Simpsonit > Tekijät
Keiden sinä haluaisit vierailevan Simpsoneissa?
Dr. Nick:
--- Lainaus käyttäjältä: Jarnoman - 06.01.10 - 15:17 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 06.01.10 - 05:05 ---Mulle tuli mieleen ihan hullu idea. Entä jos Frendit vierailisivat joskus Simpsoneissa? Itse ainakin tykkäisin jos Chandler näyttäytyisi ja laukoisi vitsejään.
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä idea, mutta ei taida toteutua.
Jos tämmöinen toteutuis, niin tää olisi hyvä idea:
*Joey kävelis Simpsoneiden jääkaapille ja ottais kaikki ruuat, josta Homer suuttuisi.
*Monica ja Marge kilpailisi kumpi tekisi parempaa ruokaa ja kumpi siivoaa paremmin.
*Ross ja Lisa väittelee siitä kumpi tietää enemmän Dinosaurusista.
*Bart ja Chandler heittelee vitsejä.
*Phoebe ja Lisa söis vege-ruokaa.
*Rachel menis shoppaileen Margen kanssa. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Joo hyviä ideoita itelläkin tuli.
Joeyn ja Homerin välinen ruuan syönti kilpailu (mahdollisesti kokonaisen kalkkunan)
Mutta mietin tuota Margen ja Monican kisaa. Luulen että Marge voittaisi sen mutta Monica ei todellakaan myöntäisi sitä kilpailuhenkisyytensä takia.
Vince_Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: Dr. Nick ---Joeyn ja Homerin välinen ruuan syönti kilpailu (mahdollisesti kokonaisen kalkkunan)
--- Lainaus päättyy ---
Tosi hyvä ja hauska idea, sitä olis hauska seurata. Ja jotenkin mulla on sellainen kutina aivoissani, että Homer saattaisi voittaa. Hän on hirveen perso ruoalle.
--- Lainaus käyttäjältä: Dr. Nick ---Mietin tuota Margen ja Monican kisaa. Luulen että Marge voittaisi sen mutta Monica ei todellakaan myöntäisi sitä kilpailuhenkisyytensä takia.
--- Lainaus päättyy ---
Samaa mäkin ajattelin, kun vähän aikaa asiaa mietiskelin. Taitaa olla niin, että Marge ei kovin kauaa jaksaisi olla hänen seurassaan, mainitsemastasi syystä. Toinen syy on se Monican ärsyttävä tärkeily. Rachelin kanssa hän luultavasti viihtyisi paljon paremmin, tämä on kun on paljon rennompi.
Tolvanen:
Hehee, minäpäs keksin omaperäisen!
Tarja halonen ;D Heti kun luin tämän aiheen nimen, niin tarja halosta kehiin ja sinne vain :P
Mutta jos ihan vakavissaan ollaan niin vaikkapa joku AC/DC, koska sattuu olemaan meitin suosikkibändi ja ihan älyttömän hienoa olisi jos joku niistä tulisi sinne :)
Finnish Simpson:
No mietitäänpä. Jos suomiräppäri Petri Nygård esiintyisi, jakso olisi pelkkää piipitystä. Mutta mietin että jos joku veen Lordi esiintyisi, niin se olisi aika huvittavaa. Mutta miksei joku suomalainen NHL - pelaaja/maalivahti esiintyisi? Hyvä vaihtoehto olisi Teemu Selänne tai Saku Koivu
Mikko:
--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 27.05.10 - 17:38 ---No mietitäänpä. Jos suomiräppäri Petri Nygård esiintyisi, jakso olisi pelkkää piipitystä. Mutta mietin että jos joku veen Lordi esiintyisi, niin se olisi aika huvittavaa. Mutta miksei joku suomalainen NHL - pelaaja/maalivahti esiintyisi? Hyvä vaihtoehto olisi Teemu Selänne tai Saku Koivu
--- Lainaus päättyy ---
Jos joku lätkänpelaaja, niin Esa Tikkanen. Teemulla ja Sakulla ei ole oikein mitään tunnistettavaa puheessaan, kun taas Tikkanen voisi vääntää vähän Tiki-talkia.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta