOVIA!

Heh, tuon kun näkis. Mä luin ne kaikki joskus läpi ja oli jollain tasolla hyvä. Ainakin teiniasennetta löytyy. Olis varmaan hauska jos ne ilmestyisivät ruutuun ja Simpsonien elämään. Ja olisi nastaa nähdä Homerin reaktio.

Lainaus käyttäjältä: bart-fani-35
Elämä on helvettiä puput

ne on niin KOVIA!

Heh, tuon kun näkis. Mä luin ne kaikki joskus läpi ja oli jollain tasolla hyvä. Ainakin teiniasennetta löytyy. Olis varmaan hauska jos ne ilmestyisivät ruutuun ja Simpsonien elämään. Ja olisi nastaa nähdä Homerin reaktio.
Pakko kysyä että mikä helvetti on ''Elämä on helvettiä puput''? No, vieraiksi voisi pistää nämä JackAssit ja Duudsonit. Hahmo jota en ikinä haluaisi nähdä uudelleen on Weird Al Yankowitsi vai mikä onkaan...

Lainaus käyttäjältä: bart-fani-35
Elämä on helvettiä puput

ne on niin KOVIA!

Heh, tuon kun näkis. Mä luin ne kaikki joskus läpi ja oli jollain tasolla hyvä. Ainakin teiniasennetta löytyy. Olis varmaan hauska jos ne ilmestyisivät ruutuun ja Simpsonien elämään. Ja olisi nastaa nähdä Homerin reaktio.
Pakko kysyä että mikä helvetti on ''Elämä on helvettiä puput''?
"Elämä on helvettiä" on Matt Groeningin tekemä sarjakuva.

http://fi.wikipedia.org/wiki/El%C3%A4m%C3%A4_on_helvetti%C3%A4

Mä en aina pysy itsenikään perässä, joskus mä olen itsellenikin oikee mysteeri. Nyt tuli keksittyä hassu idea, että mitä jos Eppu Normaali esiintyisi Simpsoneissa omana itsenään - sekä Simpsoneiden vieraana että keikalla. Olisi hauska nähdä kun Martti ja pojat juttelevat Homerin kanssa ja kävisivät Moen tavernassa. Tietysti jätkien pitäis puhuu engelantia. Taitaa tääkin haave jäädä haaveeksi. Mistä keksin näitä ideoita?

Yks toinen hauska idea vieraasta on että on Linkin Park esiintyisi keikalla jossain jaksossa. Mitähän hauskaa siitäkin seuraisi? :)

Yks toinen hauska idea vieraasta on että on Linkin Park esiintyisi keikalla jossain jaksossa. Mitähän hauskaa siitäkin seuraisi? :)

Linkin Parkhan on esiintynyt Simpsoneissa. Ei kun hetkinen, se olikin 'N Sync.

Tuli tälläviikolla mieleen että mitähän tapahtuisi jos Suomalaisista sarjakuvahahmoista Viivi ja Wagner sekä Fingerporin hahmot esiintyisivät? ''Minä sinulle salaiset sienipaikkani näytän!'' Luvassa olisi varmasti väkivaltainen ja kaksimielinen jakso jos nämä kaikki sekoitettaisiin :D Sitten tuli mieleen eurodanceyhtye(?) Scooter Saksasta, olisi kiva nähdä Saksan porukka Simpsoneissa....

Justin Bieber - Olisi kiva nähdä vaikka, että Justin on keikalla ja vie kaikkien Springfieldin pikkutyttöjen, jopa Lisan, sydämen. Lisa ja Justin voisivat alkaa seurustelemaan, kunnes Justinista paljastuisi joitain vähemmän miellyttäviä salaisuuksia...

Slayer - Legendaarinen hevijyrä.

Eminem - Johan olisi tämänkin aika esiintyä Simpsoneissa. Vilahtaisi vaikka jossain kohtauksessa, tai tekisi jotain, mikä parodioi 8 Mileä ja taustalla soisi Lose Yourself.

Fry, Leela ja Bender. Voisivat härnätä Homeria.

17. Ismo Laitela (Esko Kovero)
-Ismo Simpsoneihin, vaikka väkisin!  :)

18. Joshua Gomez
-Todella hyvä näyttelijä, vaikka onkin tuntematon.

19. New York Rangers
-Mun lempi NHL-joukkue, jonka haluan nähdä Simpsoneissa.

Fry, Leela ja Bender. Voisivat härnätä Homeria.

Bender on vilahtanut parissakin jaksossa. Onkohan muita Futuraman hahmoja näkynyt?

Eminem - Johan olisi tämänkin aika esiintyä Simpsoneissa. Vilahtaisi vaikka jossain kohtauksessa, tai tekisi jotain, mikä parodioi 8 Mileä ja taustalla soisi Lose Yourself.
Ja Bart tietenkin liittyisi sen messiin. :D Mikähän hänen taitelijanimensä voisi olla?

Dr. House olisi hauska nähdä Simpsoneissa. Mitähän Hibbert tuumisi, jos saisi kyseisen ukon työparikseen? Ja mitäpä Bart tuumisi, jos saisi tietää hän joutuu sairalaan ja Housen potilaaksi?

Dr. House olisi hauska nähdä Simpsoneissa. Mitähän Hibbert tuumisi, jos saisi kyseisen ukon työparikseen? Ja mitäpä Bart tuumisi, jos saisi tietää hän joutuu sairalaan ja Housen potilaaksi?

Ainakin Hugh Laurien ääntä kuullaan 22. kauden Kauhujen talossa. Tiedä sitten, esittääkö Housea. Samassa jaksossa vierailee Daniel Radcliffe, AKA Harry Potter.

Fry, Leela ja Bender. Voisivat härnätä Homeria.

Bender on vilahtanut parissakin jaksossa. Onkohan muita Futuraman hahmoja näkynyt?
Ei jaksoissa, mutta The Simpsons Gamessa kylläkin Zoidberg oli tappeluvastuksena....