Simpsonit > Tekijät
Keiden sinä haluaisit vierailevan Simpsoneissa?
Jarpeez:
--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 14.08.10 - 02:42 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 13.08.10 - 21:53 ---
--- Lainaus käyttäjältä: bart-fani-35 ---Elämä on helvettiä puput
ne on niin KOVIA!
--- Lainaus päättyy ---
Heh, tuon kun näkis. Mä luin ne kaikki joskus läpi ja oli jollain tasolla hyvä. Ainakin teiniasennetta löytyy. Olis varmaan hauska jos ne ilmestyisivät ruutuun ja Simpsonien elämään. Ja olisi nastaa nähdä Homerin reaktio.
--- Lainaus päättyy ---
Pakko kysyä että mikä helvetti on ''Elämä on helvettiä puput''?
--- Lainaus päättyy ---
"Elämä on helvettiä" on Matt Groeningin tekemä sarjakuva.
http://fi.wikipedia.org/wiki/El%C3%A4m%C3%A4_on_helvetti%C3%A4
Vince_Simpson:
Mä en aina pysy itsenikään perässä, joskus mä olen itsellenikin oikee mysteeri. Nyt tuli keksittyä hassu idea, että mitä jos Eppu Normaali esiintyisi Simpsoneissa omana itsenään - sekä Simpsoneiden vieraana että keikalla. Olisi hauska nähdä kun Martti ja pojat juttelevat Homerin kanssa ja kävisivät Moen tavernassa. Tietysti jätkien pitäis puhuu engelantia. Taitaa tääkin haave jäädä haaveeksi. Mistä keksin näitä ideoita?
Yks toinen hauska idea vieraasta on että on Linkin Park esiintyisi keikalla jossain jaksossa. Mitähän hauskaa siitäkin seuraisi? :)
Mikko:
--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 03.09.10 - 18:50 ---Yks toinen hauska idea vieraasta on että on Linkin Park esiintyisi keikalla jossain jaksossa. Mitähän hauskaa siitäkin seuraisi? :)
--- Lainaus päättyy ---
Linkin Parkhan on esiintynyt Simpsoneissa. Ei kun hetkinen, se olikin 'N Sync.
Finnish Simpson:
Tuli tälläviikolla mieleen että mitähän tapahtuisi jos Suomalaisista sarjakuvahahmoista Viivi ja Wagner sekä Fingerporin hahmot esiintyisivät? ''Minä sinulle salaiset sienipaikkani näytän!'' Luvassa olisi varmasti väkivaltainen ja kaksimielinen jakso jos nämä kaikki sekoitettaisiin :D Sitten tuli mieleen eurodanceyhtye(?) Scooter Saksasta, olisi kiva nähdä Saksan porukka Simpsoneissa....
homersimpsondoh:
Justin Bieber - Olisi kiva nähdä vaikka, että Justin on keikalla ja vie kaikkien Springfieldin pikkutyttöjen, jopa Lisan, sydämen. Lisa ja Justin voisivat alkaa seurustelemaan, kunnes Justinista paljastuisi joitain vähemmän miellyttäviä salaisuuksia...
Slayer - Legendaarinen hevijyrä.
Eminem - Johan olisi tämänkin aika esiintyä Simpsoneissa. Vilahtaisi vaikka jossain kohtauksessa, tai tekisi jotain, mikä parodioi 8 Mileä ja taustalla soisi Lose Yourself.
Fry, Leela ja Bender. Voisivat härnätä Homeria.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta