Kirjoittaja Aihe: Keiden sinä haluaisit vierailevan Simpsoneissa?  (Luettu 99478 kertaa)

Kyllä siitä euroopan ulkopuolellakin ollaan kuultu. Ja miksei se voisi olla Sipmsoneissa?

No niin kauan kuin David Beckham on tekijöiden mielestä liian vähän tunnettu jenkeissä, en usko että Apulannalla on paljon saumoja.  ;D

Kyllä siitä euroopan ulkopuolellakin ollaan kuultu. Ja miksei se voisi olla Sipmsoneissa?

No niin kauan kuin David Beckham on tekijöiden mielestä liian vähän tunnettu jenkeissä, en usko että Apulannalla on paljon saumoja.  ;D


Ehkäpä niin.  :(

Jack Black, ehdottomasti  :)
Paras ja hauskin näyttelijä ja muusikko!

Jack Black, ehdottomasti  :)
Paras ja hauskin näyttelijä ja muusikko!
Jack Black on jo ollut Simpsoneissa 19. kauden jaksossa "Menestystä ja miehisyyttä (Husbands and Knives)", mutta hän esitti siinä sitä uuden sarjakuvakaupan omistajaa. Mutta olisi kivaa jos hän esittäisi joskus vielä itseensä.  ;)

Jack Black on jo ollut Simpsoneissa 19. kauden jaksossa "Menestystä ja miehisyyttä (Husbands and Knives)", mutta hän esitti siinä sitä uuden sarjakuvakaupan omistajaa. Mutta olisi kivaa jos hän esittäisi joskus vielä itseensä.  ;)

Niimpäs olikin joo  :)

HIM olisi nähdäkseni ainoa suomalainen bändi, joka on tarpeeksi iso ja omaleimainen vierailemaan Simpsoneissa. Nightwish on kai siellä samaa kokoluokkaa, mutta sekin on nykyään niin pohjattoman geneerinen, ettei se kiinnostaisi ketään muita kuin niitä satunnaisia faneja. Muita tarpeeksi tunnettuja en keksi. Entä te?
Hanoi Rocks olisi myös tarpeeksi tunnettu, tosin Simpsonien nuorempien katselijakunta tuskin tietäisi. :/

Jack Sparrow olisi mukava nähdä huitelemassa jossain jaksossa.

Hitto, tosiaan! Andy mongertamassa kummia juttujaan tai Mike jammailemassa saksofonilla Lisan kanssa, ei huono idis!

Mulle tuli mieleen ihan hullu idea. Entä jos Frendit vierailisivat joskus Simpsoneissa? Itse ainakin tykkäisin jos Chandler näyttäytyisi ja laukoisi vitsejään. ;D Charlie Sheen olisi myös upea vierailija, omana itsenään siis. Todella hyvä näyttelijä ja niin hulvattoman hauska. :)

Mulle tuli mieleen ihan hullu idea. Entä jos Frendit vierailisivat joskus Simpsoneissa? Itse ainakin tykkäisin jos Chandler näyttäytyisi ja laukoisi vitsejään.
Hyvä idea, mutta ei taida toteutua.
Jos tämmöinen toteutuis, niin tää olisi hyvä idea:
*Joey kävelis Simpsoneiden jääkaapille ja ottais kaikki ruuat, josta Homer suuttuisi.
*Monica ja Marge kilpailisi kumpi tekisi parempaa ruokaa ja kumpi siivoaa paremmin.
*Ross ja Lisa väittelee siitä kumpi tietää enemmän Dinosaurusista.
*Bart ja Chandler heittelee vitsejä.
*Phoebe ja Lisa söis vege-ruokaa.
*Rachel menis shoppaileen Margen kanssa.  ;)

Hmm. Olisi kiva saada simpsoneihin joku suomalainen menestysbändi tjms, vaikka niitä ei taida paljoa ollakkaan. Vaikka nightwish, tai sitten joku suomalainen julkimo :-D
Nojoo oishan se kiva nähdä vaikka popin kuningatar Madonna, kun edesmennyt kuningaskin Michael Jackson ja popin prinsessa Britney Spearskin ovat siellä käyneet.

Mulle tuli mieleen ihan hullu idea. Entä jos Frendit vierailisivat joskus Simpsoneissa? Itse ainakin tykkäisin jos Chandler näyttäytyisi ja laukoisi vitsejään.
Hyvä idea, mutta ei taida toteutua.
Jos tämmöinen toteutuis, niin tää olisi hyvä idea:
*Joey kävelis Simpsoneiden jääkaapille ja ottais kaikki ruuat, josta Homer suuttuisi.
*Monica ja Marge kilpailisi kumpi tekisi parempaa ruokaa ja kumpi siivoaa paremmin.
*Ross ja Lisa väittelee siitä kumpi tietää enemmän Dinosaurusista.
*Bart ja Chandler heittelee vitsejä.
*Phoebe ja Lisa söis vege-ruokaa.
*Rachel menis shoppaileen Margen kanssa.  ;)
Tuohan on hyvä juonirakenne, se voisi toimiakin. Ties vaikka mitä jännää seuraisi jos tekijät löisivät viisaat päänsä yhteen. Repesin tuossa Bart ja Chandler -kohdassa vähän, siitähän tulisi vaikka mitä hauskaa kun nuo kaksi vitsailijaa olisivat vauhdissa. Ja siitäkin syystä tykkään ideasta, koska tykkään molemmista hahmoista todella paljon ja samaistun niihin, huumorintajuni takia. Sitten olisi vielä sellainen ehdotus, että Homer, Bart, Joey ja Chandler menisivät ajelulle ja kiertelisivät kaupungilla.

Hmm. Olisi kiva saada simpsoneihin joku suomalainen menestysbändi tjms, vaikka niitä ei taida paljoa ollakkaan. Vaikka nightwish, tai sitten joku suomalainen julkimo :-D
Oishan se kiva nähdä vaikka popin kuningatar Madonna.
Nightwish olis aikamoinen jymyjuttu, nehän ovat ulkomaillakin suosittuja. Olisi hauskaa nähdä bändistä "keltainen versio". Madonnakin olisi upea vieras sinne, sekä artistivieraana että lomailijana ja Simpsoneiden vieraana. Olisi sitten kyllä paikallaan, että hänestä tehtäisi itsensä näköinen.

Näitä ideoita alkoi syntyä kuin sieniä sateella. Sellainen ehdotus esimerkiksi olisi hihassa, että YUP vierailisi sarjassa, mielestä se on yksi Suomen parhaista bändeistä. Neljä Ruusuakin olisi hieno nähdä, sillä kyseinen porukka on ollut monta vuotta suosikkejani.

Mulle tuli mieleen ihan hullu idea. Entä jos Frendit vierailisivat joskus Simpsoneissa? Itse ainakin tykkäisin jos Chandler näyttäytyisi ja laukoisi vitsejään.
Hyvä idea, mutta ei taida toteutua.
Jos tämmöinen toteutuis, niin tää olisi hyvä idea:
*Joey kävelis Simpsoneiden jääkaapille ja ottais kaikki ruuat, josta Homer suuttuisi.
*Monica ja Marge kilpailisi kumpi tekisi parempaa ruokaa ja kumpi siivoaa paremmin.
*Ross ja Lisa väittelee siitä kumpi tietää enemmän Dinosaurusista.
*Bart ja Chandler heittelee vitsejä.
*Phoebe ja Lisa söis vege-ruokaa.
*Rachel menis shoppaileen Margen kanssa.  ;)

Joo hyviä ideoita itelläkin tuli.

Joeyn ja Homerin välinen ruuan syönti kilpailu (mahdollisesti kokonaisen kalkkunan)

Mutta mietin tuota Margen ja Monican kisaa. Luulen että Marge voittaisi sen mutta Monica ei todellakaan myöntäisi sitä kilpailuhenkisyytensä takia.

Lainaus käyttäjältä: Dr. Nick
Joeyn ja Homerin välinen ruuan syönti kilpailu (mahdollisesti kokonaisen kalkkunan)
Tosi hyvä ja hauska idea, sitä olis hauska seurata. Ja jotenkin mulla on sellainen kutina aivoissani, että Homer saattaisi voittaa. Hän on hirveen perso ruoalle.

Lainaus käyttäjältä: Dr. Nick
Mietin tuota Margen ja Monican kisaa. Luulen että Marge voittaisi sen mutta Monica ei todellakaan myöntäisi sitä kilpailuhenkisyytensä takia.
Samaa mäkin ajattelin, kun vähän aikaa asiaa mietiskelin. Taitaa olla niin, että Marge ei kovin kauaa jaksaisi olla hänen seurassaan, mainitsemastasi syystä. Toinen syy on se Monican ärsyttävä tärkeily. Rachelin kanssa hän luultavasti viihtyisi paljon paremmin, tämä on kun on paljon rennompi.

Hehee, minäpäs keksin omaperäisen!
Tarja halonen  ;D Heti kun luin tämän aiheen nimen, niin tarja halosta kehiin ja sinne vain :P

Mutta jos ihan vakavissaan ollaan niin vaikkapa joku AC/DC, koska sattuu olemaan meitin suosikkibändi ja ihan älyttömän hienoa olisi jos joku niistä tulisi sinne :)
Viimeksi muokattu26.05.10 - 19:01 Kirjoittaja: Tolvanen

No mietitäänpä. Jos suomiräppäri Petri Nygård esiintyisi, jakso olisi pelkkää piipitystä. Mutta mietin että jos joku veen Lordi esiintyisi, niin se olisi aika huvittavaa. Mutta miksei joku suomalainen NHL - pelaaja/maalivahti esiintyisi? Hyvä vaihtoehto olisi Teemu Selänne tai Saku Koivu

No mietitäänpä. Jos suomiräppäri Petri Nygård esiintyisi, jakso olisi pelkkää piipitystä. Mutta mietin että jos joku veen Lordi esiintyisi, niin se olisi aika huvittavaa. Mutta miksei joku suomalainen NHL - pelaaja/maalivahti esiintyisi? Hyvä vaihtoehto olisi Teemu Selänne tai Saku Koivu

Jos joku lätkänpelaaja, niin Esa Tikkanen. Teemulla ja Sakulla ei ole oikein mitään tunnistettavaa puheessaan, kun taas Tikkanen voisi vääntää vähän Tiki-talkia.